Skrevet av Emne: På de siste 5 mnd har jeg da lagt på meg ca 5.5 kg med muskler ...  (Lest 4056 ganger)

Utlogget Julenisse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 824
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 824

  • lei nå.
ikke vær naive da!! Selvfølgelig propper han kroppen full av steroider i all salgs form, vekst mest sannsynelig også!
Man kan umulig legge på seg 5,5 kg muskler på 5 måneder!
Så og si alle kroppsbyggere som stiller i konkurranse innenlands og utenlands bruker mye medisner for å holde formen sin og bygge masse!! Men det ligger ekstremt mye slit, disiplin og selvpining tilstedet også hos disse menneskene!!

Er man godt trent og bra med masse fra før og fortsatt spiser og trener bra, er det mulig å legge på seg 1-2 kg muskler på 1 år!!!!!!
Sjeldent at man får mer enn dette!!
Gikk en tur i skogen, hørte skogens ro, ko , ko , ko.

Utlogget Johnnie

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 26
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 26

Russere med melk og sukker..hehe...that's a good one...
Generelt mener jeg at man bør være forsiktig med å anklage mennesker man ikke kjenner for å bruke/gjøre ting man ikke har noen form for dekning for å mistenke dem for, men at steroider benyttes regelmessig av kroppsbyggere på det nivået til han karen som omtales i denne tråden er vel ingen hemmelighet...? Har vært inne på det i tidligere tråder, men det er vel kanskje på tide at enkelte åpner opp øya litegrann- verden er ikke alltid som man tror...

Sitter av og til med en følelse av at majoriteten av deltakerne på dette forumet er en gjeng 16 åringer med 3 uker gammelt medlemskort på SATS...som til alt overmål gir de mest detaljerte treningstips de ikke har snøring på og omtaler protein som "bol..." hehe---

Skjerpings...

J;

Utlogget Quadriceps

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

  • Do or do not. There is no try!
Utsagnet er ikke mitt, jeg bruker minst fire år på å legge på meg fem kilo muskler. Lurer på hva han spiser:

http://www.iform.no/profiler/andre_nielsen1.shtml

De som har vært med i gamet lenge nok kjenner nok svarene på disse spørsmålene. Det er grenser for hvor mange "genetiske vidunderbarn" som kan oppavles samtidig.

Sannheten (for ikke å strø glør i øynene på håpefull ungdom) er at i dagens profesjonelle kroppsbygging på internasjonalt plan og da spesiellt med tanke på de tyngste klassene, er det umulig å hevde seg i toppen uten bevisst bruk av en eller annen form for dop.

En skal være rimelig naiv om en plukker opp et nummer av flex eller ironman på narvesen og tror at en av disse umennesklige "He-Man" karikaturene har kommet dit de er kun på grunnlag av treningsprogrammet de presenterer på side 168, samt på mors havregrøt.

Dette er trist for sporten, men viser også hva som ofte er blitt trenden når idretten er så til de grader kommersiell som den er i dag. NFL og NHL borte i statene har jo ikke engang obligatoriske dopingtester av sine utøvere. Kommer dopingjegere på besøk og krever urin/blod prøve, kan en nekte plent å samarbeide. Ingen trenger den helt store fantasi-evnen for å skjønne hvorfor.

Så lenge folket hele tiden roper på "bigger-better-stronger", så er det grenser for hva en idrettsutøver klarer å prestere uten at han er et genetisk vidunderbarn ... og som nevnt ... de dukker ikke opp så ofte som en skulle ha inntrykket av.

På samme måte blir det også feil av de "unge & håpefulle" å sammenligne sine prestasjoner med profesjonelle kroppsbyggere ... akkurat som det også ofte blir feil å bruke en blåkopi av treningsoppleggene deres. Husk at ved kunstig tilførsel av hormoner til kroppen har disse menneskene et helt annet grunnlag for å innhente seg fysisk etter en vanlig treningsøkt enn hva vi "vanlige dødelige" har. Som dere sikkert er klar over fra tidligere består fremgang av tre hovedfaktorer:

1) Riktig trening
2) Riktig kosthold
3) Rikelig med hvile

I motsetning til populær tankegang: På treningstudioet bryter vi ned kroppen vår. "Byggingen" skjer når vi sitter hjemme og spiser og slapper av på sofaen.  Grin

Utlogget Benpressmannen

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 5 317
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 317

  • Anabol, endogen trainee


Hmm! tja Danny du kan vel si meg hvilke tvilsomme tilskudd jeg har tatt og som ikke er lovt i Norge??
Nå lurer jeg fælt?



Mine rekorder:
Bøy: 240kg - Benk: 185kg - Mark: 250kg @ 100kg
Bøy: 250kg - Benk: 185kg - Mark: 260kg @ 90kg
Bøy: 260kg - Benk: 165kg - Mark: 265kg @ 87.5kg
Bøy: 274kg - Benk: 170Kg - Mark: 280kg @ 90kg

ADIDAS Mila 21/6-07: 1t 3m @ 100kg
Polar natt Mila 5/1-08: 1t 1m @ 90kg & syk
ADIDAS Mila 21/6-08: 1t 4m @ 90kg & en sko som ikkje va helt "med"

Ibestad Strongshow 26/7-08 - 5. plass


Mange snakker om å gjøre noe, få gjør det de sier!

Utlogget Danny

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 975
  • Honnør: 196
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 975

Sorry benpressmannen... Har nok misforstått... Alle de rare navnene er litt mistenkelige, men antageligvis ingen ting annet enn  kosttilskudd.. glem det du!
Stats 2015 Rein på TRT: Høyde: 1,83. Vekt: 95-105. Alder: 27. Discopumper. Armer: 45-50, Midje: 85-95. Noen sett fra 2015; 100x50 i medium smal benk, 30 "strongman" Chins på 103kg bw.

Utlogget Satyricon

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 184
  • Honnør: 62
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 184

  • We are forever captured.. In the embrace of death!
Er så godt som umulig å få tak i dinabol og andre stoffer i norge for tiden, i alle fall MYE vanskeligere enn tidligere, innskjerpingene er helt enorme i tollen for tiden.

Hører stadig om folk som blir tatt og fengslet med store mengder anabole i bagasjen.
Satyricon - Spiller hardt - Trener hardere!

Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
Og godt er det.... Da slipper vi slikt utøy i sporten etterhvert tenker jeg...

Lovlig-Soje

Utlogget Benpressmannen

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 5 317
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 317

  • Anabol, endogen trainee
Sorry benpressmannen... Har nok misforstått... Alle de rare navnene er litt mistenkelige, men antageligvis ingen ting annet enn  kosttilskudd.. glem det du!

Jeg har glemt det forlengst

Wink


Mine rekorder:
Bøy: 240kg - Benk: 185kg - Mark: 250kg @ 100kg
Bøy: 250kg - Benk: 185kg - Mark: 260kg @ 90kg
Bøy: 260kg - Benk: 165kg - Mark: 265kg @ 87.5kg
Bøy: 274kg - Benk: 170Kg - Mark: 280kg @ 90kg

ADIDAS Mila 21/6-07: 1t 3m @ 100kg
Polar natt Mila 5/1-08: 1t 1m @ 90kg & syk
ADIDAS Mila 21/6-08: 1t 4m @ 90kg & en sko som ikkje va helt "med"

Ibestad Strongshow 26/7-08 - 5. plass


Mange snakker om å gjøre noe, få gjør det de sier!

Utlogget Fitnessgutt

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 689
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 689

  • BPM Slave =)
Er så godt som umulig å få tak i dinabol og andre stoffer i norge for tiden, i alle fall MYE vanskeligere enn tidligere, innskjerpingene er helt enorme i tollen for tiden.

Hører stadig om folk som blir tatt og fengslet med store mengder anabole i bagasjen.


rofl Ja det er veldig vanskelig og skaffe aas i Norge... :Smiley
www.Oddibuilding.com
It aint the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog

Utlogget Binais

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 190
  • Honnør: 462
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 190

  • Team Kaliber Gym KFK
hvorfor bumper du en tre år gamel tråd?
Member of Kaliber FKK
www.kalibergym.no



Bildeprofil

"The off season. What a fuckin' misrepresentation… I call it the growth season."

Konkurerende utøver i Athletic Fitness.

Utlogget Haalvor

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 688
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 688

Var vel strengt talt benpressmannen som gjorde det! Smiley Han har vel hatt en lang pause fra forumet (?) og ser igjennom gamle ubesvarte tråder han har deltatt i.



...Jeg liker ikke å bruke ordet "tråd".
"Ain't Nothing to it but to do it" - Keep me from overanalyzing

[size=08pt]That logbook
[/size]

[size=08pt]Bildeprofil
[/size]

Utlogget Benpressmannen

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 5 317
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 317

  • Anabol, endogen trainee
Var vel strengt talt benpressmannen som gjorde det! Smiley Han har vel hatt en lang pause fra forumet (?) og ser igjennom gamle ubesvarte tråder han har deltatt i.



...Jeg liker ikke å bruke ordet "tråd".

Ja, har sjekket nye svar til mine innlegg!.. Lol men denne var vist 3 år gammel  Tongue


Mine rekorder:
Bøy: 240kg - Benk: 185kg - Mark: 250kg @ 100kg
Bøy: 250kg - Benk: 185kg - Mark: 260kg @ 90kg
Bøy: 260kg - Benk: 165kg - Mark: 265kg @ 87.5kg
Bøy: 274kg - Benk: 170Kg - Mark: 280kg @ 90kg

ADIDAS Mila 21/6-07: 1t 3m @ 100kg
Polar natt Mila 5/1-08: 1t 1m @ 90kg & syk
ADIDAS Mila 21/6-08: 1t 4m @ 90kg & en sko som ikkje va helt "med"

Ibestad Strongshow 26/7-08 - 5. plass


Mange snakker om å gjøre noe, få gjør det de sier!

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Jeg må få lånt meg et digital kamera så skal jeg legg ut bilder her under bilder av medlemmer!!!

blir gøy å få litt tilbakemeldinger !
 Cheesy

Det kommer jeg til å vente i spenning på!! Har vært nysgjerrig på formen din en stund. Tittet innom loggboken din i går, og utrolig rå styrke du presterer med også! Har ingen tvil på at dette kommer til å bli bra. Smiley
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Ser nå at tråden er 3 år gammel og benpressmannen har sikkert lagt ut bilder for lengst, heh! Grin
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Jeg ser dette er en gammel tråd, men 5,5 kg muskler er da ikke så grusomt mye? Ihvertfall ikke som nybegynner...

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!