Skrevet av Emne: Magetrening...  (Lest 2029 ganger)

dian

  • Gjest
Magetrening...
« : 06. juli 2005, 01:08 »
Hei!

Har begynt på denne magetreningen nå: http://www.trening.no/mndtips.php?+kardio+bra

Må si etter 14 dagers trening så syns jeg resultatet er bra (dvs, at jeg kjenner at jeg får trent magen og progresjonen er på plass).

Lurer bare på om jeg utfører de siste 2 øvelsene skikkelig. Noen som har en video eller andre bilder som illustrerer det bedre?

På forhånd takk!

Utlogget streetball

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 619
  • Honnør: 85
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 619

  • streetball is my job
SV: Magetrening...
« #1 : 06. juli 2005, 01:17 »
kan desverre ikke forklare det noe bedre enn det de gjør på siden... du kan jo søke på internett etter mage-øvelser eller ab-workout(eller lignende) for å se om du får fatt i en video eller bedre beskrivelse...
Every man is the builder of a temple called his body.-

Henry David Thoreau (1817 - 1862)

Utlogget TheJuice

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 36
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 36

SV: Magetrening...
« #2 : 06. juli 2005, 11:22 »
Det står jo oppgitt hvilke vinkler man skal ha på ben og rygg. Jeg kjørte den med løft helt opp også, med bena under sofaen.

Hvis du vil ha størrelse på magerutene ville jeg funnet meg et annet mageprogram, evt. kjørt med ti-kilosskive på magen med 10-12 reps og lengre pauser mellom. Jeg kjørte dette fetico-programmet ganske lenge og fikk sterke og utholdende magemuskler, men lite volum Huh 

dian

  • Gjest
SV: Magetrening...
« #3 : 06. juli 2005, 18:47 »
kan desverre ikke forklare det noe bedre enn det de gjør på siden... du kan jo søke på internett etter mage-øvelser eller ab-workout(eller lignende) for å se om du får fatt i en video eller bedre beskrivelse...

har prøvd endel, men ikke funnet noe særlig. regner med jeg utfører den riktig. bare ikke helt sikker Smiley

dian

  • Gjest
SV: Magetrening...
« #4 : 06. juli 2005, 18:48 »
Det står jo oppgitt hvilke vinkler man skal ha på ben og rygg. Jeg kjørte den med løft helt opp også, med bena under sofaen.

Hvis du vil ha størrelse på magerutene ville jeg funnet meg et annet mageprogram, evt. kjørt med ti-kilosskive på magen med 10-12 reps og lengre pauser mellom. Jeg kjørte dette fetico-programmet ganske lenge og fikk sterke og utholdende magemuskler, men lite volum Huh 

må bygge magen min litt sterkere før jeg går over på et annet program, men kommer til å skifte til noe annet senere. har du noe gode forklar med øvelser og sett og rep, evt om det ligger noen andre bra ute på nettet?

Utlogget Dempsey

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 145
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 145

  • Rule #1 - Don't Act Cockless
SV: Magetrening...
« #5 : 06. juli 2005, 19:13 »
Du kan jo se hvordan man skal utføre det, men hvis ikke kan du jo erstatte de 2 siste øvelsene med andre sit-ups som trener sidene  Situps


En god øvelse er å gjør som på øvelse nr. 3, bare du strekker armene opp å tar på foten..  Det hjelper noe helt sinnsykt  2thumbsup
Feel every rep like it's your last!

dian

  • Gjest
SV: Magetrening...
« #6 : 06. juli 2005, 22:37 »
Du kan jo se hvordan man skal utføre det, men hvis ikke kan du jo erstatte de 2 siste øvelsene med andre sit-ups som trener sidene  Situps

En god øvelse er å gjør som på øvelse nr. 3, bare du strekker armene opp å tar på foten..  Det hjelper noe helt sinnsykt  2thumbsup

Takk, skal prøve på det idag.

Utlogget Dvergen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 31
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 31

SV: Magetrening...
« #7 : 07. juli 2005, 23:45 »
da de mener crunch mener de å gjøre det rolig å holde strame stilinga eller er jeg helt på jordet?
Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!