Skrevet av Emne: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!  (Lest 22793 ganger)

naxus

  • Gjest
SV: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!
« #165 : 30. desember 2005, 16:04 »
Nei jeg føler meg aldri tøff. Hva er vitsen liksom? Jeg er bare en tulling fra landet.





Ikke prøv å lattliggjør det. Hva faen får en voksen mann til å si noe sånt til en 15 åring?

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!
« #166 : 30. desember 2005, 16:34 »


Ikke prøv å lattliggjør det. Hva faen får en voksen mann til å si noe sånt til en 15 åring?

Si hva til hvem? Hvilken av kommentarene tenkte du på? Var det min eller Thyves? Hvem er 15 år?


Gloria in Excelsis Deo


naxus

  • Gjest
SV: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!
« #167 : 30. desember 2005, 17:32 »
Si hva til hvem? Hvilken av kommentarene tenkte du på? Var det min eller Thyves? Hvem er 15 år?






Denne:

Mener du at han pleier å stikke fingrene opp i ræva men til stadighet blir oppdaget?




Jeg er 15 år. Det påpekte du om jeg ikke tar feil før i tråden. Så ikke si at du ikke viste det.

Utlogget highalldatyhme

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 157
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 157

SV: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!
« #168 : 30. desember 2005, 17:47 »

Jeg er 15 år.

Det er ingen unnskyldning for å skrive håpløse innlegg Tongue
"Pour cristal in the blender, make a protein shake" - 50 Cent

naxus

  • Gjest
SV: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!
« #169 : 30. desember 2005, 17:50 »
Det er ingen unnskyldning for å skrive håpløse innlegg Tongue


Det er jo faen i det er snakk om nå! Kan du bare se å holde den stygge sminka sosse kjeften din igjen!!!!! Ingen som har sagt noe til deg!

Utlogget highalldatyhme

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 157
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 157

SV: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!
« #170 : 30. desember 2005, 17:52 »


Det er jo faen i det er snakk om nå! Kan du bare se å holde den stygge sminka sosse kjeften din igjen!!!!! Ingen som har sagt noe til deg!

*******SEARCHING********************20%
*******SEARCHING********************40%
*******SEARCHING********************60%
*******SEARCHING********************80%









****Nope, no brain found****
"Pour cristal in the blender, make a protein shake" - 50 Cent

Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

SV: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!
« #171 : 30. desember 2005, 20:13 »


Det er jo faen i det er snakk om nå! Kan du bare se å holde den stygge sminka sosse kjeften din igjen!!!!! Ingen som har sagt noe til deg!

Er "i" en trendy forkortelse for "ikke"?

Utlogget Idolet

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 19
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 19

SV: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!
« #172 : 30. desember 2005, 21:41 »
Det er noen i denne tråden som har alvorlige problemer. Uansett hva noen mener Akilles har gjort, føler dere at det er rett å mobbe en 15-åring på et internettforum? Enkelte her har tydeligvis et menneskesyn som ikke ligner grisen (eller noe som helst annet), og mener at det er greit å prøve å ødelegge og psyke ut personer de ikke liker. Kanskje som en forskrudd fortolkning av "Survival of the fittest". Jeg ønsker i hvert fall å få sagt at jeg mener dette er galt, og enkelte her burde skamme seg dypt...

Utlogget highalldatyhme

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 157
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 157

SV: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!
« #173 : 30. desember 2005, 22:15 »
Det er noen i denne tråden som har alvorlige problemer. Uansett hva noen mener Akilles har gjort, føler dere at det er rett å mobbe en 15-åring på et internettforum? Enkelte her har tydeligvis et menneskesyn som ikke ligner grisen (eller noe som helst annet), og mener at det er greit å prøve å ødelegge og psyke ut personer de ikke liker. Kanskje som en forskrudd fortolkning av "Survival of the fittest". Jeg ønsker i hvert fall å få sagt at jeg mener dette er galt, og enkelte her burde skamme seg dypt...

Luk ut taperne på et tidlig stadiet har jeg lært :p
"Pour cristal in the blender, make a protein shake" - 50 Cent

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!
« #174 : 30. desember 2005, 22:21 »
Det er noen i denne tråden som har alvorlige problemer. Uansett hva noen mener Akilles har gjort, føler dere at det er rett å mobbe en 15-åring på et internettforum? Enkelte her har tydeligvis et menneskesyn som ikke ligner grisen (eller noe som helst annet), og mener at det er greit å prøve å ødelegge og psyke ut personer de ikke liker. Kanskje som en forskrudd fortolkning av "Survival of the fittest". Jeg ønsker i hvert fall å få sagt at jeg mener dette er galt, og enkelte her burde skamme seg dypt...

Er du ferdig med "politisk korrekt volum 1" nå? Wink
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

silentk

  • Gjest
SV: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!
« #175 : 30. desember 2005, 22:43 »
Å kritisere oss for vårt menneskesyn blir ganske håpløst, synes nå jeg. _Akilles_  som bl.a. viser en dragning mot bruk av vold og rasistiske slengbemerkninger, fortjener ingen nåde. Skriver han i et offentlig forum og greier ut om sine hatske meninger, så får han tåle motbør. Ergo legger han opp til det selv. Når han til alt overmål også viser voldelige tilbøyeligheter overfor sine motdebattanter, når hans (enkle) ord ikke strekker til, vel... da kan jeg ikke akkurat si at han får all denne motbøren ufortjent. I denne tråden så latterliggjør han seg selv. Så enkelt er det!

Utlogget Idolet

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 19
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 19

SV: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!
« #176 : 31. desember 2005, 00:41 »
Hva er det da man ønsker med denne latterliggjøringen da? Er det for å gjøre Akilles til et bedre menneske, eller er det rett og slett for å gjøre livet så surt som mulig for han? Det som Akilles sier og gjør får stå for hans del, men det dere gjør må dere stå for. Kanskje er Akilles ikke helt voksen i tankegangen sin (no pun intended), men hva er vitsen med å gi opp håpet, og i stedet for å rettlede, sette igang en mobbekampanje?

Luk ut taperne på et tidlig stadiet har jeg lært :p
Er det dette som er strategien?

Ved å velge denne innfallsvinkelen (mobbing) mot sine motdebattanter senker man seg ned på et lavt nivå. Saklig rettleding og kritikk er veien å gå etter min mening. Hvis noen mener at Akilles har gått over grensen med trusler eller annet, bann ham, tror ingen moderatorer vil være uenige hvis disse anklagene er riktige. DET vil han kanskje lære noe av. Av mobbekampanjer blir man i beste fall bare hatsk...

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!
« #177 : 31. desember 2005, 00:50 »
Det at du, mr politisk korrekt, har definert dette som en "mobbekampanje", uten at du har noe som helst slags belegg for det er jo den første feilen du gjør, all din videre argumentasjon bygger på dette enkle falsum.. Det som har skjedd er at unge akilles har kommet med en selvmotsigende og sutrende klage, han har fått påpakning for denne, som godt er, og reagerte med trusler om vold og mer eller mindre latterlige svar i etterkant av dette. Det at folk reagerer på dette og svarer i tråd med reaksjonen er helt naturlig og bra. Det er ikke slik at vi ØNSKER medlemmer som akilles over en lav sko, det senker nivået på forumet. Hvis jeg bestemte skulle alle nye medlemmer ha en 2-3 måneders periode med tilgang kun til nybegynnerforumet og knallhard moderering der.. det ville silt ut de verste tullingene.

Så.. for å konkludere: Du elsker tydeligvis å spille politisk korrekt og kaster all logikk ut vinduet  for å fremstå som dette...
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Idolet

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 19
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 19

SV: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!
« #178 : 31. desember 2005, 03:49 »
Hva er mobbing?

Tatt fra Wikipedia: Det er mobbing når en person gjentatte ganger og over tid utsettes for negative handlinger. Dette kan dreie seg om trakassering, plaging, utfrysing, sårende erting o.l. Det er typisk for situasjonen at offeret ikke er i stand til å forsvare seg. Dersom partene som står mot hverandre er like sterke eller det handler om enkeltstående episoder, defineres det ikke som mobbing.

Følgende sitater er tatt fra deg:
det beste hadde vel vært å amputere noen fingre hos akilles, det ville nok spart ham for mye ydmykelse.
Det var ikke helt det jeg mente, men man skal nok ikke se bortifra det heller nei.
Jeg synes vi skal innføre gapestokk jeg, der kan vi sette alle de som sutrer over at de får 3 i norsk når de skriver som dyslektiske sjimpanser.
hehehhehe, jeg morer meg en gang til jeg.. Tongue

Alle disse utsagnene er helt tydelig myntet på en enkelt person, og når ti andre brukere gjør det samme vil jeg absolutt kalle dette mobbing. Litt selvransakelse er kanskje på tide Herr Thyve. De utsagn som har kommet som en direkte reaksjon på umodne utsagn kan jeg forstå, men det forsvarer ikke en vedvarende mobbing. Jeg har i utgangspunktet tenkt å avslutte min deltakelse i denne tråden med denne posten, men jeg kan ikke garantere noe. Virker som om du mener at det er politisk ukorrekt å være politisk korrekt her på forumet(?).

Jeg synes at de deltagende parter i denne disputten bør ta en titt i speilet og finne ut hva slags menneske de ønsker å være.

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!
« #179 : 31. desember 2005, 06:54 »
Hva er mobbing?

Tatt fra Wikipedia: Det er mobbing når en person gjentatte ganger og over tid utsettes for negative handlinger. Dette kan dreie seg om trakassering, plaging, utfrysing, sårende erting o.l. Det er typisk for situasjonen at offeret ikke er i stand til å forsvare seg. Dersom partene som står mot hverandre er like sterke eller det handler om enkeltstående episoder, defineres det ikke som mobbing.

Følgende sitater er tatt fra deg:
Alle disse utsagnene er helt tydelig myntet på en enkelt person, og når ti andre brukere gjør det samme vil jeg absolutt kalle dette mobbing. Litt selvransakelse er kanskje på tide Herr Thyve. De utsagn som har kommet som en direkte reaksjon på umodne utsagn kan jeg forstå, men det forsvarer ikke en vedvarende mobbing. Jeg har i utgangspunktet tenkt å avslutte min deltakelse i denne tråden med denne posten, men jeg kan ikke garantere noe. Virker som om du mener at det er politisk ukorrekt å være politisk korrekt her på forumet(?).

Jeg synes at de deltagende parter i denne disputten bør ta en titt i speilet og finne ut hva slags menneske de ønsker å være.

1) Du vet hvem som skriver Wikipediainnlegg? Wink For øvrig er definisjonen her slik at dette på ingen måte favner det som skjer her..
Sitat
Dersom partene som står mot hverandre er like sterke eller det handler om enkeltstående episoder, defineres det ikke som mobbing.
Akilles er på ingen måte alles mentale likemann her, men han har fått alle muligheter til å svare for seg.. og HAR svart for seg i det vide OG det brede, i tillegg har det vært mange som har svart for ham, slike som deg, som i politisk korrekthetens navn skal hyklersk begå logiske feilslutninger for å fremstå som moralsk høyverdig. Dermed faller det på sin egen urimelighet når du nå tar på deg den blanke rustningen og skal forsvare akilles mot verdens urettferdighet... Jeg antar at du går bort til nerdene i skolegården også.. når de ironiserer over skolegårdens bølle og hans lite taktiske utspill...? For å fortelle dem at de er slemme?

2) de to øverste sitatene dine er de eneste som er rettet direkte mot akilles, og de er på ingen måte over streken, de bare indikerer at akilles har mye å lære, de to nederste sitatene er rettet henholdsvis mot ALLE som skriver som dyslektiske sjimpanser og klager over karakterer (og ja, det har faktisk vært flere slike episoder på forumet, om du faktisk brukte like mye tid på å sette deg inn i det du skal diskutere som du bruker på å fremstå som politisk korrekt.. så hadde du kanskje visst dette), og mot ALLE deltagerne i tråden, som faktisk morer meg. Om du ikke kan komme med bedre eksempler enn dette for å underbygge dine bombastiske moralske vurderinger bør du kanskje vurdere å avslutte din deltagelse i denne tråden...
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!