Skrevet av Emne: vippa`s profil med 2 nye bilder:)  (Lest 21985 ganger)

Utlogget Banned4Life

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 219
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 219

  • Sweet Dreams
SV: vippa`s profil med bilde
« #60 : 28. august 2005, 13:05 »
Forresten bildet på forsiden din er jo år og dag gammelt. Og for det andre så nytter det jo ikke for deg og diskutere her inne når du er så trangsynt at du ikke klarer å være objektiv på noen måter når det gjelder trening og kost. Du har nok prøvd det meste, fra herbalife, til bla bla bla pia sier ditt og pia sier datt, og til den gangen du skulle bli slank ved å bare spise et eple til dagen. At du allikevell etter mange forsøk fremdeles ikke har fått det inn i hodet at det eneste som virker for å bli slank er et bra treningsprogram og en ordentlig kost er jo helt på trynet. Det du skulle hatt var en bra psykolog!
Member of Treningsforum!
I don't care if i die, as long as they bury me in a fucking big box

Utlogget Binais

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 190
  • Honnør: 462
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 190

  • Team Kaliber Gym KFK
SV: vippa`s profil med bilde
« #61 : 28. august 2005, 13:06 »
Forresten bildet på forsiden din er jo år og dag gammelt. Og for det andre så nytter det jo ikke for deg og diskutere her inne når du er så trangsynt at du ikke klarer å være objektiv på noen måter når det gjelder trening og kost. Du har nok prøvd det meste, fra herbalife, til bla bla bla pia sier ditt og pia sier datt, og til den gangen du skulle bli slank ved å bare spise et eple til dagen. At du allikevell etter mange forsøk fremdeles ikke har fått det inn i hodet at det eneste som virker for å bli slank er et bra treningsprogram og en ordentlig kost er jo helt på trynet. Det du skulle hatt var en bra psykolog!

Vi er faktisk skremmende enige til tider LilleMeg Wink
Member of Kaliber FKK
www.kalibergym.no



Bildeprofil

"The off season. What a fuckin' misrepresentation… I call it the growth season."

Konkurerende utøver i Athletic Fitness.

Utlogget minimaSS

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 853
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 853

SV: vippa`s profil med bilde
« #62 : 28. august 2005, 13:14 »
gått ned 7 kg jeg da med herbalife,jeg sku jo i følge pia veie all maten jeg spiste og telle kcal,når jeg har slitt med anorexia i mange år så skal jeg ikke telle kcal

Bare understreker det du sier om KCAL..

har som mål og ned til 56 kg innen nov/des, er nå 1.62 høy,70 kg

har som mål og bli mye smalere,bli rundt 65 cm rundt midjen,få markerte muskler,sixpack,markerte biceps,rygg,lår,legger osv.

ligger på 1200-1500 kcal daglig.

går på herbalife og det fungerer veldig bra for meg,har slitt med spiseforstyrrelser,så har vært veldig opptatt av kcal,men nå slipper jeg det.



1200-1500? men da teller du jo da ?
Mål 2013: Fullføre Berlin maraton
Startvekt Nov-2012 : 160kg
Loggbok

JohnBlond

  • Gjest
SV: vippa`s profil med bilde
« #63 : 28. august 2005, 13:18 »
vippa: Hvordan kan vi hjelpe deg? Hvilken hjelp vil du ha fra oss? Hvorfor tar du ikke til deg rådene våre?

Du har fått treningsprogram som du spurte om og da er det bare å sette igang og trene. Fullkropp-, fire-splitt, tre-splitt eller hva det måtte være. Alt det er bedre enn å ikke trene.

Det virker kanskje som om mye av det samme blir gjentatt flere ganger: Les og lær. Tren.

Be foreldrene dine om hjelp dersom du ikke får hjelp fra dem allerede.

Utlogget minimaSS

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 853
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 853

SV: vippa`s profil med bilde
« #64 : 28. august 2005, 13:21 »
vippa: Hvordan kan vi hjelpe deg? Hvilken hjelp vil du ha fra oss? Hvorfor tar du ikke til deg rådene våre?

Du har fått treningsprogram som du spurte om og da er det bare å sette igang og trene. Fullkropp-, fire-splitt, tre-splitt eller hva det måtte være. Alt det er bedre enn å ikke trene.

Det virker kanskje som om mye av det samme blir gjentatt flere ganger: Les og lær. Tren.

Be foreldrene dine om hjelp dersom du ikke får hjelp fra dem allerede.

well spoken Smiley
Mål 2013: Fullføre Berlin maraton
Startvekt Nov-2012 : 160kg
Loggbok

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

SV: vippa`s profil med bilde
« #65 : 28. august 2005, 13:21 »
Tror det hun mangler er en hel haug med oppmerksomhet, men hun har vel fått det nå...

Utlogget vippa

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 96
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 96

SV: vippa`s profil med bilde
« #66 : 28. august 2005, 13:35 »
for det første så er det bildet 5 mnd gammelt.

jeg har ikke bra forhold til mat,er så opphengt i kcal,teller ikke kcal på herbalife,pga får i  meg nok av 3 shake daglig + middag.

foreldrene mine er så glade etter jeg begynte med herbalife,tror ikke de kunne være gladere

Utlogget PumpingIron

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 552
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 552

SV: vippa`s profil med bilde
« #67 : 28. august 2005, 13:43 »
Sitat
jeg har ikke bra forhold til mat,er så opphengt i kcal,teller ikke kcal på herbalife,pga får i  meg nok av 3 shake daglig + middag.

NETTOPP! Du har ikke et bra forhold til mat...og som alle andre har påpekt her, det blir IKKE noe bedre av HerbaLife prod. Å innarbeide skikkelige matvaner over tid med flere små måltider til dagen er det eneste som vil hjelpe deg over en lengre periode. Sett deg realistiske mål, hvis ikke så kan veien tilbake til 'matforstyrrelse-helvete' bli kortere enn du aner...

JohnBlond

  • Gjest
SV: vippa`s profil med bilde
« #68 : 28. august 2005, 13:43 »
for det første så er det bildet 5 mnd gammelt.

jeg har ikke bra forhold til mat,er så opphengt i kcal,teller ikke kcal på herbalife,pga får i  meg nok av 3 shake daglig + middag.

foreldrene mine er så glade etter jeg begynte med herbalife,tror ikke de kunne være gladere

Det er bra at foreldrene dine er glade. Ikke minst er det bra at du spiser en ordentlig middag. Ser ikke bort fra at det er av større betydning enn Herbalife-shakene.

Utlogget vippa

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 96
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 96

SV: vippa`s profil med bilde
« #69 : 28. august 2005, 13:52 »
men kanskje jeg da skal bruke herbalife som proteinshaker da etter trening da+ 3 normale måltid?

JohnBlond

  • Gjest
SV: vippa`s profil med bilde
« #70 : 28. august 2005, 13:54 »
men kanskje jeg da skal bruke herbalife som proteinshaker da etter trening da+ 3 normale måltid?

Ja, det høres ut som en veldig god idé. Frokost, lunsj, middag og proteinshake etter trening.

Utlogget hypheidi

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 496
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 496

  • Always aim higher!
SV: vippa`s profil med bilde
« #71 : 28. august 2005, 14:01 »
men kanskje jeg da skal bruke herbalife som proteinshaker da etter trening da+ 3 normale måltid?

dette høres mye lurere ut, vippa!
en ordentlig frokost, lunsj, middag, shake etter trening og gjerne litt frukt/gulerøtter/nøtter/yoghurt i tillegg, så blir dette MYE bedre enn kun et måltid + 3 shaker.

[edit: ups, john blond var kjappere -og vi er veldig enige Wink ]


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.
Pensjonert strongwoman

2x Norsk mester i styrkeløft (90+)
Norsk mester i benkpress (90+)
4x topp 3 "Norges Sterkeste Kvinne"

Utlogget vippa

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 96
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 96

SV: vippa`s profil med bilde
« #72 : 28. august 2005, 14:07 »
hva da til frokost og lunsj og mellommåltid?kveldsmat har jeg aldri spist,havregryn lliker jeg ikke

JohnBlond

  • Gjest
SV: vippa`s profil med bilde
« #73 : 28. august 2005, 14:15 »
hva da til frokost og lunsj og mellommåltid?kveldsmat har jeg aldri spist,havregryn lliker jeg ikke

Det er mye forskjellig som du kan spise til frokost, lunsj og mellommåltid. Hvis du lager en liste mat du liker kan vi plukke ut det som er sunnest til frokost, lunsj og mellom-måltid og eventuelt legge til noen matvarer som du ikke har i listen din og som du vil trives med.

Utlogget vippa

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 96
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 96

SV: vippa`s profil med bilde
« #74 : 28. august 2005, 14:17 »
liker all bran flakes og slike ting til  frokost,kesam,fun light,fedonpasta,kyllingfilet,kalkunpølse,skummet melk,gulrøtter,frukt:kiwi,epler

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!