Skrevet av Emne: EDDERKOPPER!!!!  (Lest 3028 ganger)

Utlogget ekassi

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 316
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 316

SV: EDDERKOPPER!!!!
« #15 : 21. september 2005, 15:59 »
4 cm er ikke noe. Vi hadde noen satans store husedderkopper der jeg vokste opp, minst 13-14 cm store. Vi kunne høre dem gå på teppet når det var stille.

hvordan drepte dere dem??  Shocked

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

SV: EDDERKOPPER!!!!
« #16 : 21. september 2005, 16:22 »
Vi lot dem stort sett være i fred. Det var ikke så ofte de forlot kjelleren, uansett.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: EDDERKOPPER!!!!
« #17 : 21. september 2005, 16:24 »
Hah!! 13-14 cm er IKKE NOE!!!  Erter

Vi hadde en som spiste kattunger....  woot

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: EDDERKOPPER!!!!
« #18 : 21. september 2005, 16:26 »
Vi hadde en som spiste kattunger.... woot

Når skal du slutte å mobbe Listefyll ?? No no
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Murmel

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 98
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 98

  • Pia Marlen Fan
SV: EDDERKOPPER!!!!
« #19 : 23. september 2005, 15:00 »
Vel, disse edderkoppene er trolig ulveedderkopper, noe som er valig i Norge. Jeg dreper mange hver dag da jeg bor i en sokkelleilighet. Noen av dem har faktisk tålt flere slag... Det du kanskje ikke visste om denne typen er at om den biter deg vil det kjennes ut som et vepsestikk. Så de som sier at disse ikke kan gjøre deg noe tar faktisk feil. Jeg har fått tak i en satans sterk spray som inneholder en del nervegasser. Denne angriper sentralnervesystemet hos insekter og kværner dem innvendig til de ligger igjen som en klump. Det vil si at jeg kan spraye en og så kan jeg benytte ti facinerende minutter på å se på at disse ekle krypene dør!
Det som er litt spennende er at de som regel prøver å flykte mot samme sted. Altså formoder jeg at de prøver å komme seg hjem. Det er mot ett av skapene i gangen... Dette skapet beveger jeg meg selvfølgelig aldri inn i. Dersom du er interessert i å drive litt enkel tortur kan jeg sikkert finne ut hvor man får tak i denne boksen... Den har vært til stor glede. De som er hos meg er vel rundt 10 cm tenker jeg. De bruker litt lenger tid på å dø Smiley

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: EDDERKOPPER!!!!
« #20 : 23. september 2005, 16:19 »
Ulveedderkoppene spinner ikke nett som andre gjør... de jakter!

Utlogget Arnie

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 237
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 237

SV: EDDERKOPPER!!!!
« #21 : 23. september 2005, 17:09 »
Insekter og dyr liker skit, så det kan hjelpe å vaske ofte.
I'll be back( bigger than ever before)!

Mesterinne

  • Gjest
SV: EDDERKOPPER!!!!
« #22 : 23. september 2005, 19:03 »
Takk Expedite, der var mareritt i flere dager sikret.

Så forresten et naturprogram her om dagen. En orangutang skulle spise en fugleedderkopp. Disse er som kjent enorme. Orangutangen slet av et bein, og det rant gørr ut, og spiste.  Spise

Utlogget codey

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 229
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 229

SV: EDDERKOPPER!!!!
« #23 : 23. september 2005, 19:31 »
Haha, så noia. Tør ikke å sitte med føttene på gulvet nå :p

Utlogget Mystique

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 918
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 918

SV: EDDERKOPPER!!!!
« #24 : 25. september 2005, 11:57 »
Expedite: Har ikke kikke et par monster i hus allerrede da? Og jeg tror faktisk ikke foreldre som lar barna sine gå i en barnehage kalt HEKSEHAGEN lar seg avskrekke av noen små monstre - de er vel vant med sine egne tenker jeg hihihi.

Nann: at edderkopper ikke har en velutviklet hjerne kan jeg gå med på, men en for for nervesystem MÅ de ha ellers kunne de faktisk ikke beveget seg Tongue

Metteflette: Bor du i et gammelt hus du? Da må du regne med slikt dessverre. Huset min mor bor i , ble før brukt som landsted av min mormor og morfar og før det ble restaurert hadde vi faktisk kaggedo der ute ( inne i huset). Den dagen det kaggedoet ble fjernet fikk min mor seg en aldris så fin liten koselig overraskelse, for under den kassen som kaggen satt i  så var gulvet svart av eddekopper! yuck!! er klad jeg ikke var der den dagen for å si det slik. kan du tenke deg - ca 1*0,5 m gulflate kledd med edderkopper! * grøs* Den største hadde en kropp på str med en femkroning! Men de edderkoppene ble vi jo kvitt da selvsagt.

Men med gamle hus må man som sagt regne med slik. Har hatt endel edderkopper der ute, men de enten fanger jeg og hiver ut, lar kattene ta de eller lar de bare være i fred så lenge de beveger seg vekk fra meg Cheesy

Skjønnt - har hatt endel episoder der jeg har kjent at det kriblet på ryggen, i håret eller på armen og liksom børstet kriblingen vekk for så å oppdage at jeg for få sek hadde en feit ekkel edderkopp på meg.
Men syns nå sånne flyvende stankelbein og disse vevkjerringene med liten rund kropp og lange tynne bein er langt verre enn andre husedderkopper! Da får jeg noier - det samme gjelder tusselusser, fluer og slike små plantefluer.

Pass på at du ikke har noen ting på gulvene som kan skape litt fuktige felter under hvis du skjønner - som kaggedoer hehe- eller matavfallsbosspann, sikkert lurt å gjøre rent under badekaret hvis dere har det også i ny og ne.

Håper du får bukt på problemet iallefall.

Utlogget metteflette

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 700
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 700

SV: EDDERKOPPER!!!!
« #25 : 25. september 2005, 15:22 »
Takk for oppmuntringen Mystique!!!
Bor ikke i gammelt hus og har det heller ikke skittent. Akkurat nå blir alt flyttet på og gjort rent under uansett, før babyen kommer. Så vi skal nok få has på dem.
Jeg har begynt å spraye dem med hårspray, så klarer de ihvertfall ikke å løpe ifra meg... Men det har nok sammenheng med kjøligere vær ute og åpne ventiler etc. JEg skal nok bli kvitt dem Wink
Medlem av Foreningen for Kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!


Alle gode ting er tre!!!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!