Skrevet av Emne: "Doping flyter i fitness og kroppsbygging"  (Lest 9810 ganger)

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: "Doping flyter i fitness og kroppsbygging"
« #15 : 25. oktober 2005, 15:10 »
Ingen av kameratene hans fikk gynekomasti, men svære kviser. Alle kameratene hans som dreiv med dette er forresten døde nå - enten av selvmord eller hjerteinfarkt. Han jeg kjenner er nå 48 år og har hatt flere slag og hjerte-infarkt. Du sitter nok og mener mye om veldig mye, wArLoCK, men jeg velger å tro på de som faktisk har mye personlig erfaring over lengre tid, og som vet hva de snakker om.   

Det var andre tider, men det er da fortsatt lovlig å bruke AAS...
Ja jeg veit at det fortsatt er lovlig å bruke det ja. Men er vel ikke så ofte at en doktor setter sprøytene for deg lengre, er det vel..?

Sammenhengen mellom testo og østrogen da..? Husker ikke helt hvordan det var, men var det ikke sånn at overskudd av testo ble omgjort til østrogen og at du pga dette kunne få gyno..? Var det jeg siktet til litt tidligere her, men er jo mulig jeg har misoppfattet et eller annet..
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: "Doping flyter i fitness og kroppsbygging"
« #16 : 25. oktober 2005, 15:13 »
Hva kroppsbyggere angår og tidlig død, snakker vi ikke om "normal" bruk av AAS.

Var noe i den retningen der jeg mente jeg og ja... Men dør det like mange av dopingBRUK nå til dags som for 15-20 år siden da?
Hmm.. blir vel kanskje litt merkelig å spørre om dette da de som brukte dop på den tiden er de som dør nå til dags. Med såpass mange som driver seriøst, er det like mange som får slag etc nå som før?
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Benpressmannen

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 5 317
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 317

  • Anabol, endogen trainee
SV: "Doping flyter i fitness og kroppsbygging"
« #17 : 25. oktober 2005, 15:15 »
Ja jeg veit at det fortsatt er lovlig å bruke det ja. Men er vel ikke så ofte at en doktor setter sprøytene for deg lengre, er det vel..?

Sammenhengen mellom testo og østrogen da..? Husker ikke helt hvordan det var, men var det ikke sånn at overskudd av testo ble omgjort til østrogen og at du pga dette kunne få gyno..? Var det jeg siktet til litt tidligere her, men er jo mulig jeg har misoppfattet et eller annet..

Noen steroider aromatiser og andre gjør det ikke..
Uansett om steroidene aromatisere eller ei så utsetter du deg for risiko for gyno når du slutter å bruke steroider.

årsaken til det er at siden du har forhøyede verdier av testosteron så svarer kroppen med å sette opp egen produksjon av østrogen, ettersom kroppen vil ha en viss sammenheng mellom mengden testosteron og østrogen
Når du slutter å ta steroider så blir test verdiene=0 siden du slutter å ta tilskudd av test samt at egenproduksjonen (HTPA) er slått av. Imens er østrogenverdiene fortsatt  skyhøye...

med å bruke div ulike legemiddler kan en delvis forhindre dannelsen av gyno, men helt sikker kan en aldri være..

Smiley


Mine rekorder:
Bøy: 240kg - Benk: 185kg - Mark: 250kg @ 100kg
Bøy: 250kg - Benk: 185kg - Mark: 260kg @ 90kg
Bøy: 260kg - Benk: 165kg - Mark: 265kg @ 87.5kg
Bøy: 274kg - Benk: 170Kg - Mark: 280kg @ 90kg

ADIDAS Mila 21/6-07: 1t 3m @ 100kg
Polar natt Mila 5/1-08: 1t 1m @ 90kg & syk
ADIDAS Mila 21/6-08: 1t 4m @ 90kg & en sko som ikkje va helt "med"

Ibestad Strongshow 26/7-08 - 5. plass


Mange snakker om å gjøre noe, få gjør det de sier!

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: "Doping flyter i fitness og kroppsbygging"
« #18 : 25. oktober 2005, 15:26 »
Handler ikke denne tråden om kroppsbyggere og fitnessutøvere?

POenget er forskjell på doser.

Smiley
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: "Doping flyter i fitness og kroppsbygging"
« #19 : 25. oktober 2005, 17:09 »
Jeg har aldri hevdet at legene satte sprøytene, for det gjorde de heller ikke. Legene bestemte dosene.
Flisespikker Smiley
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!