Skrevet av Emne: nyere bilder s11,12&13 og startet deff s14  (Lest 40365 ganger)

Utlogget DangerMouse

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 618
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 618

  • The secret of steel - Its heavy!!!
Sv: Going for MASS! Update s11,12&13
« #195 : 09. mars 2007, 18:15 »
Ryggen din ser god og kraftig ut, og samme gjelder fronten.
Kanskje kjøre litt strengt kosthold, og morgenkardio for å redusere "ballasten" litt. Da vil du fort få bedre form, og se dine sterke sider...

Ellers virker det som om du kan ha full fokus på beina, da overkroppen er bra og ikke trenger så mye fokus i treningene...

Kjør på frem mot sommeren med riktig mat, tilskudd og kardio... det går rimelig raskt dersom man bare vil Wink Men du verden, formen er bra Smiley
Min treningslogg - sterke saker
BILDER - Ta en titt Smiley
Maks per 5.7.2006    Mål til jul 2006
---------------------------------------------
KB:  170 kg (180kg)      200 kg
BP:  150 kg (165kg)      170 kg
ML:  170 kg  MÅL NÅDD 200 kg

Er dette mulig? Klart det er Grin

Utlogget minimaSS

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 853
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 853

Sv: Going for MASS! Update s11,12&13
« #196 : 09. mars 2007, 19:00 »
Ryggen din ser god og kraftig ut, og samme gjelder fronten.
Kanskje kjøre litt strengt kosthold, og morgenkardio for å redusere "ballasten" litt. Da vil du fort få bedre form, og se dine sterke sider...

Ellers virker det som om du kan ha full fokus på beina, da overkroppen er bra og ikke trenger så mye fokus i treningene...

Kjør på frem mot sommeren med riktig mat, tilskudd og kardio... det går rimelig raskt dersom man bare vil Wink Men du verden, formen er bra Smiley

Takk=)
Ja, ett skikkelig kosthold hadde gjort seg.
Skal legge opp en kostholdsplan nå snart! Skal prøve å gå ned noen kg i mai og jun(kanskje Juli)i.Mulig jeg starter mot slutten av April for å slippe å stresse så med vekta! Kommer jeg meg ned mot 95- så har jeg en litt bedre vekt, så får jeg være litt flinkere på neste bulk og legge til litt kardio sånn at jeg holder fett% i sjakk!

Målte leggene nå(har smått kommet igang med ben nå så) og leggene målte 43,5cm..Overasker meg litt hvor fort leggene vokser, man får bare håpe at lårene vokser like bra fremover Smiley

Tusen takk for positiv tilbakemelding ! setter stor pris på det Cheesy
Mål 2013: Fullføre Berlin maraton
Startvekt Nov-2012 : 160kg
Loggbok

Utlogget oyvind_1989

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 120
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 120

Sv: Going for MASS! Update s11,12&13
« #197 : 16. mars 2007, 18:22 »
Svære armer må jeg si! Bra skuldre og bra rygg Smiley

Utlogget minimaSS

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 853
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 853

Sv: Going for MASS! Update s11,12&13
« #198 : 13. april 2007, 17:49 »
Da er det på tide med en update!
Jeg hadde en periode med (mild) sykdom i en 5-6 uker og det ble dårlig med trening og nå er jeg i ny jobb og har rørt vekter kun 3-4 ganger den siste måneden. Jeg bestemte meg "likesågodt" for å starte litt på deffen!
Før deffen nå var jeg oppe på en morgenvekt på ca 105KG, noe som ble litt i meste laget! Nå ligger vekta på 98-99kg etter en mild overgang fra bulken!
Jeg går 30 min til og 30 min fra jobb hver dag.
Begynner med jogging(har ikke jogga på ett 1 år++) og starter opp igjen treninga  med en 4 styrkeøkter i uka og 3 kardioøkter!

Så langt har jeg ikke justert så altfor mye på kostholdet, jeg har kutta ut mye junkfood og spiser i mer moderate mengder, mer omstilling blir det etterhvert!

Menmen! Slenger ut 2 bilder tatt nå i stad


Litt teit vinkel på ryggbildet(selvutløser).


Synes selv jeg har begynt å miste litt fett på toppen av magen. Kan det stemme?
Mål 2013: Fullføre Berlin maraton
Startvekt Nov-2012 : 160kg
Loggbok

AntiXrist

  • Gjest
Sv: Going for MASS! Update s11,12&13
« #199 : 13. april 2007, 17:55 »
Synes selv jeg har begynt å miste litt fett på toppen av magen. Kan det stemme?

Ja du har mistet litt fett øverst på magen, nederst på magen henger igjen helt til du er blitt ganske deffet, grunnet at det er der fettansamlingen oftest skjer på men, sad but true Smiley

Stå på.

Utlogget minimaSS

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 853
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 853

Sv: Going for MASS! Update s11,12&13
« #200 : 13. april 2007, 18:01 »
Ja du har mistet litt fett øverst på magen, nederst på magen henger igjen helt til du er blitt ganske deffet, grunnet at det er der fettansamlingen oftest skjer på men, sad but true Smiley

Stå på.
Ja, det slipper jo nederst på magen, er bare spent på hvor mye som slipper.
Tenker ikke å bli noe spesiellt markert igrunn, ser for meg -90kg.
Mål 2013: Fullføre Berlin maraton
Startvekt Nov-2012 : 160kg
Loggbok

AntiXrist

  • Gjest
Sv: nyere bilder s11,12&13 og startet deff s14
« #201 : 13. april 2007, 18:09 »
Ja, det slipper jo nederst på magen, er bare spent på hvor mye som slipper.
Tenker ikke å bli noe spesiellt markert igrunn, ser for meg -90kg.

Drit i vekt, se heller på formen som et mål, vekt er bare en pekepinn om du ikke skal stille, og en jævlig psykisk belastning Cheesy

Utlogget minimaSS

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 853
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 853

Sv: nyere bilder s11,12&13 og startet deff s14
« #202 : 13. april 2007, 18:12 »
Drit i vekt, se heller på formen som et mål, vekt er bare en pekepinn om du ikke skal stille, og en jævlig psykisk belastning Cheesy
Ja, selvfølgelig! Men, jeg vet med meg selv at det er en slik vekt jeg må ned på Smiley

Noen mål:

De "gamle" målene er fra 19feb.

Lår: 66 cm -> 63,3cm
Legger: 43 cm ->42,9cm
Midje: 101,5 cm Embarrassed Lips Sealed Undecided  ->99,5  (håper på å få ned midja til 92ca)
Armer: 42,7 cm Cool  -> 41,9 Cry

Rundt rumpa: 112cm
Mål 2013: Fullføre Berlin maraton
Startvekt Nov-2012 : 160kg
Loggbok

AntiXrist

  • Gjest
Sv: nyere bilder s11,12&13 og startet deff s14
« #203 : 13. april 2007, 18:20 »
Ja, selvfølgelig! Men, jeg vet med meg selv at det er en slik vekt jeg må ned på Smiley

Noen mål:

De "gamle" målene er fra 19feb.

Lår: 66 cm -> 63,3cm
Legger: 43 cm ->42,9cm
Midje: 101,5 cm Embarrassed Lips Sealed Undecided  ->99,5  (håper på å få ned midja til 92ca)
Armer: 42,7 cm Cool  -> 41,9 Cry

Rundt rumpa: 112cm


Bra nedgang det, fint midjemål, sånt det skal være, hehe Cheesy

Utlogget ingakrokstad

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 71
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 71

  • Lev her og nå - imorgendagen trenger ikke å komme
Sv: nyere bilder s11,12&13 og startet deff s14
« #204 : 13. april 2007, 19:09 »
Heihei!
Har lest gjennom og sett litt på bildene dine nå. Ser stor kroppsøkning i volum fra liten til stor kropp og omvendt. Jeg har vel egentlig ikke så mye fornuftig å si, men lurer på HVA målet ditt er? og HVORFOR du trener? forresten, HVA gjør du når målet ditt er nådd?

Det står stadig at du er på bulk, og for meg virker det som om du spiser det du kommer over av kalorier for å gå opp i vekt. Dette har du jo lyktes med. Heder for det. Men jeg synes likevel planen om å gå så kraftig opp i vekt hele tiden høres litt småidiotisk ut. Bør du ikke heller fokusere på treninga samtidig som du spiser mye god og bra mat som gjør kroppen og musklene dine godt?
Dersom du spiser mye proteinrik og sunn mat kan du øke styrken like  mye som om du spiser litt mer mat, som også er litt mer usunn. Men du sparer deg for en eventuell vektøkning bestående av mye fett rundt midje og annet.
Det virker som om du tenker litt mye fram, som kanskje er vel og bra, men i realiteten så lever du jo nå. Derfor er det jo nåtid du bør tenke når du spiser og trener. Ingenting blir vel egentlig som man ønser og planlegger det uansett, noe jeg selv har erfart så alt for godt. Da går man gjerne på en kraftig smell.

Konklusjonen er vel derfor at du bør tenke på hva du ønsker med kroppen din akkurat nå? Og ønsker du virkelig all den jojo-slankinga (for det er jo akkurat det det er når man deffer og bulker ofte nok)? Tror helsen din har godt av en mer stabil vekt uten mye økning og nedgang så ofte.

Dette innlegget var vel egentlig mer ment som en tanke, enn noe annet. For all del, ikke tolk meg for negativt nå. Stå på videre!
Du får det du gir - også i treningssammenheng!

AntiXrist

  • Gjest
Sv: nyere bilder s11,12&13 og startet deff s14
« #205 : 13. april 2007, 19:14 »
Heihei!
Har lest gjennom og sett litt på bildene dine nå. Ser stor kroppsøkning i volum fra liten til stor kropp og omvendt. Jeg har vel egentlig ikke så mye fornuftig å si, men lurer på HVA målet ditt er? og HVORFOR du trener? forresten, HVA gjør du når målet ditt er nådd?

Det står stadig at du er på bulk, og for meg virker det som om du spiser det du kommer over av kalorier for å gå opp i vekt. Dette har du jo lyktes med. Heder for det. Men jeg synes likevel planen om å gå så kraftig opp i vekt hele tiden høres litt småidiotisk ut. Bør du ikke heller fokusere på treninga samtidig som du spiser mye god og bra mat som gjør kroppen og musklene dine godt?
Dersom du spiser mye proteinrik og sunn mat kan du øke styrken like  mye som om du spiser litt mer mat, som også er litt mer usunn. Men du sparer deg for en eventuell vektøkning bestående av mye fett rundt midje og annet.
Det virker som om du tenker litt mye fram, som kanskje er vel og bra, men i realiteten så lever du jo nå. Derfor er det jo nåtid du bør tenke når du spiser og trener. Ingenting blir vel egentlig som man ønser og planlegger det uansett, noe jeg selv har erfart så alt for godt. Da går man gjerne på en kraftig smell.

Konklusjonen er vel derfor at du bør tenke på hva du ønsker med kroppen din akkurat nå? Og ønsker du virkelig all den jojo-slankinga (for det er jo akkurat det det er når man deffer og bulker ofte nok)? Tror helsen din har godt av en mer stabil vekt uten mye økning og nedgang så ofte.

Dette innlegget var vel egentlig mer ment som en tanke, enn noe annet. For all del, ikke tolk meg for negativt nå. Stå på videre!

Honnør for den!
Jeg er enig.

Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
Sv: nyere bilder s11,12&13 og startet deff s14
« #206 : 13. april 2007, 20:28 »
Heihei!
Har lest gjennom og sett litt på bildene dine nå. Ser stor kroppsøkning i volum fra liten til stor kropp og omvendt. Jeg har vel egentlig ikke så mye fornuftig å si, men lurer på HVA målet ditt er? og HVORFOR du trener? forresten, HVA gjør du når målet ditt er nådd?

Det står stadig at du er på bulk, og for meg virker det som om du spiser det du kommer over av kalorier for å gå opp i vekt. Dette har du jo lyktes med. Heder for det. Men jeg synes likevel planen om å gå så kraftig opp i vekt hele tiden høres litt småidiotisk ut. Bør du ikke heller fokusere på treninga samtidig som du spiser mye god og bra mat som gjør kroppen og musklene dine godt?
Dersom du spiser mye proteinrik og sunn mat kan du øke styrken like  mye som om du spiser litt mer mat, som også er litt mer usunn. Men du sparer deg for en eventuell vektøkning bestående av mye fett rundt midje og annet.
Det virker som om du tenker litt mye fram, som kanskje er vel og bra, men i realiteten så lever du jo nå. Derfor er det jo nåtid du bør tenke når du spiser og trener. Ingenting blir vel egentlig som man ønser og planlegger det uansett, noe jeg selv har erfart så alt for godt. Da går man gjerne på en kraftig smell.

Konklusjonen er vel derfor at du bør tenke på hva du ønsker med kroppen din akkurat nå? Og ønsker du virkelig all den jojo-slankinga (for det er jo akkurat det det er når man deffer og bulker ofte nok)? Tror helsen din har godt av en mer stabil vekt uten mye økning og nedgang så ofte.

Dette innlegget var vel egentlig mer ment som en tanke, enn noe annet. For all del, ikke tolk meg for negativt nå. Stå på videre!

Honnør for den!
men back on topic: minimass, syns også at det ser ut som du har sluppet litt fett fra øvre del av magen.. men som Ruggiero sa så henger ofte nedre del igjen. Det er den plassen som tærer og som forsvinner helt i slutten av deffen!
men for all del, stå på og lykke til videre med deffinga!
robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

Utlogget Mathew

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 278
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 278

Sv: nyere bilder s11,12&13 og startet deff s14
« #207 : 13. april 2007, 21:52 »
Heihei!
Har lest gjennom og sett litt på bildene dine nå. Ser stor kroppsøkning i volum fra liten til stor kropp og omvendt. Jeg har vel egentlig ikke så mye fornuftig å si, men lurer på HVA målet ditt er? og HVORFOR du trener? forresten, HVA gjør du når målet ditt er nådd?

Det står stadig at du er på bulk, og for meg virker det som om du spiser det du kommer over av kalorier for å gå opp i vekt. Dette har du jo lyktes med. Heder for det. Men jeg synes likevel planen om å gå så kraftig opp i vekt hele tiden høres litt småidiotisk ut. Bør du ikke heller fokusere på treninga samtidig som du spiser mye god og bra mat som gjør kroppen og musklene dine godt?
Dersom du spiser mye proteinrik og sunn mat kan du øke styrken like  mye som om du spiser litt mer mat, som også er litt mer usunn. Men du sparer deg for en eventuell vektøkning bestående av mye fett rundt midje og annet.
Det virker som om du tenker litt mye fram, som kanskje er vel og bra, men i realiteten så lever du jo nå. Derfor er det jo nåtid du bør tenke når du spiser og trener. Ingenting blir vel egentlig som man ønser og planlegger det uansett, noe jeg selv har erfart så alt for godt. Da går man gjerne på en kraftig smell.

Konklusjonen er vel derfor at du bør tenke på hva du ønsker med kroppen din akkurat nå? Og ønsker du virkelig all den jojo-slankinga (for det er jo akkurat det det er når man deffer og bulker ofte nok)? Tror helsen din har godt av en mer stabil vekt uten mye økning og nedgang så ofte.

Dette innlegget var vel egentlig mer ment som en tanke, enn noe annet. For all del, ikke tolk meg for negativt nå. Stå på videre!

må en jente til for å få formulert det skikkelig Tongue helt enig , mye bedre å ligge 5kg stabilt over rippa hele året enn å hoppe mellom rippa og +20kg hipp som happ hvis man trener på "allemannsnivå" Smiley

Utlogget AjaxX

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 676
  • Honnør: 137
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 676

Sv: nyere bilder s11,12&13 og startet deff s14
« #208 : 03. juli 2007, 21:07 »
fin bredde på rygger. stå på!
Trenigs/bilde logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=58975.0

Løft:
ML 1x180kg RAW
BP 3x130kg
KB 1x182,5kg Belte

It burns it rips it hurts, they make you bleed your turn
The chance of a lifetime, how does it feel to be alive?

Your greatest glory is not in never falling, but in rising every time you fall.

Serveruler

  • Gjest
Sv: nyere bilder s11,12&13 og startet deff s14
« #209 : 03. juli 2007, 21:41 »
noen folk liker faktisk å leve livet(spise masse god mat) selv om de trener.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!