Skrevet av Emne: "SATS dopingtester alle"  (Lest 22199 ganger)

Utlogget IKKENOBOLHER

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

SV: "SATS dopingtester alle"
« #60 : 03. november 2005, 19:13 »
Mulig det. Men vil nå påstå at de fleste byer har noe for enhver smak? Kan bare bruke sandnes, hvor jeg bor, som eksempel. Der har vi både sats og sports-club, samtidig som vi har city gym som på en profesjonell måte retter seg mot konkurrerende utøvere. Mener det er et par til, men usikker på navn. Stavanger er et helt eget kapittel for seg selv, vil jeg tørre påstå. Så om en konkurrerer, og ikke føler seg hjemme hos de store kjedene, så er det da ikke såå vanskelig å finne alternativer. Kommer jo så klart an på hvor en bor. Men bor en uti bygda, så tviler nå jeg på at dette er steder som de store kjedene vil etablere seg. Hvordan det er med mindre gym i slike tilfeller skal ikke jeg uttale meg om...
det finnes som regel gym over det meste av utkantnorge,det er bare det at standarden er så som så.eller så er jeg enig i utsagnet ditt angående boling og stoffmisbruk,en som trener på gymmet der jeg trener har så mye pepper innabords at hele hodet dirrer og han boler seg som bare det,men folk får gjøre hva de vil for meg.

Utlogget Big Boy

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 494
  • Honnør: 47
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 494

  • BEAT THE LOGBOOK OR GO HOME!
SV: "SATS dopingtester alle"
« #61 : 03. november 2005, 19:16 »
Ta Bergen, vi har null gym for kroppsbyggere! Vi er satt fast på gym som sats,sportsclub,SIB-senterene o.l . At Norges nest største by ikke har tilbud for byggerene er en skam.
Min Sponsor: Norkost

TEAM BODYTECH



Intervju



Konkurrende utøver i Kroppsbygging

Utlogget IKKENOBOLHER

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

SV: "SATS dopingtester alle"
« #62 : 03. november 2005, 19:24 »
Ta Bergen, vi har null gym for kroppsbyggere! Vi er satt fast på gym som sats,sportsclub,SIB-senterene o.l . At Norges nest største by ikke har tilbud for byggerene er en skam.
finnes det ikke et gym på åsane som er et såkalt "bolegym", og så er det vel et bra gym på sandsli.og vektertorget er ikke sånn allerverst det heller.

Utlogget Big Boy

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 494
  • Honnør: 47
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 494

  • BEAT THE LOGBOOK OR GO HOME!
SV: "SATS dopingtester alle"
« #63 : 03. november 2005, 21:16 »
finnes det ikke et gym på åsane som er et såkalt "bolegym", og så er det vel et bra gym på sandsli.og vektertorget er ikke sånn allerverst det heller.

Ja virkelig Åsane treningssenter er et byggergym av øverste klasse Grin med et lite dårlig utstyrt rom og lite vekter Grin Undecided . Vektertorget er vel det som er best i Bergen, men er langt fra bra nok...
Min Sponsor: Norkost

TEAM BODYTECH



Intervju



Konkurrende utøver i Kroppsbygging

Utlogget Vidis

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 151
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 151

  • Team Phil Heat
SV: "SATS dopingtester alle"
« #64 : 03. november 2005, 21:23 »
finnes det ikke et gym på åsane som er et såkalt "bolegym", og så er det vel et bra gym på sandsli.og vektertorget er ikke sånn allerverst det heller.

Åsane er vel greit nok, har ikke vert på noen av treningssentrene der, men Bergen burde absolutt hatt ett stort gym der seriøse utøvere kan trene! Greit nok for meg (og Big Boy), trener på ett gym der de fleste er velkommen. Smiley


edit: Ok, kansje Åsane ikke "duger" heller...
Kortsiktige mål er veien til ett langsiktig mål. Smiley

Utlogget Big Boy

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 494
  • Honnør: 47
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 494

  • BEAT THE LOGBOOK OR GO HOME!
SV: "SATS dopingtester alle"
« #65 : 03. november 2005, 21:27 »
Åsane er vel greit nok, har ikke vert på noen av treningssentrene der, men Bergen burde absolutt hatt ett stort gym der seriøse utøvere kan trene! Greit nok for meg (og Big Boy), trener på ett gym der de fleste er velkommen. Smiley


edit: Ok, kansje Åsane ikke "duger" heller...

Jepp vårt gym er ganske greit, men jeg VIL HA HAMMERMASKINER DER!!!!  Deal
Min Sponsor: Norkost

TEAM BODYTECH



Intervju



Konkurrende utøver i Kroppsbygging

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: "SATS dopingtester alle"
« #66 : 03. november 2005, 23:57 »
hammermaskiner? spikerpistol..?
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

DuMonde

  • Gjest
SV: "SATS dopingtester alle"
« #67 : 04. november 2005, 09:30 »
Noe jeg stiller spørsmålstegn ved, er hvorfor bol ikke er ulovlig her til lands. Her en kveld var jeg nær ved å bli nedkjørt i en smal bakke av en svær kar med amstaff og hele pakka. Politiet har ved flere tilfeller spanet på huset, og de fleste "vet" at dette er en boler. Jeg ble først livredd, for så å bli provosert å rope noe lignende dette: Hva filler er det du driver med, kjører så fort ned her???" Reaksjonen var en fyr som kom halvveis ut av bilen, og brølte: Kom deg til helvete ut av veien før jeg denger deg! Jeg for min del fikk nå ihvertfall bekreftet at det er lite smart å tukle med hormonene i kroppen, for å si det sånn.

ja stakkar. og alle vet jo at denne karen her var faktisk så agressiv pga steroidene at han kjøpte seg den farlige hunden amstaff for å se enda mer farlig ut. han var veldig utilregnelig pga steroidene sine, og fikk ofte agressjonsanfall, sefølgelig pga steroidene sine, og han var kriminell.. ja du svarte riktig.. pga steroidene.




HERREGUD HVOR LATTERLIGE FOLK ER!!!!!!!!!!!
er det rart folk har fordommer! gå å legg deg.

Utlogget HotWheels

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: "SATS dopingtester alle"
« #68 : 04. november 2005, 12:02 »
Nå var det nok flere ting som ble kombinert i hans tilfelle, men jeg har nå ihvertfall ikke problemer med å tro at noen ikke takler kombinasjonen steroider, stoff, osv. Var sint når jeg skrev innlegget, opplevelsen satt friskt i minne. Det mange utelater å fortelle i tilfeller med kombinasjonen vold/bol, er nok at det også var andre stoffer inne i bildet. Og i dette tilfellet kan det for alt jeg vet være snakk om at han har hatt store problemer i barndom, osv, og at han slett ikke ville vært så mye bedre om han ikke gikk på bol. Ikke vet jeg. Men med for mye tukling med kroppen, så må det da bikke over på et tidspunkt...
26 år
86 kg
beste benk: 125x2.
Beste Hantelpress, liggende: 40x8.
Medium benk: 100x10.
Rullestolbruker
Min Profil Oppdatert 08.08.07
Min Dagbok Oppdateres stadig!
Medlem av S.A.T.S. Sandnes

Hørt i dusjen:"Jeg mister så mye hår, tror nesten jeg har kreft!"

Utlogget Big Boy

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 494
  • Honnør: 47
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 494

  • BEAT THE LOGBOOK OR GO HOME!
SV: "SATS dopingtester alle"
« #69 : 04. november 2005, 17:21 »
hammermaskiner? spikerpistol..?

Har du aldri hørt om platebelagte maskiner fra bl.a Panatta?
Min Sponsor: Norkost

TEAM BODYTECH



Intervju



Konkurrende utøver i Kroppsbygging

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: "SATS dopingtester alle"
« #70 : 04. november 2005, 17:24 »
Nei? Jeg er muligens teit, men maskiner er ikke tingen for meg..Smiley hvordan fungerer noe sånt?
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Big Boy

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 494
  • Honnør: 47
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 494

  • BEAT THE LOGBOOK OR GO HOME!
SV: "SATS dopingtester alle"
« #71 : 04. november 2005, 17:28 »
Nei? Jeg er muligens teit, men maskiner er ikke tingen for meg..Smiley hvordan fungerer noe sånt?

Panatta har de beste massebyggende maskinene i verden. www.panatta.com
Min Sponsor: Norkost

TEAM BODYTECH



Intervju



Konkurrende utøver i Kroppsbygging

Utlogget NK

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 847
  • Honnør: 164
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 847

  • Norkost
SV: "SATS dopingtester alle"
« #72 : 04. november 2005, 19:07 »
Panatta har de beste massebyggende maskinene i verden. www.panatta.com

Har du sammenlignet Hammer Strength med panatta ?

Utlogget Big Boy

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 494
  • Honnør: 47
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 494

  • BEAT THE LOGBOOK OR GO HOME!
SV: "SATS dopingtester alle"
« #73 : 04. november 2005, 19:32 »
Har du sammenlignet Hammer Strength med panatta ?

Mangler en "blandt" der Grin , Jeg har testet begge to og er ikke "utdannet" nok til å se noe spesiell forskjell mellom de to.
Min Sponsor: Norkost

TEAM BODYTECH



Intervju



Konkurrende utøver i Kroppsbygging

Utlogget astrotrain

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 116
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 116

SV: "SATS dopingtester alle"
« #74 : 04. november 2005, 21:53 »
Jeg synes at tricepsmann hadde ett fint poeng.

Det at SATS og Elixia ideelt sett ikke vil ha seriøse utøvere (rene eller skitne) reflekteres i for eksempel utstyret de har. Altså hantler som går til 42 kilo.
De fleste seriøse eller wannabe seriøse utøverene på forumet vet at de heller skal trene på haralds gym eller w/e.

Grunnen til at SATS ikke ønsker ett byggermiljø er fordi det rett og slett skremmer en del av hoved segmentet de ønsker å tiltrekke seg.
Og på lik linje med 23 års grense eller joggesko forbud på utested som jeg også synes er helt ok så får vi bare finne oss i det.

Hvorfor er det så vanskelig å forstå at av og til er man uønsket. Det gjelder for alle i varierende situasjoner, løsningen er å dra ett sted hvor man er ønsket og holde kjeft. Tongue

SATS er kanskje ikke for deg, men det passer sikkert topp for tusenvis av andre.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!