Skrevet av Emne: NM 2005  (Lest 18416 ganger)

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

SV: NM 2005
« #30 : 10. oktober 2005, 08:00 »
Bivånet selv hele stevnet lørdag og søndag, og synes det totalt sett var et bra stevne. Over 1000 tilskuere (drøyt 600 på lørdag og noen færre på søndag) gjorde også sitt til at rammene ble de aller beste.

Byggingen var stor sett veldig bra og i mine øyne var det klare klassevinnere i alle klassene, men slett ikke like opplagt hvem som skule ende på 2. og 3. i et par av dem - bra!


Fitnessen på lørdag var også bra, med mange gode utøvere.
BF-damer over 164 cm var imidlertid ingen hyggelig affære....... 10 fantastisk flotte damer i noe variabel form, der noen av de som var litt "off" hadde utrolig flotte linjer, mens et par av de som var i veldig bra form hadde enkelte deler ved fysikken som dro noe ned. Et par var også bittelitt for harde, noe som skal dra litt ned, uten at jeg tror de ble straffet for det i går.

Uansett var det klare klasseseire i alle fitness-klassene også, men det var muligens noe uenigheter blandt dommerne mht plasseringen av de som lå fra 2. - 4. eller så.

BF damer er nok uansett den vanskeligste å dømme når det er såpass mange deltagere med, all den tid den har et litt "missekonkurranse-preg" over seg - frisyre, sminke, utseende, hud, hvordan badedrakt/bikini passer o.l. skal tas med i overall-vurderingen av deltagerne. Heldigvis er kroppene som oftest såpass forskjellige både mht struktur, muskelutvikling og deff at det på et vis går ann å skille det på det før en begynner å ta hensyn til det andre "dillet"......
Det som imidlertid i mine øyne er knallfint med BF-damer er at det på en klar og tydelig måte viser at muskler er flott på damer, og at det definitivt ikke er maskulint.
De som så byggingen på lørdag kan vel også skrive under på at Nina Mathisen ikke var videre maskulin.........  - Nina var i knallform og en fryd for øyet! - bare synd hun ikke hadde noen konkurrenter  Embarrassed


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

nann-rosita

  • Gjest
SV: NM 2005
« #31 : 10. oktober 2005, 08:08 »
synes også det var ille at Nina Ikke hadde konkurrenter å bryne seg på , men jeg synes den dama er fanastisk flott. Hun får også med både publikum og konfransier på "flørten" . Hun har så vanvittig bra utstråling på scenen .

Denne dama får vi se i noen år enda , tenker jeg   Bow

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: NM 2005
« #32 : 10. oktober 2005, 08:53 »
Denne helgen har sentrum scenen vært proppet full av menneskelig biff!

Hmmm var det på sentrum scene det var? Jeg stilte opp med lue og greier på Sjattånøff, men det så ut til å være et så dårlig arrangement at jeg dro før det begynte. Det lå et par  tomme proteinsjokoladepapir på gulvet, men bortsett fra det så var stemningen dårlig.

Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Mr. Shanghai

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 917
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 917

SV: NM 2005
« #33 : 10. oktober 2005, 08:59 »
Ingen bilder fra AF'en?


Konkurrerende utoever i AF

janne

  • Gjest
SV: NM 2005
« #34 : 10. oktober 2005, 09:39 »
Et veldig bra arrangement, som gikk relativt smertefritt. Og dette må jo være det NM hvor vi har vært tidligst ferdig. Vinnerne i de ulike klassene var etter min mening relativt klare, og det syns jeg faktisk resten av pallplassene også var.....i hvertfall i bodyfitness for damer.

Gratulerer til Ann Merete og Monica som tok førsteplassene i sine respektive klasser....de var begge to like soleklare enere Smiley

Gratulerer også til Iris som knep første plassen i AF for damer, det er synd at denne grenen ser ut til å svinne hen pga BF. Håper flere STERKE jenter gir seg i kast med diett og knallhard trening slik at vi får flere AF damer på scenen til neste år.

Utlogget Big Boy

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 494
  • Honnør: 47
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 494

  • BEAT THE LOGBOOK OR GO HOME!
SV: NM 2005
« #35 : 10. oktober 2005, 09:57 »
Bare jeg som ikke får se mer enn første side av bildene til UaC Undecided ?
Min Sponsor: Norkost

TEAM BODYTECH



Intervju



Konkurrende utøver i Kroppsbygging

Utlogget småen1

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 315
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 315

  • Prøver 105 kg med litt skjevt grep
SV: NM 2005
« #36 : 10. oktober 2005, 09:58 »
Et veldig bra arrangement, som gikk relativt smertefritt. Og dette må jo være det NM hvor vi har vært tidligst ferdig.
Gratulerer til Ann Merete og Monica som tok førsteplassene i sine respektive klasser....de var begge to like soleklare enere Smiley

Gratulerer også til Iris som knep første plassen i AF for damer, det er synd at denne grenen ser ut til å svinne hen pga BF. Håper flere STERKE jenter gir seg i kast med diett og knallhard trening slik at vi får flere AF damer på scenen til neste år.
Som publikummer i mange år syns jeg det var mindre tull og mye mer behaglig at det gikk over to dager.

Bra med så mange i BF og så var de mye mer deffa i år, det var bra.  Ann Merethe gjorde det bra og at hun slo en som nettopp kom fra VM er jo en fantastisk prestasjon. Gull
AF: Tessa sa det samme, så da er det ihvertfall to fler som kan være med :-)
Jeg syns det er mye morsommere med AF og det er en mye mer allsidig gren.  Jeg håper det kommer flere i AF og fitness! Dips


Utdannet til styrke og ernæringsinstruktør i QFAC (Qld. Australia)

Nordisk mester benkpress senior 2005,    EM bronse i senior benkpress 06. Benkpers 125 kg.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: NM 2005
« #37 : 10. oktober 2005, 10:16 »
Bare jeg som ikke får se mer enn første side av bildene til UaC Undecided ?

Funker ikke for meg eller gitt.... Undecided
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Big Boy

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 494
  • Honnør: 47
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 494

  • BEAT THE LOGBOOK OR GO HOME!
SV: NM 2005
« #38 : 10. oktober 2005, 10:21 »
Funker ikke for meg eller gitt.... Undecided

Var ikke jeg som hadde problemmet da Smiley

Tok du noen bilder av fordømmingen i min klasse foresten?
Min Sponsor: Norkost

TEAM BODYTECH



Intervju



Konkurrende utøver i Kroppsbygging

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: NM 2005
« #39 : 10. oktober 2005, 10:23 »
Tok du noen bilder av fordømmingen i min klasse foresten?

Var dessverre ikke der under forbedømmingen, men har ellers en del bilder av deg fra finalen. Kunne ha sendt de til deg også, men har ikke de liggende på jobb dessverre.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Marianne

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 683
  • Honnør: 112
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 683

SV: NM 2005
« #40 : 10. oktober 2005, 11:47 »
Ingen bilder fra AF'en?

har sendt de til nr.1. men ser at de ikke har blitt lagt ut enda..
her er iallefall et par stk.
bilde 1: athletic +180. vinneren Terje Nagelsett helt til venstre!
bilde2- topp 2 i athletic -180. vinneren til høyre, 2.plassen cato røseg til venstre
Personlig trener & kostholdsveileder ved Family Sports Club , Fredrikstad

Og stolt eier av "Butikken for deg som trener":
ej-shop.no
Gasp, Better Bodies, Danlab nutrition, Nutrisport, All American, EFX, Best Body Nutrition

Blogg: Mariannekroghbjerke.blogspot.com

Utlogget Hanne

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 202
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 202

SV: NM 2005
« #41 : 10. oktober 2005, 12:29 »
Gratulerer også til Iris som knep første plassen i AF for damer, det er synd at denne grenen ser ut til å svinne hen pga BF. Håper flere STERKE jenter gir seg i kast med diett og knallhard trening slik at vi får flere AF damer på scenen til neste år.

Helt enig med deg janne. Det må da finnes flere jenter der ute som liker å konkurrere litt mer fysisk... Men det er jo synd at det er så få konkurranser i AF. Når en først har fullført en deff, så er det jo moro og stå på scenen ihvertfall to ganger... Og Janne: når er det vi får se deg på scenen igjen???


Konkurrerende utøver i Athletic Fitness.

Utlogget Number1

  • Treningsforum Crew
  • Administrator
  • *****
  • Innlegg: 10 158
  • Honnør: 564
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10 158

SV: NM 2005
« #42 : 10. oktober 2005, 12:29 »
Det er bare å sende bilder inn til meg på post@treningsforum.no eller de kan sendes over MSN --> send meg en PM.

Når det gjelder galleriene som er lagt ut så fungerte ikke alle sidene, men nå er det rettet på så alle sidene i galleriene fungerer nå. Beklager det.

Smiley
Joachim Pedersen
Daglig leder og ansvarlig redaktør, Treningsforum.no

Tips oss om nyheter, reportasjer osv.

Vi gir honorar til månedens beste tips!



Les forumreglene her


Vi søker etter skribenter

Treningslære, ernæring, kosttilskudd

Utlogget Hanne

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 202
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 202

SV: NM 2005
« #43 : 10. oktober 2005, 12:50 »

Når det gjelder galleriene som er lagt ut så fungerte ikke alle sidene, men nå er det rettet på så alle sidene i galleriene fungerer nå. Beklager det.

Smiley

Hvor finner man disse galleriene???


Konkurrerende utøver i Athletic Fitness.

Utlogget Hanne

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 202
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 202

SV: NM 2005
« #44 : 10. oktober 2005, 12:53 »
Hvor finner man disse galleriene???
Jeg fant de... :Smiley


Konkurrerende utøver i Athletic Fitness.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!