Skrevet av Emne: Årsdidenes påvirkning av motivasjon til å trene  (Lest 1470 ganger)

Utlogget Rotta

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 334
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 334

Utrolig hvor mye årstiden påvirker motivasjonen og  lysten til å trene med vekter. Nå er det 3. året der vinteren glir over til sommer og motivasjonen dabber av for meg. Når vinteren kommer merker jeg at jeg får lyst og motivasjon til å trene igjen. Noen som opplever dette på samme måte som meg? Enig? Uenig? Skulle vel tro at man ble mer motivert om sommeren men slik er det vertfall ikke for meg Dance
Alder: 21 år
Høyde:188 cm
Vekt: 81 kg
Rotta`s
profil

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

Om sommeren vil du jo uuuut Cheesy

Utlogget Woody

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 036
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 036

Føler det samme. Samme med lysten til å spise skikkelig. Sitter gjerne og ser på film litt oftere, så det blir litt flere "spesielle anledninger", enn om vinteren, og "man kan jo gjerne unne seg noe godt, det er jo sommer og alt!"

Utlogget CYC

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 540
  • Honnør: 388
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 540

Pøh.. Intens trening året rundt er det som duger. Erter

Utlogget cRypt0r

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 627
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 627

Utrolig hvor mye årstiden påvirker motivasjonen og  lysten til å trene med vekter. Nå er det 3. året der vinteren glir over til sommer og motivasjonen dabber av for meg. Når vinteren kommer merker jeg at jeg får lyst og motivasjon til å trene igjen. Noen som opplever dette på samme måte som meg? Enig? Uenig? Skulle vel tro at man ble mer motivert om sommeren men slik er det vertfall ikke for meg Dance


har akkurat samme "problemet", og dette er ganske irriterrendes da det liksom går "tilbake" med treningen/fremgangen  Tongue
If you always do what you`ve always done, you will always get what you always got

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Er det ikke denne årstiden vi trener til da...? Grin

For meg er det det samme året rundt. Kanskje ekstra mye tung trening på sommeren.. Har ikke så mange å være med for tiden, de fleste har reist hjem eller på ferie (bor på studentheim) så når jeg har vært på jobb og ikke har noe annet å gjøre likevel, blir det fort en del tunge løft ja... Men den ENE uka denne sommeren jeg skal ha fri, skal det ikke pumpes stort nei, regner jeg med.. Smiley
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

2strong

  • Gjest
Om det er sommer eller vinter er helt likegyldig for min egen del.
Har perioder der motivasjonen er lavere enn normalt, men det er ikke sesong betinget.
Prøver også å ignorere "down" perioder etter beste evne, og bare peise på. Vet at motivasjonen vil komme tilbake igjen, så det er bare å løfte til krampa kommer !  buttrock

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!