Skrevet av Emne: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!  (Lest 22798 ganger)

naxus

  • Gjest
Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!
« : 02. desember 2005, 15:26 »
Er drit lei alle tåpelige mennesker nå! Skulle det ønske det ikke var lover og regler så man kunne fått tatt igjen så det svei. For det første: En idiot kompis som har null peil på trening skulle absolutt ta en øvelse som ikke finnes på benken min. På den måten greide han og knekke sete på benken! Så jeg gikk og reklamerte og det var helt greit. Men de kunne jo selvfølgelig ikke ta et annet sete fra en av de andre benkene. Så de sendte det til produsenten for å få et nytt tilbake. Det skulle ta en en uke. Nå etter 10 dager ringer jeg og da har plutselig ingen hørt om det før etter leeenge finner de kisen som tok imot reklamasjonen min. Og når de endelig gjør det, sier han: ehhh nei, jeg bestilte nytt i dag jeg, så tar nok en 4-5 dager til. GREAT!! 

For det andre: Vi står og henger utenfor skolen da en 1år yngre gutt går forbi. Og når noen kaster en snøball og treffer han i nakken kommer en halv gammel utlending kjerring og tar min og en annen sin sekk og slenger begge rundt seg og begynner og bable om 20 against 1 og at da ar javlig uretferdig og coward. Jeg går bort for å plukke opp sekken min og da kommer faen meg kjerringa igjen og tar den og prøver å kaste den igjen mens jeg prøver å ta den. Da klikker det litt for meg og jeg begynner å legge ut om hvordan dere jævlige stygge invandrer bare kan pelle dere tilbake til dritt landet deres og at Norge ikke vil ha det. (er ikke rasist, men sier det som svir mest når jeg er sur) Og da kommer det et: Jaj ar nursk jaj. Måtte nesten le da. Hun stikker endelig men med trusler om politi anmeldse osv. Så hvorda bilen hennes så ut og hvor den sto. Og kan love dere den har punga dekk på mandag neste uke!

for det tredje: Jeg har jobbet drit hardt hele året med alle engelsk oppgaver men får aldri høyere en 4. Læreren en liten kortvokset mann som tror han er kul og på vårt nivå er alltid litt småfrekk og sarkastisk hvis man spør om noe. I dag fikk jeg igjen enda en prøve som jeg kunn fikk 4 på. Det var en American Timeline. Hvor jeg feks hadde skrevet: "årstall" korea war og da hadde idioten prestert på legge på en where? med rød penn. han hadde også prikket ut en del andre idiot ting. Og han hadde skrevet at jeg hadde ALT for korte punkter osv. Mens en venninde av meg som er drit pen og han favoriserer hele tiden får 5- for en timeline med 16 punkter mindre, og kortere punkter. Hun og noen andre gir han aldri lavere en 5 uansett hva de gjør. Feks i dag hadde vi engelsk framføring og da han 5+ og 6 til de to vennindene mine. Den framføringen dems var ikke verdt mer en maks 4. De knotet med uttalen, kjedelig stoff, sto og fniste hele tiden og i hver setning var det en: ehhhh og hmmm.  JÆVLA IDIOT!!!

Sorry.. Måtte bare dele min frustrasjon!

Utlogget Vidis

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 151
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 151

  • Team Phil Heat
SV: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!
« #1 : 02. desember 2005, 16:02 »
Word!    furious
Kortsiktige mål er veien til ett langsiktig mål. Smiley

Utlogget slogum

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 424
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 424

SV: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!
« #2 : 02. desember 2005, 16:19 »
for det tredje: Jeg har jobbet drit hardt hele året med alle engelsk oppgaver men får aldri høyere en 4. Læreren en liten kortvokset mann som tror han er kul og på vårt nivå er alltid litt småfrekk og sarkastisk hvis man spør om noe. I dag fikk jeg igjen enda en prøve som jeg kunn fikk 4 på. Det var en American Timeline. Hvor jeg feks hadde skrevet: "årstall" korea war og da hadde idioten prestert på legge på en where? med rød penn. han hadde også prikket ut en del andre idiot ting. Og han hadde skrevet at jeg hadde ALT for korte punkter osv. Mens en venninde av meg som er drit pen og han favoriserer hele tiden får 5- for en timeline med 16 punkter mindre, og kortere punkter. Hun og noen andre gir han aldri lavere en 5 uansett hva de gjør. Feks i dag hadde vi engelsk framføring og da han 5+ og 6 til de to vennindene mine. Den framføringen dems var ikke verdt mer en maks 4. De knotet med uttalen, kjedelig stoff, sto og fniste hele tiden og i hver setning var det en: ehhhh og hmmm.  JÆVLA IDIOT!!!

Sorry.. Måtte bare dele min frustrasjon!

Kjenner så jævlig godt til den der. Få en annen lærer på skolen (eller helst en anne skole) til å rette prøven og sette karakter for deg. Så gnir prøven inn i trynet på han idiotlæreren.
Current Cycle:
6 meals ED
Heavy ass weights EOD
zzz EN

Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

SV: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!
« #3 : 02. desember 2005, 18:03 »
Jeg mistenker at engelsklæreren din er altfor snill med deg.

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

SV: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!
« #4 : 02. desember 2005, 18:51 »
Jeg mistenker at engelsklæreren din er altfor snill med deg.

Ditto.

Utlogget Cheeky Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 612
  • Honnør: 242
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 612

SV: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!
« #5 : 02. desember 2005, 19:11 »
Er drit lei alle tåpelige mennesker nå! Skulle det ønske det ikke var lover og regler så man kunne fått tatt igjen så det svei. For det første: En idiot kompis som har null peil på trening skulle absolutt ta en øvelse som ikke finnes på benken min. På den måten greide han og knekke sete på benken! Så jeg gikk og reklamerte og det var helt greit. Men de kunne jo selvfølgelig ikke ta et annet sete fra en av de andre benkene. Så de sendte det til produsenten for å få et nytt tilbake. Det skulle ta en en uke. Nå etter 10 dager ringer jeg og da har plutselig ingen hørt om det før etter leeenge finner de kisen som tok imot reklamasjonen min. Og når de endelig gjør det, sier han: ehhh nei, jeg bestilte nytt i dag jeg, så tar nok en 4-5 dager til. GREAT!!

For det andre: Vi står og henger utenfor skolen da en 1år yngre gutt går forbi. Og når noen kaster en snøball og treffer han i nakken kommer en halv gammel utlending kjerring og tar min og en annen sin sekk og slenger begge rundt seg og begynner og bable om 20 against 1 og at da ar javlig uretferdig og coward. Jeg går bort for å plukke opp sekken min og da kommer faen meg kjerringa igjen og tar den og prøver å kaste den igjen mens jeg prøver å ta den. Da klikker det litt for meg og jeg begynner å legge ut om hvordan dere jævlige stygge invandrer bare kan pelle dere tilbake til dritt landet deres og at Norge ikke vil ha det. (er ikke rasist, men sier det som svir mest når jeg er sur) Og da kommer det et: Jaj ar nursk jaj. Måtte nesten le da. Hun stikker endelig men med trusler om politi anmeldse osv. Så hvorda bilen hennes så ut og hvor den sto. Og kan love dere den har punga dekk på mandag neste uke!

for det tredje: Jeg har jobbet drit hardt hele året med alle engelsk oppgaver men får aldri høyere en 4. Læreren en liten kortvokset mann som tror han er kul og på vårt nivå er alltid litt småfrekk og sarkastisk hvis man spør om noe. I dag fikk jeg igjen enda en prøve som jeg kunn fikk 4 på. Det var en American Timeline. Hvor jeg feks hadde skrevet: "årstall" korea war og da hadde idioten prestert på legge på en where? med rød penn. han hadde også prikket ut en del andre idiot ting. Og han hadde skrevet at jeg hadde ALT for korte punkter osv. Mens en venninde av meg som er drit pen og han favoriserer hele tiden får 5- for en timeline med 16 punkter mindre, og kortere punkter. Hun og noen andre gir han aldri lavere en 5 uansett hva de gjør. Feks i dag hadde vi engelsk framføring og da han 5+ og 6 til de to vennindene mine. Den framføringen dems var ikke verdt mer en maks 4. De knotet med uttalen, kjedelig stoff, sto og fniste hele tiden og i hver setning var det en: ehhhh og hmmm. JÆVLA IDIOT!!!

Sorry.. Måtte bare dele min frustrasjon!

du må ikke være så full av hat...
Medlem av Foreningen for å Bevare kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!

TGG
Drammen CK Utforgruppa (in spe)
Syklende syklist til sykkel

Utlogget athlex

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 103
  • Honnør: 46
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 103

SV: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!
« #6 : 02. desember 2005, 19:54 »
Ditto.
Korea war..... Sorry, men det holder nok ikke til noen 5'er.

naxus

  • Gjest
SV: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!
« #7 : 03. desember 2005, 14:56 »
du må ikke være så full av hat...


Er ikke det. Men når alt baller seg opp har alle en grense. 



Korea war..... Sorry, men det holder nok ikke til noen 5'er.


ehh hva faen vet du om det? Ikke bare heng deg på andre her og kom med en eller annen IDIOT setning. Jævla tulling! Hva i helvete vet du om hvordan vi har fått oppgaver på skolen, og hva faen vet du om American Timeline. AHHH sånne som deg kan bare dø.. Dere er så jævlig plagsomme. Hold kjeft hvis du har iq på 50. Ingen som bryr seg en dritt om hva du mener uansett da.

Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

SV: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!
« #8 : 03. desember 2005, 16:28 »
_Akilles_:

Gang på gang beviser du, med den helt horrible språkavføringen din, at du er _stokk_ dum. Følgelig er det latterlig at _du_ tror du kan avgjøre om andre personer er dumme eller intelligente; det vær seg engelsklærere eller debattanter. Det finnes ikke én eneste celle i kroppen din som i det hele tatt har den minste forutsetning for å komme med en slik vurdering.

Utlogget kick_ass

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 557
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 557

SV: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!
« #9 : 03. desember 2005, 16:31 »
Visste du at idiot skrives likt på engelsk og norsk?
Det ordner seg for greie gutter.

Utlogget Rimstad

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 223
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 223

SV: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!
« #10 : 03. desember 2005, 16:37 »
Visste du at idiot skrives likt på engelsk og norsk?

Det tror jeg sannelig at Korea også gjør. Cheesy

naxus

  • Gjest
SV: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!
« #11 : 03. desember 2005, 17:11 »
_Akilles_:

Gang på gang beviser du, med den helt horrible språkavføringen, din at du er _stokk_ dum. Følgelig er det latterlig at _du_ tror du kan avgjøre om andre personer er dumme eller intelligente; det vær seg engelsklærere eller debattanter. Det finnes ikke én eneste celle i kroppen din som i det hele tatt har den minste forutsetning for å komme med en slik vurdering.


Jeg blir irritert på sånne folk. Driter i om det jeg skriver er saklig og helt perfekt formulert. Og gang på gang kommer du og poster nedverdigene innlegg hvor du disser folk pga de ikke er så jævla velformulert som deg. Og du vet ikke en dritt om hvor smart jeg er. Og hvis du leser gjennom innlegget ditt en gang til ser du hvor jævlig motstridene og dumt det er!

"Gang på gang beviser du, med den helt horrible språkavføringen, din at du er _stokk_ dum. Følgelig er det latterlig at _du_ tror du kan avgjøre om andre personer er dumme eller intelligente"


Jeg er drit lei av du kommer og poster dritt som det her. Bare hold deg unna mine innlegg og poster. Du har aldri svart noe konstruktivt uansett. Du er bare en irriterende liten bedreviter som skal breife med alle ordene du kan.

Utlogget Tommy Drama

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 369
  • Honnør: 527
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 369

SV: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!
« #12 : 03. desember 2005, 17:37 »
Akilles, din helvetes oksygentyv.

Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

SV: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!
« #13 : 03. desember 2005, 17:38 »
 


Jeg blir irritert på sånne folk. Driter i om det jeg skriver er saklig og helt perfekt formulert. Og gang på gang kommer du og poster nedverdigene innlegg hvor du disser folk pga de ikke er så jævla velformulert som deg. Og du vet ikke en dritt om hvor smart jeg er. Og hvis du leser gjennom innlegget ditt en gang til ser du hvor jævlig motstridene og dumt det er!

"Gang på gang beviser du, med den helt horrible språkavføringen, din at du er _stokk_ dum. Følgelig er det latterlig at _du_ tror du kan avgjøre om andre personer er dumme eller intelligente"


Jeg er drit lei av du kommer og poster dritt som det her. Bare hold deg unna mine innlegg og poster. Du har aldri svart noe konstruktivt uansett. Du er bare en irriterende liten bedreviter som skal breife med alle ordene du kan.

Innleggene du gulper opp her på forumet er svært så tilstrekkelig dokumentasjon på at du er mentalt tilbakestående. Dermed er du ikke kvalifisert til å komme med en vurdering av andres personers intelligens; noe du likevel prøver på til stadighet. At du er så dum er kanskje ikke bare din feil, men når du stadig vekk slenger med leppa har jeg verdens beste samvittighet når jeg latterliggjør deg.

Hva slags konstruktivt svar er det egentlig du etterlyser, når du kommer med retardert oppgulp som dette? Det blir for dumt når du uttrykker hat mot engelsklæreren din på grunn av karakteren 4; samtidig som du ikke behersker tredjeklassepensum i norsk (grunnskolenivå, vel å merke). At du fortjener ståkarakter i engelsk virker egentlig svært usannsynlig, med mindre du er en engelskspråklig innvandrer som kom til Norge i fjor.

naxus

  • Gjest
SV: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!
« #14 : 03. desember 2005, 17:48 »
dighet om
Innleggene du gulper opp her på forumet er svært så tilstrekkelig dokumentasjon på at du er mentalt tilbakestående. Dermed er du ikke kvalifisert til å komme med en vurdering av andres personers intelligens; noe du likevel prøver på til stadighet. At du er så dum er kanskje ikke bare din feil, men når du stadig vekk slenger med leppa har jeg verdens beste samvittighet når jeg latterliggjør deg.

Hva slags konstruktivt svar er det egentlig du etterlyser, når du kommer med retardert oppgulp som dette? Det blir for dumt når du uttrykker hat mot engelsklæreren din på grunn av karakteren 4; samtidig som du ikke behersker tredjeklassepensum i norsk (grunnskolenivå, vel å merke). At du fortjener ståkarakter i engelsk virker egentlig svært usannsynlig, med mindre du er en engelskspråklig innvandrer som kom til Norge i fjor.



Jeg snakket om konstruktivt generelt sett. Men jeg gidder ikke å diskutere dette lenger. Ikke fordi jeg ikke kan, men fordi da kommer vi til å holde på evig leeeeeeeeeenge og det blir bare patetisk. Og du tar veldig veldig feil når det gjelder det du sier. Det tror jeg du vet godt selv også. Er ikke vitsi å overdrive så jævlig lix, med å si at jeg ikke greier 3klasse pensum i norsk en gang og at det er rart jeg i det hele tatt står i engelsk. Det blir bare for dumt lix. Og hvem er du som tror du kan dømme folk da? Du har ikke noe mere rett til å dømme om folk er dumme, snill, smarte osv en det jeg har. Grunnen til denne posten er frustrasjon over urettferdig behandling. Ikke hat mot engelsk læreren.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!