Skrevet av Emne: Rydding og manerer-hva skjer'a?  (Lest 756 ganger)

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Rydding og manerer-hva skjer'a?
« : 13. september 2005, 11:54 »
Hvorfor er det så mange som trener i helsestudioer som ikke klarer å rydde opp etter seg? Vektskiver, manualer, låser etc, ligger strødd på gulvet daglig. Når de blir spurt om de er ferdige, evt om de har tenkt å rydde er det enten sure blikk eller sløve svar som ' øhh, må vi det da?'. Jeg blir så forbanna  Angry

Det andre er folk som napper vektene fra andre som trener. Står det en stabel med vekter inntil knebøystativet, ja så spør man før man sliter dem med seg. Det kan jo hende at noen bruker dem. Hva? Og å ta vektene av en stang det står folk ved kvalifiserer til grisebank i alle kjente verdener. Likevel finnes det åndspygmeer som gjør dette hver uke......

Tror jeg må kjøpe meg garasje å trene i der bare jeg får være  >Cheesy
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Ostreicher

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: Rydding og manerer-hva skjer'a?
« #1 : 13. september 2005, 12:37 »
Gjør det.

Utlogget Murmel

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 98
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 98

  • Pia Marlen Fan
SV: Rydding og manerer-hva skjer'a?
« #2 : 13. september 2005, 16:36 »
De har vel sett at Coleman gjør det i The Unbelievable og tenker "Jeg skal også slippe vektene i gulvet og gå for da blir jeg like stor og sterk".... Jeg spør alltid høflig om noen bruker vektene jeg vil ha og det pleier å være tilsvarende andre veien. Det hender jeg ikke rydder av vektene på benk f.eks dersom det er mange folk der for da blir dette hengt på igjen om ikke lenge likevel...

Ellers burde det ikke være vanskeligere enn å ha vanlig folkeskikk i treningsstudioet.

morni

  • Gjest
SV: Rydding og manerer-hva skjer'a?
« #3 : 13. september 2005, 19:32 »
Jeg lå i smith'en jeg da og plutselig er det en mann som begynner å plukke av vektskivene av stanga.......jeg satt jo fortsatt på benken og hadde hvile i mellom sett'a  Grin  " heyy....du rapper skivene jeg bruker " .....han ble litt flau da stakkars og hang dem pent på stanga igjen  Smiley

Utlogget Jølsrud

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 397
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 397

SV: Rydding og manerer-hva skjer'a?
« #4 : 13. september 2005, 22:24 »
Jeg pleier alltid å rydde etter meg, men i dag var jeg så sliten og svimmel etter smlbenk at jeg glemte det Ohmy
Konebanker og totalonanist

SterkePer

  • Gjest
SV: Rydding og manerer-hva skjer'a?
« #5 : 13. september 2005, 22:51 »
Pleier ikke å være et stort problem der jeg trener med at folk ikke rydder etter seg, men det hender at vekter ligger strødd utover hele plassen. Syns høfligheten på senteret er grei også. Jeg spør høflig om vektene er opptatt eller ikke, og folk gjør som regel det mot meg og. De som roter verst er som regel fjortisene som står og trener biceps foran speilet og tror de er så jæævlig sterke og pælmer vektene veggimellom  Angry

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!