Skrevet av Emne: Velvære produkter for MENN only Del 2  (Lest 7824 ganger)

Utlogget tivoli

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 355
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 355

Velvære produkter for MENN only Del 2
« : 06. september 2005, 21:25 »
God aften.

Siden den forrige tråden ble steng, så må jeg skamløst nok opprette en ny, da emnet som ble diskutert sist passet så godt inn med denne artikkelen: http://www.dagbladet.no/dinside/2005/09/05/442435.html

God fornøyelse

Utlogget EnUngPumper

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 402
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 402

SV: Velvære produkter for MENN only Del 2
« #1 : 07. september 2005, 00:51 »

God aften ja  Smile


Ja, stemmer det at disse produktene som er rettet mot velvære er mer eller mindre penger ut av luften. Har faktisk aldri sagt meg uenig  Smiley Produkter som zirh, biotherm, lacome, oreal, clinique, la prairie og mange andre produkter er kostbart og uten å få mye tilbake igjen. Eneste positive er at de inneholder færre skadelig stoffer for huden, og inneholder mer natur ingredienser.

Men det står ingenting om produkter som er medisinsk og for velvære i artikkelen?!
Dette er nemlig en forskjell, ettersom det er forsket på at de produktene utgjør en forandring i huden.


Jeg velger alikvel å tro (selv om jeg ikke har noe fakta) at produkter som koster og er rettet mot velvære er bedre enn dagligvare produkter som clerasil. Du får hva du betaler for (til en viss grad)... Ingen er vel uenig at en cubansk sigar er bedre enn en hollansk, og en fransk champagne er bedre enn en brasiliansk.

"To be or not to be, - that is the question"

Utlogget tivoli

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 355
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 355

SV: Velvære produkter for MENN only Del 2
« #2 : 07. september 2005, 12:13 »
Det var vel ikke dine påstander jeg hadde i tankene når jeg postet linken, heller diskusjonen som en helhet.

Er vel tildels enig med deg angående disse velværeproduktene. Bruker Zirh selv, og føler ikke at jeg har så mye igjen for det. Bla så blir huden inntørket og kløete etter jeg har benyttet ansiktsvasken uten å påføre fuktighetskremen deres. Og til og med da er det ikke alltid at det er godt nok. Bruker jeg en annen krem, så hjelper ikke det stort.

Hadde jeg ikke visst bedre, så hadde jeg nesten trodd at produsenten hadde planlagt det slik, at det eneste som gjør nytten etter du har benyttet deg av "Clean" er deres egen fuktighetskrem.

Er litt nysgjerrig på det der Dermatalogica produktet etter du snakket så varmt om det (Er en sucker når det gjelder "reklame" og god omtale Smiley ) Og vurderer en testpakke som denne http://www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf.storefront/431ea9ab002243562741c0a8010a061f/Product/View/4087 [

Men når alt kommer til alt, så har jeg ikke spesielt stor tro på at du trenger stort mer enn en ansiktssåpe og en fuktighetskrem. Dagkremer og nattkremer er bare tull, det samme er øyekremer. Men det har jeg jo snakket om før Smiley

Utlogget supah

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 998
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 998

SV: Velvære produkter for MENN only Del 2
« #3 : 08. september 2005, 12:25 »
Jeg vil anbefale alle som bruker gele/voks i håret å kjøpe en rensesjampo. Bruk den et par ganger i uka i steden for den vanlige sjampoen etterfulgt av balsam. Jeg leste om folk som brukte mel og greier i håret, så til dere: løp og kjøp (=

Btw, for veldig god hold *og* kvalitet; kjøp Sebastian 'clay'-voks - Det er den voksen med best hold fra Sebastian. Varm den opp mellom hendene og fordel den jevnt ut i nesten helt tørt hår. Jeg har litt vanskelig hår, men får lett formet det med dette produktet. Anbefales! Fåes hos frisører. 

Btw 2: Declèor sin barberkrem er helt fantastisk! =D Har prøvd en mengde kremer, men denne er klar favoritt.


*Omg, mitt tusende innlegg!* /cheer
"Do you smell the fitness? I do."

"You don't win silver - You lose gold"

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
SV: Velvære produkter for MENN only Del 2
« #4 : 13. september 2005, 11:31 »
Hvis du velger å barbere hodet for å se ut som en ordentlig mann  Wink, kan du få en kvinne nær deg til å smøre fuktighetskrem på hodet ditt. Utrolig deilig, og så ser du tøff  ut i tillegg  headbang
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

SV: Velvære produkter for MENN only Del 2
« #5 : 13. september 2005, 13:55 »
Slike produkter er for jenter. Med mindre man har enormt med kviser, bør man styre unna når man er mann, spør du meg. Fortsetter utviklingen i samfunnet på samme måte ( i Beckham stilen ) blir det umulig å skille kvinner og menn om 50 år. Beklager for at jeg bryr meg i negativ retning i kosmetikk diskusjonen deres forøvrig.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Velvære produkter for MENN only Del 2
« #6 : 13. september 2005, 14:27 »
Slike produkter er for jenter. Med mindre man har enormt med kviser, bør man styre unna når man er mann, spør du meg. Fortsetter utviklingen i samfunnet på samme måte ( i Beckham stilen ) blir det umulig å skille kvinner og menn om 50 år. Beklager for at jeg bryr meg i negativ retning i kosmetikk diskusjonen deres forøvrig.

Det vil jo i så fall si at man har dobbelt så stor sjans når man er på byen da. Ser ikke noe galt i det. Smile
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget HotWheels

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: Velvære produkter for MENN only Del 2
« #7 : 14. september 2005, 07:55 »
Genial som alltid, UAC Smiley Får frem poenger som kan være støtende for noen på en positiv(?) måte Smiley

Jeg vil anbefale alle som bruker gele/voks i håret å kjøpe en rensesjampo. Bruk den et par ganger i uka i steden for den vanlige sjampoen etterfulgt av balsam. Jeg leste om folk som brukte mel og greier i håret, så til dere: løp og kjøp (=

Btw, for veldig god hold *og* kvalitet; kjøp Sebastian 'clay'-voks - Det er den voksen med best hold fra Sebastian. Varm den opp mellom hendene og fordel den jevnt ut i nesten helt tørt hår. Jeg har litt vanskelig hår, men får lett formet det med dette produktet. Anbefales! Fåes hos frisører.

Btw 2: Declèor sin barberkrem er helt fantastisk! =D Har prøvd en mengde kremer, men denne er klar favoritt.


*Omg, mitt tusende innlegg!* /cheer

Første del av innlegget mener jeg var sløs av ditt 1000 innlegg... Respektløst, sier jeg bare. Du kan ikke ha satt deg inn i hva det var snakk om, og det å se på det som lavmål før du har prøvd det er bare dårlig. Jeg har selv prøvd det meste for å få ut daxen, og mel er det eneste som fungerer. sorry, m8, men jeg vil anbefale å faktisk teste ting som kan virke rimelig rare, før du avfeier det. Er tross alt en grunn til at jeg gadd å nevne det...
26 år
86 kg
beste benk: 125x2.
Beste Hantelpress, liggende: 40x8.
Medium benk: 100x10.
Rullestolbruker
Min Profil Oppdatert 08.08.07
Min Dagbok Oppdateres stadig!
Medlem av S.A.T.S. Sandnes

Hørt i dusjen:"Jeg mister så mye hår, tror nesten jeg har kreft!"

Utlogget supah

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 998
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 998

SV: Velvære produkter for MENN only Del 2
« #8 : 14. september 2005, 09:01 »
Genial som alltid, UAC Smiley Får frem poenger som kan være støtende for noen på en positiv(?) måte Smiley

Første del av innlegget mener jeg var sløs av ditt 1000 innlegg... Respektløst, sier jeg bare. Du kan ikke ha satt deg inn i hva det var snakk om, og det å se på det som lavmål før du har prøvd det er bare dårlig. Jeg har selv prøvd det meste for å få ut daxen, og mel er det eneste som fungerer. sorry, m8, men jeg vil anbefale å faktisk teste ting som kan virke rimelig rare, før du avfeier det. Er tross alt en grunn til at jeg gadd å nevne det...

Ehm.. sorry? Jeg kom bare med en anbefaling. Ingen grunn til å ta seg så nær av det
"Do you smell the fitness? I do."

"You don't win silver - You lose gold"

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

SV: Velvære produkter for MENN only Del 2
« #9 : 14. september 2005, 09:05 »
he, he, merkelig at det ikke kom flere reaksjoner-de frøknene jeg har vært sammen med, setter pris på at menn er menn.....og ikke pusekatter som retter på sveisen hvert femte minutt.....synes bare det har gått for langt når man diskuterer hårgele og nattkremer på treningsforum....."humrer for meg selv" men for all del-kjør på!
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget HotWheels

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: Velvære produkter for MENN only Del 2
« #10 : 14. september 2005, 09:22 »
Hårgele er da mer akseptert enn nattkrem, får en håpe Tongue

Ehm.. sorry? Jeg kom bare med en anbefaling. Ingen grunn til å ta seg så nær av det

Jeg var kanskje litt krass, beklager dette... Men når det gjelder Dax så er jeg redd at en rensesjampo ikke vil hjelpe, da Dax er oljebasert og så og si umulig å få ut, med mindre du vasker håret minimum 7-8 ganger. Slik jeg ser det, av egen erfaring, er mel den beste og mest skånsomme måten å få ut Daxen. Men det er viktig å bruke sjampo direkte etterpå, og gre gjennom håret godt for å få ut eventuelle smårester av melet. Dette kan virke litt stress, men det er ingenting i forhold til å vaske håret utallige ganger.
26 år
86 kg
beste benk: 125x2.
Beste Hantelpress, liggende: 40x8.
Medium benk: 100x10.
Rullestolbruker
Min Profil Oppdatert 08.08.07
Min Dagbok Oppdateres stadig!
Medlem av S.A.T.S. Sandnes

Hørt i dusjen:"Jeg mister så mye hår, tror nesten jeg har kreft!"

Utlogget oyval

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 699
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 699

SV: Velvære produkter for MENN only Del 2
« #11 : 14. september 2005, 17:33 »
Er det noen produkter som virker mot litt rødlig områder på huden?

Altså jeg har aldri vært plaget med kviser, men går man tett inn på ansiktet mitt kan man se at jeg har noen røde områder rundt f. eks nesen. Noen som har noen tips til hvordan dette kan behandles?

Så forresten en reklame for Zona. Noen som har erfaringer med den?


Utlogget supah

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 998
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 998

SV: Velvære produkter for MENN only Del 2
« #12 : 14. september 2005, 18:36 »
Er det noen produkter som virker mot litt rødlig områder på huden?

Altså jeg har aldri vært plaget med kviser, men går man tett inn på ansiktet mitt kan man se at jeg har noen røde områder rundt f. eks nesen. Noen som har noen tips til hvordan dette kan behandles?

Så forresten en reklame for Zona. Noen som har erfaringer med den?


Vask ansiktet med en ansiktsvask fra f.eks. Dermalogica eller Decléor. En kamerat hadde samme problemet, men etter noen dager med ansiktsvask ble han mye bedre (=
"Do you smell the fitness? I do."

"You don't win silver - You lose gold"

Utlogget oyval

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 699
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 699

SV: Velvære produkter for MENN only Del 2
« #13 : 14. september 2005, 21:30 »
Vask ansiktet med en ansiktsvask fra f.eks. Dermalogica eller Decléor. En kamerat hadde samme problemet, men etter noen dager med ansiktsvask ble han mye bedre (=

Hvor kjøper man slikt? Vita? Eller dagligvare?

Utlogget Ostreicher

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: Velvære produkter for MENN only Del 2
« #14 : 15. september 2005, 09:29 »
Første del av innlegget mener jeg var sløs av ditt 1000 innlegg... Respektløst, sier jeg bare. Du kan ikke ha satt deg inn i hva det var snakk om, og det å se på det som lavmål før du har prøvd det er bare dårlig. Jeg har selv prøvd det meste for å få ut daxen, og mel er det eneste som fungerer. sorry, m8, men jeg vil anbefale å faktisk teste ting som kan virke rimelig rare, før du avfeier det. Er tross alt en grunn til at jeg gadd å nevne det...

Hva er det som feiler deg? Supah kommer kun med et glimrende forslag han, og det skal han ha for!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!