Skrevet av Emne: VM i Miami  (Lest 18614 ganger)

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: VM i Miami
« #30 : 31. oktober 2005, 14:38 »
Hvor mye tror dere Siders løfter på VM? 1200 kg?
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Mr Benkpress

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 224
  • Honnør: 1010
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 224

  • Trying is the first step towards failure
SV: VM i Miami
« #31 : 31. oktober 2005, 14:56 »
Hvor mye tror dere Siders løfter på VM? 1200 kg?


At Siders har styrke nok til å gjere det, tviler eg ikkje på, men han har tendenser til å rote teknisk, I tillegg vil Bondarenko ligge hakk i hel om ikkje før han etter knebøyen, så Siders vil nok bli langt hardare pressa enn han har vært på mange år, det blir veldig spennande.
Eg gleder meg  til å sjå Siders vs Bondarenko.
"Alexander the Great,
His name struck fear into hearts of men,
Alexander the Great,
Became a god amongst mortal men."






Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Norgesmester!

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: VM i Miami
« #32 : 31. oktober 2005, 15:03 »
At Siders har styrke nok til å gjere det, tviler eg ikkje på, men han har tendenser til å rote teknisk, I tillegg vil Bondarenko ligge hakk i hel om ikkje før han etter knebøyen, så Siders vil nok bli langt hardare pressa enn han har vært på mange år, det blir veldig spennande.
Eg gleder meg  til å sjå Siders vs Bondarenko.

Har Bondarenko blitt såpass mye sterkere?

Det kan jo også hende at Jeff Lewis kommer tilbake på VM og gjør 800 kg i bøy.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
SV: VM i Miami
« #33 : 31. oktober 2005, 15:03 »
Nå spurte eg mr. kappi om dette, men uansett så stemmer nok ikke det du sier.

Spør mamma  Smiley
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: VM i Miami
« #34 : 31. oktober 2005, 15:26 »
Spør mamma  Smiley

Du refererer hele tiden til "mamma". Er du ikke snart stor nok til å bestemme og svare for deg selv?
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
SV: VM i Miami
« #35 : 31. oktober 2005, 15:30 »
Du refererer hele tiden til "mamma". Er du ikke snart stor nok til å bestemme og svare for deg selv?


Du har tydeligvis ikke møtt mamma!  woot
Kommer aldri til  å bli så stor som henne!
Så hun er sjefen
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

SV: VM i Miami
« #36 : 31. oktober 2005, 16:34 »
Underlig at i alle tråder så skal en eller annen krangle?  Kappistian gjør så godt han kan han.  Kan ikke diskutere Titan benkskjorte kontra inzer. Inzer gir ingenting i forhold og er som en mjuk klut. woot 
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget Mr Benkpress

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 224
  • Honnør: 1010
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 224

  • Trying is the first step towards failure
SV: VM i Miami
« #37 : 31. oktober 2005, 17:08 »
[quote ]
Har Bondarenko blitt såpass mye sterkere?
Det kan jo også hende at Jeff Lewis kommer tilbake på VM og gjør 800 kg i bøy.

[quote\]

Bondarnko har gjort 1120 og då med kun 370 i mark, etter å ha sett han på em, finnes det ikkje tvil om at han er god for over 410 på ein max dag. Det ville jo då gi 1160.
Forøvrig løfter både Bondarenko og Siders i Inzer skjorter, så heilt ubrukelige kan dei ikkje være, sjølv om eg sjølv held ein knapp på Fury skjorta
"Alexander the Great,
His name struck fear into hearts of men,
Alexander the Great,
Became a god amongst mortal men."






Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Norgesmester!

Utlogget Saktemensikkert

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 644
  • Honnør: 310
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 644

SV: VM i Miami
« #38 : 31. oktober 2005, 17:43 »
Har også stusset litt over at Inzer får så mye pes, når det tross alt er noen troll som får ett og annet kilo på dem... Bra om Siders får litt mer konkurranse enn han har hatt de siste par årene. Han er unektelig et funn for sporten, men plankekjøring blir for kjedelig i lengden.
VEIKING POWER


Konkurrerende utøver - Styrkeløft

Medlem av Bodø SK

Squats were one of my favourite back exercises - Schwartzenegger

Utlogget Hege N

SV: VM i Miami
« #39 : 31. oktober 2005, 22:44 »
Har Bondarenko blitt såpass mye sterkere?

Det kan jo også hende at Jeff Lewis kommer tilbake på VM og gjør 800 kg i bøy.


Så Jeff Lewis løfte i går på et WPO (ok, jeg liker tydeligvis selvpining..) stevne, han veide inn på 250 kilo og knebøyde 530 kilo. Alså, litt over dobbelt av kroppsvekta si. Vent, det har jo jeg også gjort det....

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: VM i Miami
« #40 : 31. oktober 2005, 22:55 »
Så Jeff Lewis løfte i går på et WPO (ok, jeg liker tydeligvis selvpining..) stevne, han veide inn på 250 kilo og knebøyde 530 kilo. Alså, litt over dobbelt av kroppsvekta si. Vent, det har jo jeg også gjort det....

545 kg var det vel (1201 eller 1202 pund)? Enig i at i forhold til kroppsvekta er det ikke mye å skryte av. Men på en annen måte så er det nesten imponerende at en mann på 250 kg i det hele tatt klarer å knebøye sin egen kroppsvekt. Og med de 545 kg i tillegg så er det faktisk 800 kg han løfter tilsammen.

Jeg tviler på at en så høy kroppsvekt kan være noen særlig fordel? Hvis det var det så regner jeg med at de andre tungvekterne hadde spist seg opp enda mer?

Hvordan var dømmingen denne gangen? Er de like grunne i bøyen som før? Så du Kutcher i 75 kg klassen? Hvordan var løftene hans?
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Hege N

SV: VM i Miami
« #41 : 31. oktober 2005, 23:38 »
Ooops, feil i regninga! Ja, 545 var det vel. Kutcher var sinnsyk. Meget dype knebøy med vanlig knebøy drakt. Alle løftene hans var i en klasse for seg. Det var i grunnen litt trist å se Lewis for han så helt jævelig ut. Det er ikke noe atletisk over han i det hele tatt. Han har noe fryktelige feite bestemorlår, fettet henger jo nedover beina på han. Men en hyggelig kar er han jo. Dette er ikke ment som noen drittslenging mot han fordi han er overvektig, men jeg var i grunnen helt klar til å gi hjertemasasje hvis ulykken skulle være ute. Ellers så må jeg vel si at det var mye trist dømming.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: VM i Miami
« #42 : 01. november 2005, 00:03 »




Hvordan dømme noe slikt?? 250 kg tung mann??  woot

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

SV: VM i Miami
« #43 : 01. november 2005, 00:10 »
Det er faen meg vilt at det finnes idrettsutøvere på den størrelsen... og jeg som trodde Savickas var svær!

Utlogget Varknebøyer1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 299
  • Honnør: 313
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 299

  • Dont worry be happy ;-)
SV: VM i Miami
« #44 : 01. november 2005, 09:06 »
Hei mr fis (kunne vært greit med et skikkelig navn)

Jeg legger merke til at du ikke oppgir dine kilder og heller ikke undertegner med navn, samt at du opprettet deg selv som bruker på et tidspunkt da mange kunne vært i rus. Om du ønsker å framstå som seriøs så anbefaler jeg for evt vidre samtale her på forum at du opptrer i egen person og med refererte kiler. Ellers så kan jeg ikke tolke dette dit hen annet en at du ønsker å ødelegge for Titan Support Systems i Norge og verden forøverig. Kankje du til og med ønsker å promotere/selge Inzer i Norge. men det er du jo evt hjertlig velkommen til.

Uansett så fikk Inger sine første skjorter i NM i Sandnes mars 2004. Inger brukte Inzer Phenomen .

Som de fleste kjenner til har Inzer Phenomen en helt annen konstruksjon og material en Fury. Inzer har satset mye på hardcore materialet mens Titan har satset mye på NXG og nå de siste årene NXG+. NXG+ materialet er det materiale som veier desidert mest og er desidert stivest. Pga motstanden i materialet er det også et veldig direkte material og jobbe med, mye kan gå galt, men får du det til gar det utrolig bra. Konstruksjonen på skjorten er veldig forskjellig i og med at armene er konstruert ut i 45 grader på de fleste Inzer skjortene uten RageX. Mens begge Titan skjortene er konstruert med 90 grader vinkel. 90 grader vinkel gir deg mer skyv lenger opp, vanskeligere og komme  ned, vanskeligere og kontrollere og du må være veldig strek på toppen av løftet. Men til gjengjeld kan du stort sett få mer kg av skjorta.

Inger sleit med overnevnte problemstillinger en stund så , akkurat når hun følte at det gikke hennes vei må nok hun fortelle. Vi har sammarbeiedet godt lenge. Inger var forøverig den første som hadde avtale med firmaet Kappi. (Jeg heter forøverig Stian A Sundvold og kan titeleres som Stian eller Mr/herr Sundvold).

Titan har også hatt disse fordelene: beste garantier, lavest pris og minst strekk i materialet (trenger ikke å sy så mye).

Sannheten er vel at får du en drakt som passer og har riktig material for deg spiller det ikke noen rolle hvilket merke det er. Selv har jeg prøvd Inzer, Metal og Titan i knebøy og markløft. Kun Titan i benkpress. Personlig synes jeg Inzer strammet bra men ga lite i bunn men enkel å få dybde med, jeg ble nesten klemt pusten ut av den. Metal prøvde jeg i går Viking Squatter på 250 i dobbel og var positivt overasket men likevell må jeg si at Titan Centurion drakten var brutal og er min klare preferanse. Jeg har hørt lignende fra andre. Benkpresskjorta skjønner jeg faktisk hvorfor mange elsker og hater. Jeg er jo en 105 kg benkpresser tok på meg en 52 skjorte (trang til 140 kg løfter) og var ikke i nærhente av å komme ned med 150 kg, men presset greit opp. Og jeg prøvde 170 men hadde ikke triceps styrken til å skyve den opp, den var 3-4 cm fra kassa. Jeg la den med vilje i spennings banen til skjorta. Men det hadde vært moro å prøvd andre etterhvert. Nå har det seg sånn at jeg har mange venner og kjente i styrkeløft kretser som forteller meg hva de synes, samt at landslagene har stått fritt til å bruke hva de vil men det er kun Titan de får rabatter på. På den måten får jeg beskjed om hva som fungerer og hva kundene ønsker å ha. dette gir meg bra pekepinn på hva løfterene liker.

Men som sagt jeg har ikke lov i følge norsk markedsføringslov å snakke nedsettende om noen, selv ikke konkurrenster;Jrf markedføringslovens §2 jfr forskrift 3e. Men det fratar meg ikke muligheten å påpeke forskjellene.

Når du påpeker Inger så kan du se på VM formen hennes: Fra VM 99-02 gjorde hun 107-113 poeng. I 04 og 05 med titan gjorde hun 116 og 126 henholdsvis med Fury og Custom F6Tornado. Så et vesentlig økning har det vært.

Det er viktig med kristiske blikk men de må være saklige, og det har det ikke vært hittil fra din side utfra dine bevis.

MVH
Kappi/Stian

Siden du nevner Inger med navn, så har eg sett litt på hennes utvikling de siste årene, eg kan ikke helt se når hun eventuelt har begynnt å bruke titan skjorten.
Så da er mitt spørsmål til deg; Når var det så Inger startet med Fury skjorten på stevne og hvor mye mer har hun på den enn hun hadde med Inzer skjorten sin?Huh

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!