Skrevet av Emne: Dopingtest, hvor?  (Lest 3704 ganger)

Utlogget bergan01

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 123
  • Honnør: 1154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 123

Dopingtest, hvor?
« : 04. januar 2006, 22:16 »
HEisann!

Jeg har et lite problem.. Nå har jeg trent i 4 måneder, og har hatt god fremgang.. Men ingen tror på meg når jeg sier at jeg ikke går på bol.. Og jeg ser ikke spesielt stor ut..
 Joda, nærmeste venner og kjæreste veit at jeg aldri ville rørt noe slikt.. Men jeg prøver å forklare at et bra kosthold og bra trening kan virke veldig bra..

Men nå er jeg dritt lei, hører d hver dag, og jeg har jo ikke tenkt til å bli noe mindre.. så da blir det vel bare værre hvis jeg ikke gjør noe med det Huh

Så det jeg lurte på, var om d var mulig å ta en dopingtest/blodprøve et sted? Slik at jeg kunne bevise at jeg ikke går på noe!

takker for alle svar!
Alder: 23år        Høyde: 178cm       Vekt: 96kg

Junior-Europamester     -110 markløft 2010
Junior-Europamester     -120 Knebøy 2011
Sølv totalt Junior-Em 2011

Mål for 2012:
Norgesmester -93 junior
Norgesrekord Totalt senior


Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

SV: Dopingtest, hvor?
« #1 : 04. januar 2006, 22:19 »
Er det ikke mulig å stikke innom fastlegen din for å ta en blodprøve?
Smiley

Utlogget Vidis

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 151
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 151

  • Team Phil Heat
SV: Dopingtest, hvor?
« #2 : 04. januar 2006, 22:20 »
Visst det er jævlig for deg får du ta å mekke til noe greier på dataen. Skriv noe shit i Word, skriv ut og smekk opp rundtom på skolen! Negativ dopingtest.  Grin
Kortsiktige mål er veien til ett langsiktig mål. Smiley

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
SV: Dopingtest, hvor?
« #3 : 04. januar 2006, 22:31 »
HEisann!

Jeg har et lite problem.. Nå har jeg trent i 4 måneder, og har hatt god fremgang.. Men ingen tror på meg når jeg sier at jeg ikke går på bol.. Og jeg ser ikke spesielt stor ut..
 Joda, nærmeste venner og kjæreste veit at jeg aldri ville rørt noe slikt.. Men jeg prøver å forklare at et bra kosthold og bra trening kan virke veldig bra..

Men nå er jeg dritt lei, hører d hver dag, og jeg har jo ikke tenkt til å bli noe mindre.. så da blir det vel bare værre hvis jeg ikke gjør noe med det Huh

Så det jeg lurte på, var om d var mulig å ta en dopingtest/blodprøve et sted? Slik at jeg kunne bevise at jeg ikke går på noe!

takker for alle svar!

Hei hei hei hei, du tar 92,5kg i benkpress - og "ingen tror på deg når du sier at du ikke går på bol"?!?!?!?!? Ut ifra avataren ser du definitivt veltrent ut, men langt ifra en uoppnåelig fysikk uten bol. De vennene dine som ikke tror på deg har selvsagt ikke peiling på hva de snakker om - så få dem hit til forumet så de kan lære seg litt trenings- og kostholds-ABC. DU trenger ikke å "bevise" noe overfor dem, det er DE som trenger å utvide sin forståelseshorisont! De er heller ikke mye til venner hvis de ikke tror på deg. Og er de ikke dine venner i utgangspunktet, og ikke interssert i å høre på hva du har å si, ville jeg bare glatt oversett dem.  Smiley

PS: Tviler på at du får tatt en dopingtest sånn helt uten videre, men du kan jo signere en frivillig kontrakt om dopingtesting med et treningssenter, og hvis du flexer nok foran speilene deres og ser litt morsk ut så kan det godt tenke de plukker ut akkurat deg til en test.  Smiley Uansett kan du jo fortelle vennene dine at du faktisk har signert en slik kontrakt, det burde være mer enn godt nok!  Smiley

H
Erfaring er den talentløses trøst

Utlogget bergan01

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 123
  • Honnør: 1154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 123

SV: Dopingtest, hvor?
« #4 : 04. januar 2006, 22:46 »
Hei hei hei hei, du tar 92,5kg i benkpress - og "ingen tror på deg når du sier at du ikke går på bol"?!?!?!?!? Ut ifra avataren ser du definitivt veltrent ut, men langt ifra en uoppnåelig fysikk uten bol. De vennene dine som ikke tror på deg har selvsagt ikke peiling på hva de snakker om - så få dem hit til forumet så de kan lære seg litt trenings- og kostholds-ABC. DU trenger ikke å "bevise" noe overfor dem, det er DE som trenger å utvide sin forståelseshorisont! De er heller ikke mye til venner hvis de ikke tror på deg. Og er de ikke dine venner i utgangspunktet, og ikke interssert i å høre på hva du har å si, ville jeg bare glatt oversett dem. Smiley

PS: Tviler på at du får tatt en dopingtest sånn helt uten videre, men du kan jo signere en frivillig kontrakt om dopingtesting med et treningssenter, og hvis du flexer nok foran speilene deres og ser litt morsk ut så kan det godt tenke de plukker ut akkurat deg til en test. Smiley Uansett kan du jo fortelle vennene dine at du faktisk har signert en slik kontrakt, det burde være mer enn godt nok! Smiley

H

Hehe:) Takk for svaret! Jeg trur nok de fleste som sier d mangler mye viten, og veit nok egntlig ikke så mye om kosthold, trening, og bol. Og jeg veit at det er mange svæære gutter her på forumet, som aldri har brukt bol. Men jeg tenkte liksom bare at jeg kunne dokumentere det, sånn at jeg liksom bare kunne si " Se her";-)

Men er vel ikke så lett å få en test.. Og det spenst senteret mitt har ikke sånn avtala med antidoping norge, Men er d mulig å bare spørre legen om test?

Leste innlegget mitt på nytt nå:p Virka kanskje litt, ooou jeg er stor og sterk.. Men d var virkelig ikke meningen!

Tusen takk for svar!!
Alder: 23år        Høyde: 178cm       Vekt: 96kg

Junior-Europamester     -110 markløft 2010
Junior-Europamester     -120 Knebøy 2011
Sølv totalt Junior-Em 2011

Mål for 2012:
Norgesmester -93 junior
Norgesrekord Totalt senior


Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

SV: Dopingtest, hvor?
« #5 : 04. januar 2006, 22:47 »
Få dem til å stikke innom treningsforumet her og les litt så skal du se at de svelger påstandene sine ganske fort Wink
Smiley

Utlogget bergan01

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 123
  • Honnør: 1154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 123

SV: Dopingtest, hvor?
« #6 : 04. januar 2006, 22:50 »
Hehe..  Grin Det er jo også en mulighet! Da trur jeg nok de hadde holdt kjeft en stund biggrin
Alder: 23år        Høyde: 178cm       Vekt: 96kg

Junior-Europamester     -110 markløft 2010
Junior-Europamester     -120 Knebøy 2011
Sølv totalt Junior-Em 2011

Mål for 2012:
Norgesmester -93 junior
Norgesrekord Totalt senior


Utlogget OddbjørnS

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 107
  • Honnør: 151
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 107

SV: Dopingtest, hvor?
« #7 : 05. januar 2006, 00:29 »
Uansett kan ikke noen komme med resultatet fra en enkelt planlagt dopingtest og med det "bevise" at man er dopingfri, siden slike stoffer kan gå ut av kroppen på ganske få dager. Smiley Det eneste man kan bevise er at man faktisk har brukt dop.
"Don't open the gates! Who the hell needs a wooden horse of that size?"
-Unknown inhabitant of Troy

Utlogget Binais

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 190
  • Honnør: 462
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 190

  • Team Kaliber Gym KFK
SV: Dopingtest, hvor?
« #8 : 06. januar 2006, 02:30 »
Uansett kan ikke noen komme med resultatet fra en enkelt planlagt dopingtest og med det "bevise" at man er dopingfri, siden slike stoffer kan gå ut av kroppen på ganske få dager. Smiley Det eneste man kan bevise er at man faktisk har brukt dop.

Jupp! Mange orale stoffer er umulige å spore bare to uker etter siste inntak, og andre injektable(?) stoffer kan spores i opptil to år..
Member of Kaliber FKK
www.kalibergym.no



Bildeprofil

"The off season. What a fuckin' misrepresentation… I call it the growth season."

Konkurerende utøver i Athletic Fitness.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Dopingtest, hvor?
« #9 : 06. januar 2006, 06:09 »


 Grin
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget TT

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 419
  • Honnør: 217
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 419

SV: Dopingtest, hvor?
« #10 : 06. januar 2006, 10:47 »
Jeg tror det kjapt koster deg et par tusen om du skal ta en privat dopingtest. Jeg ville heller brukt penger på å melde meg inn i en styrkeløftklubb. Da skriver du under på dopingkontrakt og kan i prinisppet testes når som helst.

Forøvrig er det bare å si at: "gegen dumheit kempfer selbst die Gotter vergebens" (med alle verdens forbehold om stavefeil etc.!)


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Utlogget Tf

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 20
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 20

SV: Dopingtest, hvor?
« #11 : 14. januar 2006, 14:59 »
det er viktig og presisere at det ikke er nok og melde seg inn i en klubb, en må også fylle ut kontrakt, sende denne til NSF og betale lisens. Hvis ikke lisensen blir innbetalt gjelder ikke kontrakten.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Dopingtest, hvor?
« #12 : 14. januar 2006, 15:05 »
Medlem tilsluttet klubb i NIF kan testes av ADN.
Ergo, ikke noe krav om at den antidopingkontrakten er fylt ut, så lenge man har skrevet under medlemsskap i en klubb tilsluttet NIF, men NSF har i tillegg brukt den kontrakten for lisensierte og aktive utøvere.
Trust me, alle i en styrkeløftklubb kan testes lisens betalt eller ikke.  Smiley

Utlogget Tf

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 20
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 20

SV: Dopingtest, hvor?
« #13 : 14. januar 2006, 15:33 »
Ok, kanskje jeg tar feil, men vil det si at du egentlig bare behøver og betale medlemsavgift til en klubb så kan du bli dopingtestet.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Dopingtest, hvor?
« #14 : 15. januar 2006, 01:26 »
Ok, kanskje jeg tar feil, men vil det si at du egentlig bare behøver og betale medlemsavgift til en klubb så kan du bli dopingtestet.
Hvis klubben har satt en avgift for støttemedlemmer, ja... De fleste klubber er bare glade for medlemmer.. stort sett er det de aktive som betaler kontigent, eller treningsavgift.
Hvis navnet ditt står i klubbens medlemsliste, og klubben er tilsluttet NIF, så kan du pr definisjon bli testet.
I realiteten må du være i treningslokalene, eller konkurransestedet når ADN kommer, og så må ADN finne ut at de har tid til å teste flere enn de aktive.. men jeg har selv sett det skje på et helt kommersielt gym, med mosjonister som ikke er aktive, men medlemmer av en Klubb kun pro forma.. Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!