Skrevet av Emne: Vil begynne med fitness-trening...hvordan?  (Lest 7213 ganger)

Utlogget LeenaM

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Vil begynne med fitness-trening...hvordan?
« : 29. juni 2005, 16:44 »
Hei,hei!! Trenger noen råd,eller egentli veldig mye hjelp...

Bor i Tromsø,ikke en by med særlig godt miljø når det gjelder trening,"alle med muskler boler" sies det,men d er jo ikke slikt. I det siste har mine favorittmennesker i denne byen Thomas Stellander og kjæresten hans vært mye i avisene her pga trening å diverse. Thomas gjør en meget god jobb i denne byen innen det tema.

Men mitt problem er at jeg har meget løst å begynne med kroppsbygning,ikke bli sånn bulete,men bare se meget veltrent ut. Tror det er det som kalles fitness-noe?
jaja,får å si det enkelt,vil se ut som dama til Thomas og Lene Hansen for eksempel.
Jeg er så imponert av slike damer, vet det tar lang tid,flere år,men har så lyst.

Mitt spørsmål er egentli om jeg har en sjanse for å noen gang se slik ut, jeg er snart 18 år og trener 2-3 ganger i uken på Progym. Alle sier at jeg ikke må gjøre det,altså trene meg opp slik at jeg ser slik ut. Mange mener at slike kvinner ser maskuline og fæle ut,men jeg synes det er så rått og pent å se på. Å jeg har en drøm i livet,det er å se slik ut. Men hvordan?
Har en kompis som jobber med det samme,han vil bygge opp kroppen slik,å han hjelper meg endel,men vil heller ha litt tips fra lott mer erfarne folk. Offtopic


Hva skal jeg spise? Food
Hvor mye skal jeg trene? Knebøy
Hvordan skal jeg trene og hva?
Hvor mye?
Kommer det til å gå utover skolegang o.l? Hva må jeg ofre?
Og det viktigste? Har jeg en sjanse? er det forseint?
 Help

Vær så snill noen! Hjelp meg å realisrere drømmen min!! Smile

Ellers må jeg bare si at dette er en utrolig bra side for alle som trener eller vil trene. Jeg har lest mye nyttig info,men trenger liksom frapunkt til prikke hva jeg skal gjøre. Er ikke tykk,er helt normal størrelse, har en BMI på 18 ca. Så er ikke ivervektig,kanskje tvert imot. Men please,hjelp!! what

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!