Skrevet av Emne: Trenger slanketips!  (Lest 2325 ganger)

Utlogget Benedicte

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 5

SV: Trenger slanketips!
« #15 : 31. august 2005, 23:27 »
"Hvordan mener du at en muskel kan bli lengre av å kjøre et visst antall reps??!?

Forresten: "Slanke" muskler = små muskler = resultat av ineffektiv trening, og har fint lite med antall repetisjoner å gjøre.

H"

Kan vel ikke akkurat si at jeg har små armer da.. Alle sier at jeg har veldig store armer til å være jente. Men vil at de skal syntes litt mer. Ser bare ut som jeg har store overarmer, men formene syns ikke akkurat så veldig. Bare når jeg strammer eller holder en manual i armen. Tongue

Men i dag har jeg sykla i 2 timer, så i dag er jeg stolt over meg selv! Hehe.. + at jeg ikke har spist no godteri. =)

~*BeNeDiCte~
Benedicte~

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
SV: Trenger slanketips!
« #16 : 31. august 2005, 23:32 »
Kan vel ikke akkurat si at jeg har små armer da.. Alle sier at jeg har veldig store armer til å være jente. Men vil at de skal syntes litt mer. Ser bare ut som jeg har store overarmer, men formene syns ikke akkurat så veldig. Bare når jeg strammer eller holder en manual i armen. Tongue

Var ikke dine armer jeg kommenterte.  Cheesy

Hvis musklene skal "synes mer", altså bli mer definerte, må fettprosenten ned enkelt og greit. Se innlegget mitt på side 1.  Smiley

H
Erfaring er den talentløses trøst

Utlogget Ostreicher

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: Trenger slanketips!
« #17 : 31. august 2005, 23:36 »
Kan vel ikke akkurat si at jeg har små armer da.. Alle sier at jeg har veldig store armer til å være jente. Men vil at de skal syntes litt mer. Ser bare ut som jeg har store overarmer, men formene syns ikke akkurat så veldig. Bare når jeg strammer eller holder en manual i armen. Tongue

Men i dag har jeg sykla i 2 timer, så i dag er jeg stolt over meg selv! Hehe.. + at jeg ikke har spist no godteri. =)

For å få mere synlige markeringer så må du altså redusere fettprosenten. Rett og slett.
Hvordan du går frem ser det ut til at du allerede har kontroll på, men bare spør vidre om det er noe uklart.

Edit: Oppdaga nå at HITman har skrevet omtrendt det samme. Beklager det! Men det er uansett bedre å høre det en gang for mye enn for lite! Wink

Gjerne lag en bildeprofil og/eller loggbok her på forumet. Kan være greit å få kommentarer på treningen/bildene. Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!