Skrevet av Emne: kommenter deffeprogrammet mitt! :)  (Lest 961 ganger)

Utlogget LyCoz

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 27
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 27

  • Ready, Set, GROW! ;)
kommenter deffeprogrammet mitt! :)
« : 28. januar 2006, 14:37 »
jeg er en gutt på 18 år som har trent fast i et halvt år nå.. er 80kg nå, og ønsker å deffe litt før sommeren, slik alle musklene blir mer synlig! Smiley
har laget meg et deffeprogram i full fart, og ønsker kommentarer på hvordan jeg kan forbedre det!
ønsker ikke gå ned ALLVERDEN i vekt osv, bare at musklene skal bli mye mer synlig osv, samtidig som jeg trener hver ukedag og de vokser hele tiden! men 1-2 mnd før sommeren, ønsker jeg å deffe, for å lage prikken over i`en.. så vennligst kom med positive og negative svar;

frokost: 3 speilegg, litt olivenolje. 2 dl ris

lunch: 40g proteiner(2 scoop), 4dl skummetmelk 2 dl ris. 1banan og 1 eple

før trening: 40g proteiner(2 scoop), 3 speilegg. litt olivenoljo 4dl skummetmelk, 1 banan 1 eple,
etter trening: 60g proteiner(3 scoop), 7dl skummetmelk, 2 bananer

middag: det vi har sålenge det ikke er mye fett! ellers egg/tunfisk/kjøtt med mye proteiner og lite karbohydrater

kvelds: 3 speilegg, 40g proteiner


på forhånd, takk!
mvh Christian / 18
Trene! Trene! Trene! å Trene!

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

SV: kommenter deffeprogrammet mitt! :)
« #1 : 28. januar 2006, 14:41 »
hvordan er treningsprogrammet ditt da?
Smiley

Utlogget LyCoz

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 27
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 27

  • Ready, Set, GROW! ;)
SV: kommenter deffeprogrammet mitt! :)
« #2 : 28. januar 2006, 14:45 »
la nettopp ut en "Loggbok online" på treningsprogrammet.. skrev ned hvordan jeg trente de forsjellige dagene og hvordan jeg spiste idag! Smiley



 LyCoz treningslogg
« : Idag kl. 13:46:53 »     


Mandager: Biceps, triceps og underarmer
Tirsdager: skuldrer og mage
onsdager: bein
torsdager: bryst
fredager: rygg og mage

samtidig koker jeg opp 6-7dl hurtigris blandet ut med stekte egg til skolemat, samt 2 epler og 2 bananer jeg eter iløpet av skoledagen og treningen som er rett etter skolen.. halvtime før trening tar jeg meg en proteinshake (whey tech) og en proteinshake halvtime etter trening når jeg har kommet hjem..
iløpet av dagen hjemme, eter jeg ennå mere frukt som bananer og epler, og steker meg som oftest opp noen flere egg samt noen skiver med leverpostei osv! Smiley
holder meg unna alt godteri så godt som mulig, samt all usunn mat, bo rtsett fra taco eller pizza på lørdager..
de gangene jeg skal drikke, drikker jeg kun en flaske rødvin, ettersom dette er det som er best å drikke om du skal drikke, i motsetning til øl, sprit og rusbrus o.l..
Trene! Trene! Trene! å Trene!

Utlogget Hege

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 2 233
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 233

  • ..
SV: kommenter deffeprogrammet mitt! :)
« #3 : 28. januar 2006, 18:08 »
Ser ut som du får i deg bra med proteiner, - men ikke baser kostholdet ditt på tilskudd.

9 egg pr. dag - i tillegg til egg som skolemat ? Egg er en fin næringskilde, - men skal du også spise plommen her, - får du i deg en god del fett.

Du er også oppe i 11dl ris pr. dag ?

Altså for å si det slikt, - tror du var litt rask når du laga denne deffeplanen din. Dette kostholdet vil høyst usannsynlig hjelpe deg til noe vektreduksjon.

- Se til å få i deg proteiner, også i form av mat
- Baser karbohdratinntaket ditt hovedsaklig før og etter trening
- suppler med olje, hvor av de måltidene du får i deg minst fett


Ellers kan du bruke søkefunksjonen her på forumet, - kan lære en god del av andres dietter Smiley


Utlogget PhilLynott

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 039
  • Honnør: 173
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 039

SV: kommenter deffeprogrammet mitt! :)
« #4 : 28. januar 2006, 18:24 »
Jeg har kanskje ikke så veldig mye peiling på kosthold og deffing, men jeg synest denne kosten er svært enssidig. Spis mye av lite, ikke lite av mye. 9 egg dagen er for mye, tenk på kolesterolet ditt! Jeg anbefaler deg å få hjelp av en kostholdsekspert eller noe slikt.
Thin Lizzy!
BP: 128
KB: 150
ML: 180

Utlogget LyCoz

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 27
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 27

  • Ready, Set, GROW! ;)
SV: kommenter deffeprogrammet mitt! :)
« #5 : 28. januar 2006, 19:59 »
hehe, er ikke oppe i 11dl ris på deffeprogrammet mitt nei.. er oppe i 4 dl ris.. men uansett, den første posten min, er det jeg ville basere deffeprogrammet mitt på.. den andre posten, var hvordan treningsprogrammet mitt var IDAG.. så, setter stor pris på om dere har et bra deffeprogram jeg kan prøve å følge.. helst ganske ensidig, mye egg og vanlidagse ting.. tunfisk går også ann.. kyllingfilèt osv, blir for dyrt.. må ha et billig deffeprogram, siden jeg har minimalt med cash for tiden..

mvh Christian / 18
Trene! Trene! Trene! å Trene!

Utlogget jjjvc

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 80
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 80

SV: kommenter deffeprogrammet mitt! :)
« #6 : 29. januar 2006, 18:42 »
jeg har også problemer med å sette opp en diett til deffing.. spiser veldig mye egg jeg også, har ikke peiling på hvordan jeg setter opp selvom folk har prøvd å hjelpe meg ved å linke meg til forskjellige sider hvor det står hvor mye proteiner osv det er i maten. Kunne noen hjulpet meg og sette opp en diett? Trener hver dag untatt lørdag. Kjører vanligvis gerilja kardio om morgenen. Vekt: 77kg høyde: 1.88.. Veit jeg ikke veier så mye, men jeg vil ha vekk det lille fettet på magen min.. Spiser ikke fisk, såe... :p hvis noen kunne hjulpet hadde det vært fint;)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!