avstemning
Spørsmål: Les artikkel i VG (under). Tror du på at Holocaust fant sted?
Ja, ingen tvil - 95 (93.1%)
Nei, det er kun oppspinn - 7 (6.9%)
Stemmer totalt: 95

Skrevet av Emne: Tror DU på jødeutryddelsen? (2VK)  (Lest 23935 ganger)

Utlogget Cheeky Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 612
  • Honnør: 242
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 612

SV: Tror DU på jødeutryddelsen? (2VK)
« #15 : 01. november 2005, 12:29 »
Jeg tror helt klart at folk som trekkes mot ekstreme grupperinger eller organisasjoner har sosiale adferdsproblemer av forskjellig art kombinert med lav selvtillit. De er sikkert såkalt "outsidere".
Tror ikke det er så viktig akkurat hva selve doktrinen går ut på; men bare det å være "med". Tenk å innbilde seg at man vet en "sannhet" hele verden er for dum til å forstå, til å være medsammensvoren med en gruppe som man beundrer og føler tilhørighet til. Tror det er mye sånt det går i når lederne overbeviser sine disippler, det skader selvsagt heller ikke at man opphøyer sin egen "rase" til noe spesielt.

Tror ikke Vigrid i seg selv er spesielt "farlig" for verden, men det skjærer meg dypt i hjertet at de døper spedbarn og lærer opp barn i "troen". Dette gjelder egentlig all "sektifisering", alt fra Livets Ord til Vigrid til esktreme radikale venstrefolk.

Medlem av Foreningen for å Bevare kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!

TGG
Drammen CK Utforgruppa (in spe)
Syklende syklist til sykkel

Utlogget Maui

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 304
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 304

SV: Tror DU på jødeutryddelsen? (2VK)
« #16 : 01. november 2005, 15:03 »
Det er jo ingen tvil at jødene ble utsatt for det..

At noen ikke tror på det er sykt rent sykt..

Når man ser på hva som skjedde i Russland rundt 1917 så kan man jo si at hat finnes fra alle Wink


Vi veit at Jødehat/anti Sionisme er på vei opp igjen mye pga Israel så vi får håpe EU,USA og Israel gjør noe snart for og hindre at den blir verre..

Utlogget ouch

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 608
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 608

  • What i lack in skill i make upp fore in will
SV: Tror DU på jødeutryddelsen? (2VK)
« #17 : 02. november 2005, 21:41 »
er ikke i tvil om at holocaust fant sted er dog i tvil om omfanget, de fleste vil si 6mil, men har også hørt 10 selv om det ikke bodde merenn 3 millioner i de områdene som ble tysk okkupert.
he said he was god, i said lord your in the wrong place tonight

Utlogget Arnie

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 237
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 237

SV: Tror DU på jødeutryddelsen? (2VK)
« #18 : 10. november 2005, 14:29 »
Kan godt legge ut bilder, hvis noen skulle være interesert i det...

Please do
I'll be back( bigger than ever before)!

Utlogget Maui

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 304
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 304

SV: Tror DU på jødeutryddelsen? (2VK)
« #19 : 10. november 2005, 14:45 »
Please do

Her kan du se filmen som ble visst under rettsaken etter krigen om jeg ikke husker feil,viss det bryter mot forum regler så kan mods bare slette evt..Jeg tar ikke ansvar for innhold og det innholder ekstreme bilder/film klipp fra nazi døds leiere rundt om..

Jeg tar bort filmen synes den blir for drøy for mange som kansje er yngre her vil få helt heftig av det,bedre med noen få bilder en filmen her som er såpass groteske film klipp på..

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Tror DU på jødeutryddelsen? (2VK)
« #20 : 10. november 2005, 14:50 »
Sjukt. Også er det noen som sier at "alle kommer til himmelen"..?? Ikke tale om! De som gjorde det der brenner. Er ikke tvil i mitt hjerte.

Kommer bilder om en halvtime eller så, skal eta mat nå.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Tror DU på jødeutryddelsen? (2VK)
« #21 : 10. november 2005, 16:52 »
Sorry borry, har visst mista bildene... Sad
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

naxus

  • Gjest
SV: Tror DU på jødeutryddelsen? (2VK)
« #22 : 10. november 2005, 19:42 »
For meg er det ikke et spørsmål om å tro eller ikke. det HAR skjedd. Sånn er det bare. Vår skole (ungdomskolen jeg går på) har alltid dratt til Polen med de hvite bussene for å se Holocaust på 10 klasse tur. Men nå de 3 siste årene har skolen valgt å dra til en leireskole istedenfor.. Seff var det drit gøy. Men jeg hadde hatt MYE mere lyst til å dra til et så historisk sted å faktisk lære å oppleve noe på den måten også. Er mange andre skoler her i Asker og Bærum som dro ditt. Og de sa det var en skikkelig sterkt å lærerik opplevelse. Syns det er idiotisk av skolen å prioritere gøy istedenfor noe skikkelig som omhandler vår verdens historie Angry

Utlogget Maui

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 304
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 304

SV: Tror DU på jødeutryddelsen? (2VK)
« #23 : 10. november 2005, 23:43 »

Sjukt. Også er det noen som sier at "alle kommer til himmelen"..?? Ikke tale om! De som gjorde det der brenner. Er ikke tvil i mitt hjerte.

Kommer bilder om en halvtime eller så, skal eta mat nå.

så du filmen jeg la ut??

var den litt for brutal for TF?


Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Tror DU på jødeutryddelsen? (2VK)
« #24 : 10. november 2005, 23:45 »
Ja, rakk å se den før den ble fjernet. Så nesten det samme når jeg var i Jerusalem i det der museet. Men det var ikke i et klipp jeg så det da, som i denne videoen, men det var flere forskjellige.. Trur den videoen du la ut var flere forskjellige klipp som var satt sammen..

Ja, den var kanskje litt drøy for TF. Det er jo faktisk ikke alle her som er så veldig gamle og den var jo faktisk ganske grotesk...
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Maui

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 304
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 304

SV: Tror DU på jødeutryddelsen? (2VK)
« #25 : 10. november 2005, 23:48 »
Ja, rakk å se den før den ble fjernet. Så nesten det samme når jeg var i Jerusalem i det der museet. Men det var ikke i et klipp jeg så det da, som i denne videoen, men det var flere forskjellige.. Trur den videoen du la ut var flere forskjellige klipp som var satt sammen..

mulig de har bare tatt med det verste i det film klippe,men tenkte siden det var mange yngre folk her er bilder mer en nok..


Utlogget jDG

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 475
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 475

  • Face the pain!
SV: Tror DU på jødeutryddelsen? (2VK)
« #26 : 11. november 2005, 00:12 »
Kan du legge ut link til filmen på pm eller noe? Smiley

Det at Vigrid går ut og nekter for jødeutryddelsen er jo bare et idiotisk forsøk på å få folk til å mislike dem mindre. Eller hvertfall de dumme som biter på.. Og å prøve å sette nazistene i et bedre lys er bare latterlig..
Profil
Loggbok

Pain is only weakness leaving the body!

Utlogget Saktemensikkert

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 644
  • Honnør: 310
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 644

SV: Tror DU på jødeutryddelsen? (2VK)
« #27 : 11. november 2005, 11:03 »
Dette har jeg vært innom på en tidligere tråd, men likevel:

Litt på siden, men i mine øyne ganske viktig; hvordan og hvorfor skiller jødeutryddelsen seg ut fra utryddelsen av ulike andre grupperinger? De fleste som leser om denslags vet at sigøynere, slavere, mennesker med ulike funksjonshemminger, homofile og en rekke andre også ble både forfulgt og slaktet på lik linje med jødene.

Likevel nevnes disse bare i en bisetning til jødesaken. Er det fordi jødedommen er en trosretning (og følgelig mer "gyldig" og "hårsårt"), mens de andre bare er "pakk" uansett?!

Tsk, tsk!

NB! Jeg er ikke antisemittist, men er kritisk til det jeg frykter er et skjevt fokus i historieskrivingen. Med "pakk" mente jeg at dette er grupper som selv i dag ofte ikke nyter den samme respekt og likeverd som "normale" (jf. hvite vestlige).
VEIKING POWER


Konkurrerende utøver - Styrkeløft

Medlem av Bodø SK

Squats were one of my favourite back exercises - Schwartzenegger

Utlogget .:P-Nutz:.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 686
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 686

SV: Tror DU på jødeutryddelsen? (2VK)
« #28 : 11. november 2005, 11:22 »
Dette har jeg vært innom på en tidligere tråd, men likevel:

Litt på siden, men i mine øyne ganske viktig; hvordan og hvorfor skiller jødeutryddelsen seg ut fra utryddelsen av ulike andre grupperinger? De fleste som leser om denslags vet at sigøynere, slavere, mennesker med ulike funksjonshemminger, homofile og en rekke andre også ble både forfulgt og slaktet på lik linje med jødene.

Likevel nevnes disse bare i en bisetning til jødesaken. Er det fordi jødedommen er en trosretning (og følgelig mer "gyldig" og "hårsårt"), mens de andre bare er "pakk" uansett?!

Tsk, tsk!

NB! Jeg er ikke antisemittist, men er kritisk til det jeg frykter er et skjevt fokus i historieskrivingen. Med "pakk" mente jeg at dette er grupper som selv i dag ofte ikke nyter den samme respekt og likeverd som "normale" (jf. hvite vestlige).

Så vidt jeg veit så er det ingen som har samlet milioner av homofile i konsentrasjonleirer og gasset dem i hjel...
Life is so much easier when you just don't give a f#~%!

Utlogget Saktemensikkert

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 644
  • Honnør: 310
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 644

SV: Tror DU på jødeutryddelsen? (2VK)
« #29 : 11. november 2005, 11:25 »
Var det kun jøder som ble gasset?
VEIKING POWER


Konkurrerende utøver - Styrkeløft

Medlem av Bodø SK

Squats were one of my favourite back exercises - Schwartzenegger

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!