Skrevet av Emne: Forslag til ny sticky  (Lest 1078 ganger)

Utlogget Hedning

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 118
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 118

Forslag til ny sticky
« : 01. august 2005, 23:15 »
Inne på forumet for nybegynnere er omtrent halvparten av spørsmålene om hva folk syntes om det og det treningsprogrammet.. Hva med å lage et program eller liknende, hvor du velger hvilke apparter du har til rådighet, alder, hvor lenge man har trent, om man trener for maksimal styrke/ kroppsbygging osv, og så setter programmet opp et treningsprogram helt automatisk! Hadde jo vært flott, blir kanskje vanskelig å få til men...
Eller så kunne man bare lagt ut en hel del treningsprogrammer på en sticky, sånn at folk ikke spør hver eneste gang om det og det programmet vil virke..
Feks progresjonsprogrammet som "Number1" smalt sammen på 5 min:

Uke1 = 12 reps
Uke2 = 10 reps (legger på mer vekter slik at du havner på 10 reps, bommer du på vekten og klarer flere så kjører du flere!! Kjør få sett per øvelse (2 sett) og få øvelser 3-4 per muskel)
Uke3 =   8 reps (samme som over)
Uke4 =   6 reps
Uke5 = 12 reps (tilbake på 12 reps, men på en tynge vekt enn forrige 12 reps)
Uke6 = 10 reps + 17-25 reps med 1 sett på en lett vekt DIREKTE etter siste øvelse per muskelgruppe
Uke7 =   8 reps
Uke8 =   6 reps
Uke9 =   hvileuke

Knall treningsprogram som jeg faktisk følger nå, men som snart går i glemmeboka da det havner snart på side 2 på nybegynnerforumet....
Sikkert mange nybegynnere som hadde latt være og spørre hvis de hadde hatt en del sånne å velge mellom!! (meg selv inkludert)  blush

Bare et forslag altså!!
Jern er til for å flyttes på!

Vekt:
2005      68kg
NÅ         85kg
Mål      +95kg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!