Skrevet av Emne: Treningsforum Open 2005 - Resultater og bilder  (Lest 55066 ganger)

Utlogget Stoned

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 177
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 177

  • Just another star
SV: Treningsforum Open 2005 - Resultater og bilder
« #60 : 09. juli 2005, 20:41 »
Hei gut.. Du er jo eksemplet på jalladeltagelse!!
Du kom susende i fjor, uten å i det hele tatt være en del av TF, for å sanke plasseringen bare for brif, eller show. Hva vet jeg? Og det i sammenheng med å skulle stille i en skikkelig konkurranse... Latterlig, selv for en fra H-øya... Men det er bare min mening, ikke noe å ta til seg, eller ta seg nær av, siden jeg sikkert er alene om å mene dette... Wink

Helt enig! Blir rett og slett deprimert!
Selv mener jeg visse andre som faktisk ER på forumet skulle hatt premien.. *host* MichaelStar *host* BigKay *host* *hark*
20år
høyde: 182cm
vekt : 94 kg

150x6 Benkpress og 170kg x 1(mer inne) Smiley
155 kg i Smalbenk
100 kg i Militærpress(vending fra bakken)
170x7 i Markløft
170 kg i knebøy(ca)

Utlogget pskogli

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 592
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 592

SV: Treningsforum Open 2005 - Resultater og bilder
« #61 : 09. juli 2005, 21:39 »
Nå får dere slutte å suttre, så lenge det ikke er noen klare (re) regler på hvor lenge du må ha vært aktiv på forumet, hvor mange innlegg osv..
Så er de riktige vinnerne kåret.

Ta til dere kritikken og rosen, og send inn bedre bilder neste gang, enten da ved å stille bedre eller rett å slett bedre vise fram hva dere har.

Suttring i etterkant blir bare dumt!

Og ja, jeg er veldig enig i at nivået på dameklassen var dårlig, men det er uansett bra av de som stillte opp! (selv om ingen av de så trente ut)

Utlogget Oracle

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 550
  • Honnør: 46
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 550

SV: Treningsforum Open 2005 - Resultater og bilder
« #62 : 09. juli 2005, 21:51 »
Det er alltid lett å være etterpåklok. Nå må vi ikke holde på så de avvikler hele greia til slutt heller da.... (gulp)! ALL HONNØR til TF-cruet for den kjempejobben de har lagt ned med å arrangere konkurransen Smiley Smiley Smiley
Treningsloggen min finner du her

Utlogget Marianne

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 683
  • Honnør: 112
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 683

SV: Treningsforum Open 2005 - Resultater og bilder
« #63 : 09. juli 2005, 21:54 »
Og ja, jeg er veldig enig i at nivået på dameklassen var dårlig, men det er uansett bra av de som stillte opp! (selv om ingen av de så trente ut)

du har helt rett.. Ingen av oss ( iallefall ikke jeg.. ) har trent i det hele tatt!! men moro å være med lell..  Cool Letttjente 1000; kroner da.. vinne en fitnesskonkurranse å ALDRI trent i hele mitt liv!!  Dance

Marianne, som snart skal begynne å trene vekter..  Weightlifter3
Personlig trener & kostholdsveileder ved Family Sports Club , Fredrikstad

Og stolt eier av "Butikken for deg som trener":
ej-shop.no
Gasp, Better Bodies, Danlab nutrition, Nutrisport, All American, EFX, Best Body Nutrition

Blogg: Mariannekroghbjerke.blogspot.com

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
SV: Treningsforum Open 2005 - Resultater og bilder
« #64 : 09. juli 2005, 21:55 »
Det har vært fryktelig mye syting i denne tråden nå.... syting både på deltagerne og på egne bilder. Synes nesten dette blir patetisk.

Jeg er enig med dem som klager på at folk som ikke er/knapt har vært aktive på forumet går bort og vinner. Det er en politikk jeg ikke helt skjønner. Er det slik det skal være, så er det jo ikke noen vits for de aktive TF-medlemmene å delta...

Jeg er enig i at kvaliteten på oss jentene som deltok ikke var så mye å rope hurra for... jeg er i hvertfall enig i at bildene ikke talte til det beste for noen av oss. Men.. slik var det nå bare en gang, og nå er det ikke mye noen av oss kan gjøre med det. Å påstå at ingen av oss ser trente ut.... den synes jeg er drøy.

Jeg er helt enig med Skogli som sier at sutring i etterkant bare blir dumt. La oss alle ta i mot den kritikken og den rosen vi får, og la oss fortsette å trene tungt for å få de kroppene med de musklene og den styrken vi har...man kommer ingen vei med å syte!

(jeg sier det igjen; kanskje det neste år kan være en ide å la jentene få velge mellom BB og BF-poseringer? Det er ikke alle oss jentene som drømmer om å stille på en BF-scene når vi blir store.... Wink )

forresten.... signerer Oracle sitt innlegg her; honnør til TF-crewet for jobben de har gjort!
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget SuperMosjonist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 206
  • Honnør: 60
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 206

  • Back in business!
SV: Treningsforum Open 2005 - Resultater og bilder
« #65 : 09. juli 2005, 23:38 »
Nå får dere slutte å suttre, så lenge det ikke er noen klare (re) regler på hvor lenge du må ha vært aktiv på forumet, hvor mange innlegg osv..
Så er de riktige vinnerne kåret.

Synes de skal ha lov til å suttre litt jeg da... Regner med at "suttringen" bli lagt merke til av "sjefen", og det blir endringer i regelverket til neste år. Selv er jeg blitt vanvittig stor og veldefinert (hehe), men siden jeg ikke har vært aktiv på over 6mnd. så hadde jeg skamvett til å holde meg unna Smiley Men sånn helt seriøst så synes jeg at minstekravet for å vine TF-Open er at man er medlem, og har bidratt med noe i forumet.

Personlig vil jeg gratulere jentene (Tøfft!) DanielP (Min store helt!) Slux (Min enda større helt) Stå på!

Utlogget pskogli

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 592
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 592

SV: Treningsforum Open 2005 - Resultater og bilder
« #66 : 09. juli 2005, 23:51 »
Er forsåvidt enig i at reglene bør endres litt, oppdateres Smiley

Forslag kommer:

Må ha vert medlem 6 mnd i forveien eller mer, kommet opp på et vist nivå på barometeret (små sterk, treningsnarkoman osv)
Minste antall innlegg i seriøse fora.

En kunne vel med fordel også ha delt de inn i klasser, senior, junior, ungdom eller noe i den duren.
Blir for galt å måle 16 åringer mot 30-40 åringer.

Damene burde nok hatt andre poseringer, om det er musklene vi vil se da.

Sorry om noen føler seg støtt av tidligere utsagn, men det hang nå på tungen, og veien var kort til tastaturet... (nei jeg tar det ikke tilbake, mente det jeg skreiv)

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
SV: Treningsforum Open 2005 - Resultater og bilder
« #67 : 10. juli 2005, 00:04 »
Er forsåvidt enig i at reglene bør endres litt, oppdateres Smiley

Forslag kommer:

Må ha vert medlem 6 mnd i forveien eller mer, kommet opp på et vist nivå på barometeret (små sterk, treningsnarkoman osv)
Minste antall innlegg i seriøse fora.

En kunne vel med fordel også ha delt de inn i klasser, senior, junior, ungdom eller noe i den duren.
Blir for galt å måle 16 åringer mot 30-40 åringer.

Damene burde nok hatt andre poseringer, om det er musklene vi vil se da.

Sorry om noen føler seg støtt av tidligere utsagn, men det hang nå på tungen, og veien var kort til tastaturet... (nei jeg tar det ikke tilbake, mente det jeg skreiv)

Dette innlegget, Skogli, er jeg veldig enig i! Honnør for det... Smiley
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget pskogli

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 592
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 592

SV: Treningsforum Open 2005 - Resultater og bilder
« #68 : 10. juli 2005, 00:15 »
Kom bare til å lure på noe Smiley

Et lite (dårlig) eksempel.

2 gutter/damer, den ene godt deffa, den andre med håndtak : )
Begge er brune og fine Grin

Begge har symetrisk kropp, armer,skuldre, bryst, mage, bein, legger, rygg osv står i stil.

La oss si at den deffa kroppen (gutt) veier 80kg på 180 cm (nok til å se trent ut, men ikke så mye mer)

Den med håndtak veier 95-100kg, har klart mer volum (ikke bare pga håndtakene)

Hvordan dømmer dere?

Håndtaksfeiten:
Still bedre deffa neste gang og du rykker stadig fram i køen Smiley

Skinnythiny:
Super deff!  Gull

 Spise  what  Gå  Huh

Utlogget Vidis

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 151
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 151

  • Team Phil Heat
SV: Treningsforum Open 2005 - Resultater og bilder
« #69 : 10. juli 2005, 00:46 »
Enig med at reglene kan endres til neste gang. God idè det med at man må ha vert medlem på forumet en stund, og faktisk ha skrevet noe fornuftig. Ellers syns jeg kommentarer som at nivået i dameklassen var dårlig osv bare er tåpelig!

Men men, litt weird når Mr. O ( Tongue ) kommer inn og vinner "alt"!   biggrin
Kortsiktige mål er veien til ett langsiktig mål. Smiley

Utlogget Danny

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 975
  • Honnør: 196
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 975

SV: Treningsforum Open 2005 - Resultater og bilder
« #70 : 10. juli 2005, 01:06 »
Syns Omen var veldig uheldig denne gangen. Han er etter min mening blant de råeste på forumet kropps-messig av dem som er aktive. Veldig kjipt at bildene ble så fucka... Tror Omen er en av utøverne som hadde fått mest oppmerksomhet hvis du hadde stilt dem på rekke og rad i Karl-Johan, hehe Cheesy

Stoned er også en av dem som fort kunne klatra opp veldig mange plasser om han hadde vært litt mer heldig med forholdene og ikke hadde hatt så hastverk med bildene Wink

Av damene syns jeg Kikki så sterk ut (ser at du har løfta tungt jern, Kikki), og Marianne hadde veldig bra linjer synes jeg Cheesy Verdig vinner der..

Meget bra av "arrangørene". Profft opplegg Smiley
Stats 2015 Rein på TRT: Høyde: 1,83. Vekt: 95-105. Alder: 27. Discopumper. Armer: 45-50, Midje: 85-95. Noen sett fra 2015; 100x50 i medium smal benk, 30 "strongman" Chins på 103kg bw.

Utlogget MonsterMartin

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 070
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 070

  • Skal bli stor og sterk en dag
SV: Treningsforum Open 2005 - Resultater og bilder
« #71 : 10. juli 2005, 13:34 »
Gleder meg til neste TFO. Må innformere til alle hobbybyggere oppe i åra at det er gratis kosttilskudd på TF Tongue
Hei og hå

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: Treningsforum Open 2005 - Resultater og bilder
« #72 : 10. juli 2005, 15:02 »
Synes de skal ha lov til å suttre litt jeg da... Regner med at "suttringen" bli lagt merke til av "sjefen", og det blir endringer i regelverket til neste år. Selv er jeg blitt vanvittig stor og veldefinert (hehe), men siden jeg ikke har vært aktiv på over 6mnd. så hadde jeg skamvett til å holde meg unna Smiley Men sånn helt seriøst så synes jeg at minstekravet for å vine TF-Open er at man er medlem, og har bidratt med noe i forumet.

Personlig vil jeg gratulere jentene (Tøfft!) DanielP (Min store helt!) Slux (Min enda større helt) Stå på!

Ble rørt når jeg leste dette! Tusen takk, ante ikke at noen hadde lagt merke til meg på denne måten! Skal stå på og forbedre meg skikkelig til neste år!

Når det gjelder raidet som de ikke aktive medlemmene gjorde så er det vel ikke mer å si en at dere som ble snytt for seieren får komme sterkere tilbake neste år!
Syns også at man burde ha med forsiden av dagens vg (Wink) på bildene, så man ikke kunne velge å vrake av gamle bilder der formen var på det beste. Da kunne jo bare 1,2,3,4,5 plassen i år bruke opp igjen de samme bilda og vinne år etter år etter år til noen hadde tatt de igjen.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
SV: Treningsforum Open 2005 - Resultater og bilder
« #73 : 10. juli 2005, 15:52 »
Slutt å syte!

Reglene er slik de var og ble fulgt til punkt og prikke!
Vi måtte til og med diskvalifisere en person fordi vedkommende hadde plassert seg på pallen i en NKF-arrangert konkurranse.

Om reglene blir anderledes neste år vil nok være opp til Sjefen sjøl.

Soje

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

SV: Treningsforum Open 2005 - Resultater og bilder
« #74 : 10. juli 2005, 15:55 »
Hvorfor kan dere ikke bare ha en sånn regel at de som har stått på scenen før får ikke lov til å sille i TFO? Det var sånn iform bilde konkuransen gikk for seg og jeg synes det er en veldig god ide og blir mer rettferdig. De som har stått på scenen før stiller med mye bedre kunnskap og poseringer og har derfor en stor fordel enn de andre.

Men for all del, synes det var mange bra utøvere i år! Det blir bare bedre og bedre hvert år det her og jeg gleder meg til neste konkuranse! Cheesy
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!