Skrevet av Emne: kjæreste og kreatin  (Lest 11485 ganger)

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: kjæreste og kreatin
« #45 : 23. desember 2005, 20:42 »
Snakk om seriøsitet.. hvor gammel er du? jaja..



Snakket med naturfagslæreren min her om dagen.. hun ville ha det til at alt kosttilskudd var doping.. proteiner, carbs, kreatin osv..
Da kan hun skyte seg, spør du meg... hun har akkurat bevist at hun har nada peiling...

Utlogget Catalonion

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 175
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 175

SV: kjæreste og kreatin
« #46 : 23. desember 2005, 20:56 »
Litt overdrevet å skyte seg selv fordi hun (som naturfargslærer) mangler kunnskaper om kosthold og kosttilskudd.

Utlogget Mr.Niceguy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 123
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 123

SV: kjæreste og kreatin
« #47 : 23. desember 2005, 21:48 »
Ser jeg har noe til felles med mange her rofl Mora mi trodde jeg tok steroider fordi  ordet "Anabol" står på omtrent alle former for kostilskudd  Tongue Ville absolutt ikke la seg overbevise om at anabol betyr "oppbyggende" :Smiley

Verste historien jeg har hørt var om en kompis av meg som hadde porsjonert proteinet og karben sin i små poser, og fikk en dag telefon fra sin frustrerte bror,søster og mor om å komme hjem med en gang....Når han kom hjem ble han spurt hvorfor han hadde masse poser kokain på rommet sitt rofl Uvitenhet er en skummel ting :Smiley
Alder: 16
Høyde: 1.78
Vekt: 88 kg

Utlogget Vidis

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 151
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 151

  • Team Phil Heat
SV: kjæreste og kreatin
« #48 : 23. desember 2005, 22:07 »
Når han kom hjem ble han spurt hvorfor han hadde masse poser kokain på rommet sitt

Stakkars fyr. rofl
Kortsiktige mål er veien til ett langsiktig mål. Smiley

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: kjæreste og kreatin
« #49 : 23. desember 2005, 22:39 »
Når kompiser av meg diskuterer bil, og trimming av motorer på mustanger og slikt, så holder jeg kjeft, fordi jeg ikke vet en døyt om emnet.
Når mattelæreren min på skolen forklarte meg om algebra, så motsa jeg ham aldri, fordi han visste et tonn mer enn meg...

Så når en voksen person møter et tema, eller emne han/hun ikke vet en puck om, så skal ihvertfall vedkommende holde seg for god til å spre sin uvitenhet til andre!  Deal

Ergo, hvis en lærer er i stand til å kalle proteiner og karbohydrater for doping, da er hun like mye verdt som en trebent Greyhound. Ta henne bak låven, og skyt henne!  Deal

Utlogget Headphones

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 36
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 36

SV: kjæreste og kreatin
« #50 : 24. desember 2005, 19:00 »
Når kompiser av meg diskuterer bil, og trimming av motorer på mustanger og slikt, så holder jeg kjeft, fordi jeg ikke vet en døyt om emnet.
Når mattelæreren min på skolen forklarte meg om algebra, så motsa jeg ham aldri, fordi han visste et tonn mer enn meg...

Så når en voksen person møter et tema, eller emne han/hun ikke vet en puck om, så skal ihvertfall vedkommende holde seg for god til å spre sin uvitenhet til andre!  Deal

Ergo, hvis en lærer er i stand til å kalle proteiner og karbohydrater for doping, da er hun like mye verdt som en trebent Greyhound. Ta henne bak låven, og skyt henne!  Deal
hahah, jeg er så enig:P jeg motsa henne, noe som fikk henne til å ble hissig, kanskje pga hun er litt gammel og tror hun vet det meste inne naturfag siden hun har hatt det som fag i 20-30 år.. Til slutt måtte jeg bare la det gå, for nytter det ikke så nytter det ikke..

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: kjæreste og kreatin
« #51 : 19. mars 2006, 18:20 »
Når kompiser av meg diskuterer bil, og trimming av motorer på mustanger og slikt, så holder jeg kjeft, fordi jeg ikke vet en døyt om emnet.
Når mattelæreren min på skolen forklarte meg om algebra, så motsa jeg ham aldri, fordi han visste et tonn mer enn meg...

Så når en voksen person møter et tema, eller emne han/hun ikke vet en puck om, så skal ihvertfall vedkommende holde seg for god til å spre sin uvitenhet til andre!  Deal

Ergo, hvis en lærer er i stand til å kalle proteiner og karbohydrater for doping, da er hun like mye verdt som en trebent Greyhound. Ta henne bak låven, og skyt henne!  Deal

Enig.. er veldig meg så irritert over voksne som er utrolig uvitende om alt innen trening og kosthold, men absolutt skal ha rett og ikke klarer å akseptere at de har feil....

For the record så har jeg nå lov til å spise så mye proteinpulver som jeg makter og har råd til Cheesy






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
SV: kjæreste og kreatin
« #52 : 19. mars 2006, 18:32 »
hehehe, har faktisk hatt samme problemet selv Tongue rart hvordan folk reagerer på kreatin. Husker når jeg tok Xpand for ikke så lenge siden, de pillene burde tas 45-60 min før trening og det er midt i timen så jeg tenkte ikke noe over det og tok dem frem og svælja nedpå, og tror du ikke halve skolen trodde jeg bola dagene etter!! var nok det at dew er i pilleform som gjorde susen hehehe, rart det der med rykter og sånt Tongue men det beste var når jeg fikk norsk karakterene mine, norsklæreren: "du er logisk og sånt, men du må slutte å ta så mye dop" svarte bare "ja, jeg skal prøve å kutte ned på doseringene mine fremover nå" og gikk, klarte å holde meg ut av rommet før jeg brøt ut i total latterkrampe, hehehe


en kompis av meg skulle ta bussen etter en hard ben-økt. han hadde hastverk og hadde ikke dusjet. svett og skjelven kom han på bussen. han kom på at han hadde glemt å ta glutamin. han tok frem en gjennomsiktlig liten plastpose med hvitt pulver, med skjelvende hender åpnet han denne og tømte det inn i munnen. hvorpå han fant frem vannflasken og helte mer vann innpå. han svelgte og la seg tilfreds tilbake i setet med et sukk. da ble han med et klar over at halve bussen satt og så på han...

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
SV: kjæreste og kreatin
« #53 : 19. mars 2006, 18:34 »
Det var da godt å høre! Smiley

Mora mi kikka også veldig da hu vare på besøk en dag... hadde omtrent handla hele serien til Tech Nutrition + akkurat fått 12 kilo pulver fra Pf. Litt morsomt å se fjeset hennes.

Egentlig rynker samtlige jeg får på besøk på nesa når de ser stabelen med tomme bøtter.

look upon them with mercy, they have not yet seen the light. Smiley

Utlogget onakosano

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 607
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 607

  • "e d vilje, e d vei!!!"
SV: kjæreste og kreatin
« #54 : 19. mars 2006, 18:37 »
hvis dama skal nekte deg å bruke prot og kreatin så kan du gjøre to ting:
1: drit i hva hun sier, din kropp..
2: få et skikkelig bra kosthold.. er en grunn til at det heter tilskudd...
maks:                                    
benk: 150kg x 1 RAW              
markløft: 210 x 1 RAW           
knebøy: 160kg x 1 Bind          
Treningsveileder, NIH
Kettlebells instruktør
Kostholdsveileder

 Loggbok
 profil

Utlogget BadBoy

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 058
  • Honnør: 433
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 058

SV: kjæreste og kreatin
« #55 : 19. mars 2006, 18:37 »

en kompis av meg skulle ta bussen etter en hard ben-økt. han hadde hastverk og hadde ikke dusjet. svett og skjelven kom han på bussen. han kom på at han hadde glemt å ta glutamin. han tok frem en gjennomsiktlig liten plastpose med hvitt pulver, med skjelvende hender åpnet han denne og tømte det inn i munnen. hvorpå han fant frem vannflasken og helte mer vann innpå. han svelgte og la seg tilfreds tilbake i setet med et sukk. da ble han med et klar over at halve bussen satt og så på han...


So dum går det vel strengt tatt ikkje an å bli?  Grin

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: kjæreste og kreatin
« #56 : 19. mars 2006, 18:43 »
Hahaha! Morsomme greier..

Fikk noen rare blikk på jobben også når jeg gikk på lowcarb/CKD og bælmet olivenolje rett fra flaska to ganger om dagen.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Il Gladiatore

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 760
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 760

SV: kjæreste og kreatin
« #57 : 19. mars 2006, 18:47 »
Fikk noen rare blikk på jobben også når jeg gikk på lowcarb/CKD og bælmet olivenolje rett fra flaska to ganger om dagen.

Fikk en del kommentarer på jobben jeg og da jeg gikk på kreatin, og blandet det ut i appelsinjuicen ved lunchtider..
Be the fire in my heart, be the wind in these sails and be the reason that I live

Utlogget Grungern

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 541
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 541

  • Go hard, or go home!!
SV: kjæreste og kreatin
« #58 : 20. mars 2006, 16:43 »
Kjæresten min gir meg alltid litt lure blikk og spør hva tingene jeg har er hvis hun ser noen bokser eller meg ta noe. Skal alltid forsikre seg om at det ikke er bol Tongue
Trener på vektertorget i Bergen.
Knebøy: 180kg, Mark: 230kg, Benk: 120kgx3 (skylder på dårlig skuldre Tongue )
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=29518.0

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
SV: kjæreste og kreatin
« #59 : 20. mars 2006, 16:48 »
Kjæresten min gir meg alltid litt lure blikk og spør hva tingene jeg har er hvis hun ser noen bokser eller meg ta noe. Skal alltid forsikre seg om at det ikke er bol Tongue

Hvorfor underdrive? Overdriv!!! Si at det er hestebol! Elsker hun deg, blir hun hos deg.  Grin

H
Erfaring er den talentløses trøst

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!