Skrevet av Emne: Anders Myrvold tatt for besittelse av kokain  (Lest 5048 ganger)

Utlogget .:P-Nutz:.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 686
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 686

Anders Myrvold tatt for besittelse av kokain
« : 12. august 2005, 17:28 »
http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/article1095645.ece`

- Idrettskjendis tatt for kokain
En profilert norsk vinteridrettsutøver er ifølge VG Nett tatt - og bøtelagt - av politiet for besittelse av kokain.

Utøveren skal onsdag kveld ha blitt pågrepet med det narkotiske stoffet på et utested i Oslo.

Personen utøver ifølge VG idretten sin både på nasjonalt og internasjonalt plan. Idrettsgrenens landslagssjef i Norge sier at han ikke er kjent med saken.

Kokain er på idrettens dopingliste, men såkalte «out of competition-tester» positive på kokain gir ikke dopingdom.

(© NTB)



Edit:

Det var visst Anders Myrvold

http://www.dagbladet.no/sport/2005/08/12/440008.html




(Dagbladet.no): Ishockeyspilleren Anders Myrvold  er bøtelagt av politiet for besittelse av et lite kvantum kokain. Det er ikke kjent om han har vedtatt boten.
 
Myrvold ble pågrepet av politiet med det narkotiske stoffet tirsdag kveld, får Dagbladet.no opplyst fra flere sikre kilder. Dette skal ha skjedd på et utested i Oslo.

Anders Myrvold er på landslaget i hockey, men landslagssjefen sier til VG at han ikke har hørt om saken.

Beslaget som ble gjort, betegnes som lite. Myrvold er siktet etter brudd på legemiddelloven.

Kokain er på idrettens dopingliste, men bare hvis det blir funnet spor av stoffet i tester tatt i forbindelse med konkurranse. Blir man tatt utenfor konkurranse, gir ikke kokain dopingdom.
 
Myrvold spilte forrige sesong for Vålerenga, men har jaktet på en ny klubb i den amerikanske ligaen NHL, der han sist spilte for Detroit Red Wings.
Life is so much easier when you just don't give a f#~%!

Utlogget Banned4Life

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 219
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 219

  • Sweet Dreams
SV: Anders Myrvold tatt for besittelse av kokain
« #1 : 12. august 2005, 17:54 »
Hvem bryr seg om en hockeyspiller bruker kokain så lenge det er utenofor konkurranse? Enda et eksempel på hvordan media skal ødelegge for alle sammen. Ikke at jeg sier noe verken mot eller for Anders Myrvold men jeg synes dette er en sak mellom han og politet. Ikke noe som hele Norge trenger og vite om.
Member of Treningsforum!
I don't care if i die, as long as they bury me in a fucking big box

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Anders Myrvold tatt for besittelse av kokain
« #2 : 13. august 2005, 09:54 »
Slik er det å være en offentlig person i dette landet altså.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

SV: Anders Myrvold tatt for besittelse av kokain
« #3 : 15. august 2005, 14:04 »
Hvem bryr seg om en hockeyspiller bruker kokain så lenge det er utenofor konkurranse? Enda et eksempel på hvordan media skal ødelegge for alle sammen. Ikke at jeg sier noe verken mot eller for Anders Myrvold men jeg synes dette er en sak mellom han og politet. Ikke noe som hele Norge trenger og vite om.

Er jo sikkert en og annen pjokk som ser opp til dette "forbildet" da - og tenker:

"Hey - kan han være narkoman og bli god i hockey, så er det sikkert ikke så farlig å prøve seg litt for meg heller".........

Et menneske og eventuelt forbilde er mer en fragmenter - det er forhåpentlig en helhet, og da er det utrolig hjernedødt av en profilert idrettsutøver og i det hele tatt vurdere å gå med sånnt på seg. I allefall en helt kurrant sak å skrive om i mine øyne.


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Saktemensikkert

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 644
  • Honnør: 310
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 644

SV: Anders Myrvold tatt for besittelse av kokain
« #4 : 15. august 2005, 14:12 »
Er jo sikkert en og annen pjokk som ser opp til dette "forbildet" da - og tenker:

"Hey - kan han være narkoman og bli god i hockey, så er det sikkert ikke så farlig å prøve seg litt for meg også".........
Det kan rett og slett være så enkelt. Selvsagt virker det rart at "offentlige personligheter" skal få trynet klistret opp på hver eneste tabloidavis for ting vi andre "slipper unna med". Samtidig mener jeg at man har et ansvar, særlig som toppidrettsutøver (hvor idrett for de fleste nok assosieres med sunnhet), for å ta hensyn til at man potensielt har stor innflytelse på mennesker man aldri vil treffe, og hvor denne påvirkningen nødvendigvis vil være ensidig.
VEIKING POWER


Konkurrerende utøver - Styrkeløft

Medlem av Bodø SK

Squats were one of my favourite back exercises - Schwartzenegger

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!