Skrevet av Emne: ca tiD:)  (Lest 1603 ganger)

Utlogget Karen86

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 66

SV: ca tiD:)
« #15 : 20. januar 2006, 21:25 »
hmm.. kan jeg spise skinke og ost og noe tomat osv.. i stedet for mørkt knekkebrød til kvelds?eller?

Utlogget xander

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 260
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 260

SV: ca tiD:)
« #16 : 20. januar 2006, 21:29 »
Det sies at man ikke skal gå ned mer en 0,5 kilo i uka hvis du ønsker at resultatet skal vedvare etter du slutter på "diet"!

Utlogget Karen86

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 66

SV: ca tiD:)
« #17 : 20. januar 2006, 21:32 »
jeg vet og det hadde je gjort når jeg kom hjem til jul... men er det mulig jeg spiser for lte?

Utlogget lfaro

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 945
  • Honnør: 282
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 945

  • Liksomstyrkeløfter
SV: ca tiD:)
« #18 : 21. januar 2006, 00:09 »
nå beveger du deg mer over kostdelen, her er det viktig å få notert ned hva du gjennomsnittelig spiser.

Prøv å føre opp hva du spiser på en vanlig dag, få også med hvordan lørdagen sin ser ut Smiley

Så finner vi ut hvordan du kan endre på det for å gjøre det bedre.

Det nytter ikke å si ; du skal bare spise fiskeboller fremover.
Det kommer du jo aldri til å klare å gjøre i lengden (ikke er fiskeboller det beste en kan få i seg heller).... men poenget er at en ikke kan si til deg at du må spise ditt og spise datt, men forstå hva som er bra og hva som er dårlig, og kombinere det til ett kosthold som ikke bare smaker godt, men også er bedre for deg.

At du spiser ett knekkebrød etter middagen er sikkert kjempegreit, men vi kan jo ikke vite hva du spiser til middag, hvor ofte du spiser, og hva du spiser utenom.

knekkebrød er fine greier, helst grove med mye fiber i.
Det er viktig for deg å forstå og sette opp en ernæringsplan, som gjør at du kan holde deg innenfor visse mengder på forskjellige matvarer, og på den måten ha mye og velge i, spise god mat og samtidig gå ned i vekt.
Men det må nok noen andre skrive om, jeg er ikke spesielt flink til å spise riktig kosthold, jeg spiser alt for mye Smiley

Utlogget Zoria

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 597
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 597

  • Mens sana in corpore sano
SV: ca tiD:)
« #19 : 22. januar 2006, 03:02 »
men er det mulig jeg spiser for lte?

Ut ifra det du sier her så er det helt klart at du spiser for lite:
holder meg unna alt søtt , og litt på lørdag er lov.. men ellers spiser jeg to knekkebrød til hvert mål tid( 3 ganger) og middag...
denne uka ar jeg trent 4 cardio + 3 økter utenom.. dans osv...Smiley

Start dagen med et skikkelig måltid for å få igang forbrenninga, spis deretter helst hver tredje time gjennom dagen for å opprettholde en jevn forbrenning. Proteiner er viktig, og sunt fett. Forsiktig med karbohydratene og feil type fett.

Velg: Rent kjøtt, fjærkre, fisk, skalldyr, egg, fettfattige melkeprodukter, grovt brød, bønner, grønnsaker, sunt fett m.m.

Unngå: Animalsk fett, hvitt brød, sukker, hurtigris m.m.

Hvis du ser hva "proffene" spiser på deff så sr man fort at veldig mange som vil ned spiser for lite.

Selvfølgelig bør du trene styrketrening for hele kroppen og drive litt kardiotrening.
Books just wanna be FREE! See what I mean at:
http://bookcrossing.com/friend/Tuttasb

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!