Skrevet av Emne: "SATS dopingtester alle"  (Lest 22198 ganger)

Utlogget Big Boy

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 494
  • Honnør: 47
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 494

  • BEAT THE LOGBOOK OR GO HOME!
SV: "SATS dopingtester alle"
« #15 : 01. november 2005, 17:21 »
Quoter fra BA, samme artikkel som diskuteres her:

biggrin Gode kunder, mao..




Haha Grin Jeg går jo i parallell klasse med dem Grin
Min Sponsor: Norkost

TEAM BODYTECH



Intervju



Konkurrende utøver i Kroppsbygging

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

SV: "SATS dopingtester alle"
« #16 : 01. november 2005, 18:11 »
Hvorfor mener du at Sats er dårlig bare fordi de mener at et treningstudio skal være for alle ? Det er ikke alle som trener for å bygge store muskler vettu.

Det er ikke snakk om å legge SATS til rette for alle, kun å forpurre situasjonen for større og sterkere medlemmer. Vennligst forklar hvordan dette har noen som helst positiv effekt for medlemmene.

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: "SATS dopingtester alle"
« #17 : 01. november 2005, 18:26 »
Det er et "relativt" stort sprang fra Coleman ned til Tricepsman Morni, ikke for å være frekk, men tricepsman har ingenting i en slik sammenligning å gjøre. Hvis du mener at det er mange av Colemans kaliber som vandrer rundt kan jeg forstå at det er mulig å se at de doper seg, er det derimot folk på tricepsmans størrelse.. og laget rundt der, så er det umulig å se på dem og si "han doper seg"...
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget epCz

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 456
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 456

SV: "SATS dopingtester alle"
« #18 : 01. november 2005, 18:29 »
Det er ikke snakk om å legge SATS til rette for alle, kun å forpurre situasjonen for større og sterkere medlemmer. Vennligst forklar hvordan dette har noen som helst positiv effekt for medlemmene.

signerer den

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: "SATS dopingtester alle"
« #19 : 01. november 2005, 18:43 »
Det aiwass lurer på er hvordan du kan forsvare det at SATS tydeligvis vil ha ut større medlemmer med at dette gjør det bedre for mindre medlemmer å trene? Wink
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Hammer

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 837
  • Honnør: 50
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 837

  • Det er mange veier til Rom
SV: "SATS dopingtester alle"
« #20 : 01. november 2005, 18:47 »
Som noen vet går ikke alt så bra for Sats om dagen. "Så synd". Dette er sikkert bare en metode for å få de som sliter ut utstyret til å slutte, slik at det blir plass til flere "støttemedlemmer".

Mvh Hammer
Sleggekaster på mosjonsnivå Smiley
28 år
85 kg
Oslo

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

SV: "SATS dopingtester alle"
« #21 : 01. november 2005, 18:49 »
Ehhh hæ? tror jeg falt ut litt her nå asså...

- Du hevder at SATS' ønske er at treningssentre skal være for alle.

- SATS' tiltak i denne saken resulterer i en innsnevring av klientellet, gjennom å luke bort en bestemt gruppe.

Utlogget epCz

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 456
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 456

SV: "SATS dopingtester alle"
« #22 : 01. november 2005, 18:51 »
Som noen vet går ikke alt så bra for Sats om dagen. "Så synd". Dette er sikkert bare en metode for å få de som sliter ut utstyret til å slutte, slik at det blir plass til flere "støttemedlemmer".

Mvh Hammer

ligger noe i det der :p

Utlogget Sokoban

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 139
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 139

SV: "SATS dopingtester alle"
« #23 : 01. november 2005, 19:12 »
Begynner SATS å dopingtester sine medlemer i virkeligheten så skal jeg jammen meg bli medlem der! Jeg synes det er genialt. Og jeg ser på det som en sjanse at de kan få inn tyngre vekter så lenge de vet det er rene folk som leker med de. At de tar bort de tyngste for å få bort bolerne er jo det eneste alternativet de har nå, men med doping kontroller kan de store tunge vektene komme inn i studioet igjen. Så dette blir bra!
Håper de gjør det samme i Sverige.

Utlogget Maui

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 304
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 304

SV: "SATS dopingtester alle"
« #24 : 01. november 2005, 19:20 »
Begynner SATS å dopingtester sine medlemer i virkeligheten så skal jeg jammen meg bli medlem der! Jeg synes det er genialt. Og jeg ser på det som en sjanse at de kan få inn tyngre vekter så lenge de vet det er rene folk som leker med de. At de tar bort de tyngste for å få bort bolerne er jo det eneste alternativet de har nå, men med doping kontroller kan de store tunge vektene komme inn i studioet igjen. Så dette blir bra!
Håper de gjør det samme i Sverige.

Verste er vel at du mener dette seriøst..

Du er vel en av de som mener bol burde bli forbudt og bruke også så vi kan gjøre enda flere mennesker i Norge kriminelle for små ting!!

At Sats er så idioter at de tror de kan teste alle eller diskriminere noen og ta prøver av folk bare fordi de er litt større en gjennomsnitt er ille..

Jantelandet Norge kan man vel ikke vente seg så mye egentlig ivertfal ikke en aksept for at folk tar sine egene valg i livet Angry


Utlogget Sokoban

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 139
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 139

SV: "SATS dopingtester alle"
« #25 : 01. november 2005, 19:27 »
Verste er vel at du mener dette seriøst..

Du er vel en av de som mener bol burde bli forbudt og bruke også så vi kan gjøre enda flere mennesker i Norge kriminelle for små ting!!

At Sats er så idioter at de tror de kan teste alle eller diskriminere noen og ta prøver av folk bare fordi de er litt større en gjennomsnitt er ille..

Jantelandet Norge kan man vel ikke vente seg så mye egentlig ivertfal ikke en aksept for at folk tar sine egene valg i livet Angry



Jeg har til gode å treffe en smart person som doper seg. Så derfor ser jeg på dette som en slags hjelp for å holde dumme folk fra dop.
Jeg er mye større enn gjennomsnittet, men har ikke noe dop i kroppen, så derfor behøver man ikke dop for å bli litt større enn gjennomsnittet.

Det er jo bra folk stopper deg fra å gjøre egne valg. Det finnes folk som velger å drepe, er det feil at vi prøver å stopp dem? Det finnes folk som voldtar, er det feil vi stopper dem? Desverre er det ikke dine egne valg alltid de beste....

Utlogget Maui

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 304
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 304

SV: "SATS dopingtester alle"
« #26 : 01. november 2005, 19:29 »
Jeg har til gode å treffe en smart person som doper seg. Så derfor ser jeg på dette som en slags hjelp for å holde dumme folk fra dop. Jeg er mye større enn gjennomsnittet, men har ikke noe dop i kroppen, så derfor behøver man ikke dop for å bli litt større enn gjennomsnittet.

Det er jo bra folk stopper deg fra å gjøre egen valg. Det finnes folk som velger å drepe, er det feil at vi prøver å stopp dem? Det finnes folk som voldtaar, er det feil vi stoper dem? Desverre er det ikke dine egne valg alltid de beste....

Nå snakker jeg om og ta egne valg i forhold til noe som er helt lovlig og bruke...

Fint du setter bol sammen drap,voldtek din IQ lyser ikke akuratt av det!!

Utlogget Sokoban

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 139
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 139

SV: "SATS dopingtester alle"
« #27 : 01. november 2005, 19:45 »
Nå snakker jeg om og ta egne valg i forhold til noe som er helt lovlig og bruke...

Fint du setter bol sammen drap,voldtek din IQ lyser ikke akuratt av det!!

Problemet er at det er lovligt. Jeg håper det blir ulovligt snart.

At jeg måtte forklare den andre delen litt bedre til deg burde jeg forstått. Men det jeg mente er at mange har problem med å ta de rette valgene ofte. Spesiellt når de er usikker. Og da synes jeg det er bra at det kommer en person og sier fra til de at det er et feil valg de har tenkt å gjøre. På den måten vil det for mange bli lettere å ta egen valg, istedet for å høre på f.eks kompisen som tror han er litt tøffere. Hvis en ungdom begynner å trene på SATS, og vil få tilbud om å begynne med dop, vil han med mye større sjanse si nei ettersom han kan bli utkastet fra gymmet, enn hvis ingen reagerer negativt, men kun positivt på at han begynner med dop. Jeg synes det er for jævlig å se alle 17-18-19 åringen som trener og er full med dop. Håper du forstår bedre denne gangen.

Utlogget epCz

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 456
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 456

SV: "SATS dopingtester alle"
« #28 : 01. november 2005, 19:54 »
Jeg har til gode å treffe en smart person som doper seg. Så derfor ser jeg på dette som en slags hjelp for å holde dumme folk fra dop.
Jeg er mye større enn gjennomsnittet, men har ikke noe dop i kroppen, så derfor behøver man ikke dop for å bli litt større enn gjennomsnittet.

Det er jo bra folk stopper deg fra å gjøre egne valg. Det finnes folk som velger å drepe, er det feil at vi prøver å stopp dem? Det finnes folk som voldtar, er det feil vi stopper dem? Desverre er det ikke dine egne valg alltid de beste....

Nå tenkte vell egentlig Maui på valg som folk gjør, ovenfor sin egen kropp! Det er vell for det meste det det gjelder her.. Og mm noen velger å bole, så må de vell gjøre det..
Greit at de prøver å unngå at folk gjør det! Men da burde de heller informere mer rundt dette med anabole steroider og slikt på helsestudio gjerne! Plakater, hefter og slikt, hvor de ramser opp bivirkninger og slikt!  
Gjerne gjøre det klart at om man blir tatt for dop på studio'et så blir man kasta ut! Men å gå rundt å sjekke inviduelle folk, og slik, det kan fort bli diskriminerende !

Samme med å fjerne de største vektene! det blir for dumt!

Nå snakker jeg om og ta egne valg i forhold til noe som er helt lovlig og bruke...

Fint du setter bol sammen drap,voldtek din IQ lyser ikke akuratt av det!!

drap og voldtekt har ingenting med dette å gjøre!
og Sokoban's IQ, er heller ikke særlig relevant, i denne saken :p

Jeg skjønner meg ikke på enkelte av dere her inne asså....først så er det mange som sier  at dersom noen har oppnådd en utrolig bra fysikk uten dop , så er det halleluja , og dersom det viser seg at denne personen har dopa seg , så er det hardnakket null respekt og uff uff .......men at akkurat de samme dophuene ,med de utrolige kroppene skal trene på f.eks Sats, DET er greit liksom? dobbeltmoral så det holder her asså.

Ingen som sier her at "dophuene" skal få lov til å trene på sats! MEN, Sats bør prioritere andre virkemidler enn det å teste de største folka for bol ?
Men om det er HELT klart at en fyr gjerne bruker ulovlige middler, og bare øker og øker, og har trent på studio i 6 mnd og alerede har dobblet størrelsen sin, og vellsådet, så ser jeg ingenting gale i å teste denne personen for bol, med samtykke såklart!
Ellers må jeg si at jeg syns de har ingen rett til å kaste ut folk for "mistanke" for dop..

Problemet er at det er lovligt. Jeg håper det blir ulovligt snart.

At jeg måtte forklare den andre delen litt bedre til deg burde jeg forstått. Men det jeg mente er at mange har problem med å ta de rette valgene ofte. Spesiellt når de er usikker. Og da synes jeg det er bra at det kommer en person og sier fra til de at det er et feil valg de har tenkt å gjøre. På den måten vil det for mange bli lettere å ta egen valg, istedet for å høre på f.eks kompisen som tror han er litt tøffere. Hvis en ungdom begynner å trene på SATS, og vil få tilbud om å begynne med dop, vil han med mye større sjanse si nei ettersom han kan bli utkastet fra gymmet, enn hvis ingen reagerer negativt, men kun positivt på at han begynner med dop. Jeg synes det er for jævlig å se alle 17-18-19 åringen som trener og er full med dop. Håper du forstår bedre denne gangen.

De burde helt klart understreke tydelig at bol kan medføre å bli kastet ut av gymmen! Men de burde også informere, som nevnt over, om alle bivirkningene til de forskjellige stoffene! Og ting som går igjen, som f.eks stoppet skjelletvekst for yngre brukere! Og større hjerte! I enkelte tilfeller, for stort! det finnes utallige bivirkninger! Og få kan noe som helst om dem! Eneste de har hørt, er de positive virkningene  Undecided  No no

Utlogget 25årstrening

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 259
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 259

SV: "SATS dopingtester alle"
« #29 : 01. november 2005, 19:57 »
Jeg er helt enig i at det er både skadelig og direkte tåpelig at noen ungdommer doper seg, til og med langt ned i tenårene. Direkte tragisk.
 
Personlig tror jeg bare ikke noe særlig på denne forbudslinjen.

Hvis det virkelig er masse ungdommer som doper seg på SATS og de andre store sentrene, vil det neppe være vanskelig for disse å finne andre arenaer for trening uten dopingkontroll.
Man har blitt kvitt problemet et sted, men egentlig skyver man problemet under teppet. Det er feks ikke vanskelig å finne, eller å anskaffe, et kjellergym (og pengene er fort tjent inn igjen siden man slipper å betale høye avgifter på sentrene. Tenk deg 5-6 stykker som går sammen om å kjøpe utstyr). Spørsmålet er da hva man har oppnådd: på et treningssenter er det mye lettere å lokalisere et problem, og å drive holdningsskapende arbeid.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!