Skrevet av Emne: Er det noen som skal på befalskule til høsten ?  (Lest 3927 ganger)

Utlogget Skipper`n

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 463
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 463

Er det noen som skal på befalskule til høsten ?                               :KickAss:
POWERLIFTING................
BLOOD, GUTS, SWEAT AND CHALK

Utlogget hah85

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 82
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 82

  • Hva mener du? sliten?
ikke jeg.. skal til GSV jeg *skryte skryte*

noen derfra her?


-henrik
Det var annerledes i gamle dager, da båter var lagd av tre, og menn var lagd av stål.

Utlogget Jeppo

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 9

Jeg har søkt befalskole, får vel ikke vite om jeg kommer inn til opptaksuke før i begynnelsen av Juni, men regner med at jeg kommer inn til opptaksuka. Har søkt vognkommandør (kavaleri) som 1ste og artelleri og c10(?) som 2. og 3. søkte noe annet også men husker ikke helt hva det er..
Skal da til Rena tror jeg, midt i Juli.

Hva har du søkt?

Lurer også på hva som eventuelt venter meg når jeg kommer. Tar gjerne imot treningstips selv om jeg har tenkt til å følge treningsprogrammet som blir anbefalt på www.mil.no

Utlogget Skipper`n

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 463
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 463

Jeg har søkt befalskole, får vel ikke vite om jeg kommer inn til opptaksuke før i begynnelsen av Juni, men regner med at jeg kommer inn til opptaksuka. Har søkt vognkommandør (kavaleri) som 1ste og artelleri og c10(?) som 2. og 3. søkte noe annet også men husker ikke helt hva det er..
Skal da til Rena tror jeg, midt i Juli.

Hva har du søkt?

Lurer også på hva som eventuelt venter meg når jeg kommer. Tar gjerne imot treningstips selv om jeg har tenkt til å følge treningsprogrammet som blir anbefalt på www.mil.no

Eg har søkt på vakthold og sikring som første pluss to andre linjer til som eg ikkje hugser...........skal til madla for å ta opptaksprøven i midten av juli    Smiley
POWERLIFTING................
BLOOD, GUTS, SWEAT AND CHALK

Utlogget dbazzer

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 72
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 72

Har dere fått innkallings-papirene enda?
Har ikke jeg   Cry

Utlogget Jeppo

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 9

har ikke fått svar ennå, bare bekreftelse på søknad.
får svar i begynnelsen av juni tror jeg.

har faktisk vakt og sikring på 4 ønske mitt tror jeg.

hørt at aspirantperioden er et helvete, neon med erfaring som kan bekrefte? Shocked

Utlogget Gwen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 52
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 52

Jeg skal.


Til deg som lurte:
Nei. "Helvetesuka" er ikke noe helvetesuke.
Teit navn.
you're alone you better get used to it , baby girl stand up an fight , this is not some paradise

Utlogget Skipper`n

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 463
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 463

Gleder meg  Grin
sliter litt med kondisen men det skal vel gå bra tenker eg...............  3 km på 14 minutter er vel ikkje så vanskelig vel ?
POWERLIFTING................
BLOOD, GUTS, SWEAT AND CHALK

Utlogget Jeppo

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 9

Burde vel kunne klare 3km på endel bedre enn 14 min vel? For å kunne hevde seg..?

Gwen: Har selvfølgelig hørt om helvetesuka, men det var det generelle opplegget jeg var ute etter, har du noe peil på det?
på forhånd takk......

Btw, hvor har du tenkt deg Gwen?

Får vel forrsten innkallelse denne uka, to kamerater av meg fikk innkallelse idag, han ene skulle ihvertfall på idrettsbefal greier i Horten.

Utlogget panzerfaust

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Helvetesuka består stort sett av utsyking.  De vil teste deg.  Det beste tipset å gi uten å avsløre alt er å vær forberedt på det verste og hold humøret oppe.  

Klart det er lett å si nå, men hvis du klarer å vise omsorg for laget og få frem smilet når du har gått 15 timer i strekk så scorer det bra.  Aldri vær siste mann på konkurranser.  Men husk at det er LAGET som skal gjennomføre, ikke du.  

Ta en avgjørelse og stå for den.  Når man ser etter en leder så er det ikke alltid resultatet de ser på, men hvordan du kom dit!

Stikkord er: løse oppdrag og ta vare på sine menn.
Rena er kjent for å være blant de hardeste.  Gå med sekk og tren psyken.  Det kommer til å gå opp for deg at du klarer MYE mer enn du tror.  Du bør klare minstekrav fysisk med grei margin.

Lykke til!

Utlogget Skipper`n

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 463
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 463

Helvetesuka består stort sett av utsyking.  De vil teste deg.  Det beste tipset å gi uten å avsløre alt er å vær forberedt på det verste og hold humøret oppe.  

Klart det er lett å si nå, men hvis du klarer å vise omsorg for laget og få frem smilet når du har gått 15 timer i strekk så scorer det bra.  Aldri vær siste mann på konkurranser.  Men husk at det er LAGET som skal gjennomføre, ikke du.  

Ta en avgjørelse og stå for den.  Når man ser etter en leder så er det ikke alltid resultatet de ser på, men hvordan du kom dit!

Stikkord er: løse oppdrag og ta vare på sine menn.
Rena er kjent for å være blant de hardeste.  Gå med sekk og tren psyken.  Det kommer til å gå opp for deg at du klarer MYE mer enn du tror.  Du bør klare minstekrav fysisk med grei margin.

Lykke til!

Korti begynner den såkalte helvetesuka ?
Er det der du skal ta opptaksprøven helvetes uka foregår ?
POWERLIFTING................
BLOOD, GUTS, SWEAT AND CHALK

Utlogget Gwen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 52
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 52

>>Burde vel kunne klare 3km på endel bedre enn 14 min vel? For å kunne hevde seg..?

Du kan bruke max 13.30.

>>Gwen: Har selvfølgelig hørt om helvetesuka, men det var det generelle opplegget jeg var ute etter, har du noe peil på det?

Skjønte ikke helt hva du mente, kan du utdype, så skal jeg svare deg Smiley

>>Btw, hvor har du tenkt deg Gwen?

LBSK. Men har ikke fått svar, så spørs om nakkeskaden var uinteressant for dem... Nedtur  Undecided
you're alone you better get used to it , baby girl stand up an fight , this is not some paradise

Utlogget Gwen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 52
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 52

Har dere hørt noe eller?

Har ikke fått noe brev eller innkalling, lurer på om de har ditcha meg pga karakterer eller noe...  Angry
you're alone you better get used to it , baby girl stand up an fight , this is not some paradise

Utlogget Skipper`n

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 463
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 463

Har dere hørt noe eller?

Har ikke fått noe brev eller innkalling, lurer på om de har ditcha meg pga karakterer eller noe...  Angry

Eg har ikkje hørt noe enda.................
Jeppo skrev at han trur at han får svar i begynnelsen av Juni så det er vel då me og får svar tenker eg !!!     Smiley
POWERLIFTING................
BLOOD, GUTS, SWEAT AND CHALK

Utlogget Jeppo

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 9

Re:Er det noen som skal på befalskule til høsten ?
« #14 : 05. juni 2003, 15:03 »
Fikk svar på tirsdag. Skal inn til opptaksuke på BSKAMP i Rena. 21. Juli kl 8:00 braker det løs!
BSKAMP sendte sine svar ut uke 23, som er denne uka.

Gwen: du får svar uansett om du blir tatt opp til opptaksuke eller ikke. Lurer du på når du får svar så står det sikkert på hjemmesiden til den aktuelle militærgrenen du har søkt deg til, hvis ikke er det bare å ringe (har noen venner som har ringt og ordnet endel rundt drillkorps greiene i garden, litt blanda kvalitet på service sa de)


Har forresten en viss skrekkblandet fryd rundt det hele, tar det som en utfordring!

Åssen er strykprosent og sånn?


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!