Skrevet av Emne: blir norske bb testet  (Lest 5428 ganger)

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
SV: blir norske bb testet
« #15 : 15. oktober 2005, 20:00 »
Jeg sier ikke at det er noen forskjell. Det er bare det at i kroppsbygging MÅ utøverene være dopet (ihvertfall i mr o og på så høyt nivå) for at noen i det hele tatt skal gidde å se på det og for at det skal være noen penger å tjene på det. Derfor ville sporten blitt ødelagt hadde det blitt innført dopingtester på slike konkurranser.

Sprinting er som du sier et stort show og spill om penger på samme måte som kroppsbygging. Men her er utøverene dopingfrie (blir ihvertfall dopingtestet Wink ).

I praksis er det liten forskjell på sprint og bygging, eller friidrett for den slags skyld. Fullt av dop der også. Skal vel være relativt blåøyd for å tro noe annet.
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: blir norske bb testet
« #16 : 15. oktober 2005, 21:26 »
I praksis er det liten forskjell på sprint og bygging, eller friidrett for den slags skyld. Fullt av dop der også. Skal vel være relativt blåøyd for å tro noe annet.
Nettopp - og det er i praksis to show for å trekke publikum for å se på folk til å se på det "umulige". Begge ønsker å selge et produkt, henholdsvis klær/sko og kosttilskudd og gjør bruk av de midlene de har for å klare dette.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Sjulven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 103
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 103

SV: blir norske bb testet
« #17 : 25. oktober 2005, 09:36 »
Jeg skjønner poenget ditt, men bildet ditt faller litt igjennom... INGEN av de byggerne i norge som bruker doping har nubbsjangs på å slå norges beste dopingtestede strongman, Olaf Dahl! INGEN!
Å være bygger, og bruke medisin hjelper på proteinsyntese og muskelvekst, og dopede strongmen er sterkere enn dopfrie strongmen (som oftest Wink )
Men det er mange idrettsmenn og kvinner som er underlagt testing som også gjør det bra i amatørstrongman. Smiley

er ikke svend karlsen dopingtestet? jeg hadde da allti trodd det :S

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: blir norske bb testet
« #18 : 25. oktober 2005, 10:57 »
Joda, Svend har testet negativt han.. senest i fjor. Smiley Men det er bare Olaf Dahl som olasserte seg på NSM som er styrkeløfter og som jevnlig blir testet. ikke mere skummelt enn det.. Wink

Utlogget Sjulven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 103
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 103

SV: blir norske bb testet
« #19 : 25. oktober 2005, 11:12 »
ok, begynte å lure ettersom du sa det var ingen byggere som kunne slå norges BESTE dopingtestede strongman roy holte, når svend karlsen er noe sterkere Tongue

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: blir norske bb testet
« #20 : 25. oktober 2005, 11:21 »
ok, begynte å lure ettersom du sa det var ingen byggere som kunne slå norges BESTE dopingtestede strongman roy holte, når svend karlsen er noe sterkere Tongue
Ingen dopet bygger kan slå den dopfrie OLAF DAHL i strongman. End of story. Hva annet jeg kan ha implisert i den meldingen lar jeg ligge. Anklager ingen andre for doping ved åp fremheve Olaf som ren. Smiley

Utlogget Sjulven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 103
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 103

SV: blir norske bb testet
« #21 : 26. oktober 2005, 08:54 »
Ingen dopet bygger kan slå den dopfrie OLAF DAHL i strongman. End of story. Hva annet jeg kan ha implisert i den meldingen lar jeg ligge. Anklager ingen andre for doping ved åp fremheve Olaf som ren. Smiley

oooops, var meg som dreit meg ut der, tenkte på roy holte jeg, så på en el annen grunn fikk hjernen min til å linke roy til olaf navnet, det var noe dritt Sad og når det da stod at han var norges beste dopingfrie strongman så tenkte jeg at svend karlsen vant jo noe strongman greier og var norges sterkeste så vidt jeg vet, også tenkte jeg at han hadde blitt tatt for doping el noe siden du sa at olaf var norges beste dopingfrie. men men, går så sinnsykt i spinn for meg nå så jeg tror jeg bare kryper fra denne diskusjonen med halen mellom bena  blush

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!