Skrevet av Emne: "Kampsport i Norge" - trailer klar for nedlasting!!  (Lest 1145 ganger)

Utlogget mrlee

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 137
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 137

  • Elvis has left the building.....
"Kampsport i Norge" - trailer klar for nedlasting!!
« : 18. desember 2005, 21:32 »
Du finner filmen på www.kampsportinorge.com. Den er i DivX-format, og er på 54 MB. Sjekket nå nettopp nedlastingshastigheten fra serverne våre og det gikk litt tregt (men dette varierer litt, noen dager går det kjapt, andre litt saktere..), så vennligst vær tålmodig ved nedlasting (anbefaler å høyreklikke og save traileren). Kvaliteten er meget god!!

Traileren inneholder hovedsaklig teknikker fra vår filming i Oslo forrige helg (Moderne Wushu og Hiep Vo Mon). Håper filmen faller i smak, og kan gi et aldri så lite pekepinn på noe av det som kommer i tiden fremover, når vi etterhvert får ferdigstilt prosjektet!

Kom gjerne med tilbakemeldinger på traileren! Hadde vært interessant å hørt hva folket her synes om "verket"! 
 
 

Utlogget perbl

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 22
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 22

SV: "Kampsport i Norge" - trailer klar for nedlasting!!
« #1 : 18. desember 2005, 22:36 »
Resultatet virker lovende til en trailer å være. Snøen så fin ut på Trysil også Wink

Forøvrig overleverer jeg en bønn om minst mulig effekteri i form av slowmo og fargemanipulasjon, litt av vitsen av en dokumentar må være å vise hvordan ting faktisk er i realiteten og få følelsen av å få et innblikk i den faktiske treningshverdagen til folk, selv om litt showing selvsagt hører til på en film av denne typen.

Bra jobba så langt, dere er jo ekspeditt' som man sier der jeg kommer fra, ting blir gjort raskt Smiley
problserblperbl
IKMF Krav Maga Trondheim

Utlogget mrlee

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 137
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 137

  • Elvis has left the building.....
SV: "Kampsport i Norge" - trailer klar for nedlasting!!
« #2 : 18. desember 2005, 23:44 »
Hei perbl

Ingen fare. Fargekorrigeringen som skjer i traileren vil ikke være representativ for selve DVD`en. Dette fordi at i traileren så foregår hele "story`en" som en slags visjon til han som mediterer (chi gung). Dermed kan man tillate seg litt "drømme-aktige" omgivelser og spenstige farger.

DVD`en vil nok være mer "korrekt" i fargebruken, men ser ikke bort ifra at den vil få små "touch" for å live opp bildet litt (litt mer kontrast, justere brightness, saturation osv.). Den skal heller ikke være så kjedelig "korrekt" at den mister all stemning og atmosfære, så klipping og de effekter som kommer, vil ha en hensikt, skape stil, stemning og atmosfære.

Selv om det er en dokumentar og "presentasjons-video", så akter jeg å strekke linjen "litt" lenger enn det man vanligvis ser i slike filmer. De fleste martial arts dokumentarer jeg har sett, har en tendens til å bli litt "grå" og kjedelige (dog finnes det jo selvfølgelig unntak), men jeg skal selvfølgelig heller ikke dra det for langt, da blir ting for surrealistisk, og det er jo heller ikke poenget.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!