Skrevet av Emne: Hvordan bli mer markert?  (Lest 2705 ganger)

Utlogget JohnThomas

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

Hvordan bli mer markert?
« : 10. juli 2005, 01:59 »
Heisann. ny i forumet,men ikke akkurat ny innen trening, har drevet på endel år nå, mest med armer men nå også hele overkroppen. Har aldri hatt noe problem med stagnering, og jeg har alltid vokst i størrelse, men ermene blir likevel ikke særlig markerte.
Noen spesiell måte jeg bør trene på for å oppnå mer markerte armer?

JT

Utlogget Dvergen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 31
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 31

SV: Hvordan bli mer markert?
« #1 : 10. juli 2005, 02:04 »
få vekk litt fett så blir de markerte. få vekk litt fett fra armene de blir sikkert mindre men mye tøffere. lykke til:)

Utlogget JohnThomas

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

SV: Hvordan bli mer markert?
« #2 : 10. juli 2005, 02:52 »
Var noe i den retningen jeg tenkte da, men er mer på utkikk etter metoder som er effektive til å få vekk dette fettet, om det er det som er greia. Men kan egentlig med hånden på hjertet si at det ikke er så mye fett på armene mine akkurat...

Utlogget Number1

  • Treningsforum Crew
  • Administrator
  • *****
  • Innlegg: 10 158
  • Honnør: 564
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10 158

SV: Hvordan bli mer markert?
« #3 : 10. juli 2005, 03:31 »
Du har alltids et lag med underhudsfett rundt armen dersom du ikke har deffet før, gjerne mer rundt triceps enn biceps. Noen har veldig synlige blodårer, mens andre har ikke det igjen. Blodårer har igjen noe med syns intrykket om hvorvidt man har mye underhudsfett eller ikke. Mer underhudsfett = mindre synlige blodårer, men som sagt det er ikke alle som har veldig synlige blodårer på armer selv om de er deffet. Hvis du skal få bort underhudsfett så er det ikke noe du gjøre der og da for å få bort fettet. Du må legge om kostholdet ditt og starte med fettforbrennende trening (kardio). Les mer om dette på Diett og deffing-forumet. Smiley
Joachim Pedersen
Daglig leder og ansvarlig redaktør, Treningsforum.no

Tips oss om nyheter, reportasjer osv.

Vi gir honorar til månedens beste tips!



Les forumreglene her


Vi søker etter skribenter

Treningslære, ernæring, kosttilskudd

Utlogget JohnThomas

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

SV: Hvordan bli mer markert?
« #4 : 10. juli 2005, 14:15 »
Takker!

Utlogget Zoria

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 597
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 597

  • Mens sana in corpore sano
SV: Hvordan bli mer markert?
« #5 : 14. juli 2005, 11:43 »
Må si meg ening med Janne her, er helheten som teller og helheten blir ikke bra av bara å trene overkropp. Tren hele kroppen! Knebøy er ikke bare bra for rumpa, det er faktisk en super øvelse for resten av kroppen også.
Books just wanna be FREE! See what I mean at:
http://bookcrossing.com/friend/Tuttasb

Utlogget hiawata

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 26
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 26

SV: Hvordan bli mer markert?
« #6 : 14. juli 2005, 18:42 »
Hmm. det er ikke mulig å punktforbrenne noe sted på kroppen, men mindre kroppsfett gjør musklene mere synlige. for å få mindre kroppsfett bør du se på kostholdoppsett på sidene i forumet her, samtidig med at du kjører en 20 min intensiv økt etterfulgt av ca 30min gåing enten med engang du står opp eller gange 30-40 min rett etter en styrketreningsøkt. dette fordi glukose lagrene dine er helt tomme og du vil gå direkte til å forbrenne fett.. En annen mulighet som du da burde gjøre parallelt med det skrevet over er å trene triceps skikkelig. triceps gjør mest av armstørrelsen din og for den er det bare en Øvelse som bare er kongen.. Smalbenk.. og denne skal kjøres tungt for å få til en hestesko triceps. må kjøres tungt for at alle musklene skal aktiveres.. kjørogså biceps skulder osv.. men triceps skaper den beste størrelse og deffinisjonen av musklene,.. lykke til.
Heisann. ny i forumet,men ikke akkurat ny innen trening, har drevet på endel år nå, mest med armer men nå også hele overkroppen. Har aldri hatt noe problem med stagnering, og jeg har alltid vokst i størrelse, men ermene blir likevel ikke særlig markerte.
Noen spesiell måte jeg bør trene på for å oppnå mer markerte armer?

JT
Vote Arnold for President.. Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!