Skrevet av Emne: Pyruburn Fettforbrennende..!  (Lest 773 ganger)

Utlogget ebbis13

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 169
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 169

Pyruburn Fettforbrennende..!
« : 21. november 2005, 00:32 »
Hallo alle sammen =)

Har gått til innkjøp av noe som Heter Pyruburn (CLA).
det jeg lurer på er om det er noen som har prøvd dette ? og hjelper dette ? hvor lang tif tar det før man ser eller merker forskjell...og hvor stor er effekten..?

Tar alt som svar 
takk på forhånd   Grin;D:D;D;D Weightlifter2
*^¨Ulrik^¨*

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Pyruburn Fettforbrennende..!
« #1 : 21. november 2005, 06:24 »
Effekten er minimal, og det går laaaaaaaaang tid før du ser noen forskjell som helst, om du noen gang vil se det. Skal du ned i vekt er det kontroll på kcaloriene og kardio som gjelder.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget _Fade_

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 156
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 156

SV: Pyruburn Fettforbrennende..!
« #2 : 22. november 2005, 11:03 »
Brukte det for noen år siden. Ingen merkbar effekt på meg. Så jeg ville fraråde det på det sterkeste. Har også brukt Ripped Fuel fra Twinlab og jeg syns det har noe effekt. Men noe superdrastisk vil jeg ikke si det er.

Ellers er det også mulig å lage sin egen ECA-stack (ephedrine, koffein og aspirin)
Disse tingene får du kjøpt i sverige og har ord på seg for å fungere bra. En kompis av meg har brukt denne miksen og mener det har hatt brukbar effekt.

Ingen kostilskudd for å øke forbrenningen er imidlertid noen erstatning for aktivitet og kostholdskontroll.  Spise
Heavy Stupid

Utlogget Kala

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

SV: Pyruburn Fettforbrennende..!
« #3 : 22. november 2005, 11:27 »
 Ops

Stack, eller superstack som man får kjøpt i Sverige ville ikke jeg rådet noen til å startet med. Det har grei effekt, men ikke sunt for kroppen. Har selv brukt dette, og merket til tider smerte i bryst. Hjerteslagene økte merkbart også under kardio trening. Det har jo også vært en del snakk om bruk av ephedrin i media, og hvordan dette påvirker hjerte, og resten av kroppen. Mye bivirkninger.......

Start heller dagen med kardiotrening før frokost. Den beste oppskriften for vektreduksjon jeg har forsøkt. 

Utlogget _Fade_

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 156
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 156

SV: Pyruburn Fettforbrennende..!
« #4 : 23. november 2005, 23:44 »
Har ikke fulgt veldig med på hva media mener om ephedrine, men det er et faktum at det har vært i bruk i mange år av mange mange personer.
At det nok ikke er direkte helsebringende er nok helt riktig, men jeg tviler sterkt på at det er veldig farlig i kortere perioder. Men det hadde vært veldig artig hvis du hadde noen linker til artikler om dette Kala.
Er interessert i å lese litt om det...   Smiley
Heavy Stupid

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!