Skrevet av Emne: La oss for all del stå å se på en voldtekt..  (Lest 3815 ganger)

Utlogget Maui

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 304
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 304

SV: La oss for all del stå å se på en voldtekt..
« #15 : 13. februar 2006, 21:13 »
Er utrolig lett og si man ville gjort noe når man sitter hjemme foran datan.

Kan være karen var psyco delux med 100kg muskler uansett burde de som evt satt det gjøre noe et spark i huet er nok som oftest.

Vi husker vel alle Holmlia der Rusvik ble banket uten at noen gjorde noe Angry

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: La oss for all del stå å se på en voldtekt..
« #16 : 13. februar 2006, 21:33 »
Nå har vel sjelden noe godt kommet fra holmlia? Wink
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget L2-CaStLe

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 635
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 635

SV: La oss for all del stå å se på en voldtekt..
« #17 : 13. februar 2006, 21:35 »
Hadde glatt grepet inn der. Hadde ikke blitt straffa for å gi han juling heller. Nødrett for alle penga.
Bøy: 130 (uten drakt) - januar'06
Benk: 107,5 (uten skjorte) - juni'05
Mark: 205 (uten drakt) - juni'05

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
SV: La oss for all del stå å se på en voldtekt..
« #18 : 13. februar 2006, 22:41 »
Hadde glatt grepet inn der. Hadde ikke blitt straffa for å gi han juling heller. Nødrett for alle penga.
En kamerat av meg banka/mishandlet en fyr som holdt på å voldta en dame.Det endte opp med:2 kraniebrudd,3 kompl.kjevebrudd,begge kragebein,8 knekte ribben,begge armene knust,knust hofteparti og 1 lårben.Han fikk 90 dager,og 120 betinget.Fyren som voldtok fikk 30 dager,men han ble liggende på sykehus ca.6mnd.og mistet potensen i 3år.Dette synes jeg er passe til sånne.. Bow
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget L2-CaStLe

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 635
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 635

SV: La oss for all del stå å se på en voldtekt..
« #19 : 13. februar 2006, 22:58 »
Må ikke glemme at nødretten stopper et visst sted da:

§ 17. Nødrett
En handling som ellers ville være straffbar, er lovlig når

a) den blir foretatt for å redde liv, helse, eiendom eller en annen interesse fra en fare for skade som ikke kan avverges på annen rimelig måte,
og
b) denne skaderisikoen er langt større enn skaderisikoen ved handlingen

Kraniebrudd, komplekst kjevebrudd, brukne kravebein, 8 knekte ribbein, knuste armer og hofte samt lårbein er litt i strid med b). Man kan selvfølgelig ta de psykiske skaderisikoene for den voldtatte i betraktning, men bikker nok greit over grensa læll  Wink
Bøy: 130 (uten drakt) - januar'06
Benk: 107,5 (uten skjorte) - juni'05
Mark: 205 (uten drakt) - juni'05

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: La oss for all del stå å se på en voldtekt..
« #20 : 14. februar 2006, 09:13 »
Nå har vel sjelden noe godt kommet fra holmlia? Wink
Trodde du var mot generalisering jeg ?

Personlig kjenner jeg i hvert fall en del fornuftige vektere som bor på Holmlia - så ja, noe godt kommer det derfra. Smiley
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget TT

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 419
  • Honnør: 217
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 419

SV: La oss for all del stå å se på en voldtekt..
« #21 : 14. februar 2006, 09:27 »
Må ikke glemme at nødretten stopper et visst sted da:

§ 17. Nødrett
En handling som ellers ville være straffbar, er lovlig når

a) den blir foretatt for å redde liv, helse, eiendom eller en annen interesse fra en fare for skade som ikke kan avverges på annen rimelig måte,
og
b) denne skaderisikoen er langt større enn skaderisikoen ved handlingen

Kraniebrudd, komplekst kjevebrudd, brukne kravebein, 8 knekte ribbein, knuste armer og hofte samt lårbein er litt i strid med b). Man kan selvfølgelig ta de psykiske skaderisikoene for den voldtatte i betraktning, men bikker nok greit over grensa læll Wink

Dette har du selvsagt rett i. Den "bakgatejuridiske" riktige løsningen av problemet er å slå ett jævlig hardt slag..


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

SV: La oss for all del stå å se på en voldtekt..
« #22 : 14. februar 2006, 13:11 »
kan bare snakke for meg selv, og jeg har vært borti situasjoner tidligere hvor jeg har reagert umiddelbart. Sist gang da 4 karer var iferd med å banke en ensom stakkar på byen, den type ting. Kan ikke se at jeg skulle reagert annerledes om jeg så 2 karer, eller bare 1 for den saks skyld, voldta en dame. Nå trenger man nødvendigvis ikke banke livsskiten ut av noen heller, men at man gjør NOE i det hele tatt, kontra å bare sitte stille å late som ikkeno, bør kunne forventes!
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

SV: La oss for all del stå å se på en voldtekt..
« #23 : 14. februar 2006, 14:29 »
Jeg husker i fjor 1 mai og alle ungdommene samlet seg på Ringshaug stranden i Tønsberg. (Jeg bor faktisk rett ved den stranden nå). Hvert år møtes fulle ungdom der og det blir ALLTID bråk. Jeg var ikke der i fjor iog med at jeg har lagt flaska på hylla, men fikk høre at en kar jeg kjenner som bor i nabolaget mitt hadde blitt stukket 16 ganger av en mindreårig. Årsaken var at han blandet seg inn i en bråksituasjon mellom ham som stakk han og en annen gutt. Han hadde altså prøvd og bryte opp slåskampen. Det medførte at han ble jaget og stukket ned. Pungterte lunger og hele pakka...

Men han lever, det gjør han, og jeg fikk møte ham på jobben min her om dagen da vi skulle gjøre om hele butikken og trengte hjelp fra mange folk. Da fikk jeg snakket mye med ham og om hva han hadde opplevd blandt annet. Skal også notere at denne fyren er SVÆÆÆÆR! Er det noen som har anlegg for å bygge muskler så er det ham. Hadde du sett ham i byen ville du trodd han hadde trent i minst 5 år. Det er synd at slike karer ikke benytter muligheten. Men, men det var ikke akkurat saken nå da.

Saken er at noen ganger lønner det bare seg ikke å blande seg inn. Men det for være opp til hver enkelt egentlig. Jeg skal i allefall være helt ærlig og si at jeg hadde ikke gjort det samme som ham i den situasjonen der. Hvis det er bråk mellom noen andre, gidder ikke jeg og blande meg inn i det, og som jeg ikke har en verdens ting med.
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

SV: La oss for all del stå å se på en voldtekt..
« #24 : 14. februar 2006, 14:52 »
å skille to som sloss hadde jeg aldri brydd meg med heller. Nå gjaldt forøvrig saken her en voldtekt, men jeg ser parallellen til mitt forrige innlegg. Poenget mitt var bare at jeg er sikker på at jeg hadde reagert om jeg var på den tbanen-siden jeg har reagert i situasjoner tidligere-og at man i særtillfelle når det gjelder overgrep mot jenter og barn bør gripe inn eller i det minste gjøre et eller annet.  Tror også det er mange som skriver "hadde jeg vært der sku jeg drept n" o.l som ikke hadde gjort en dritt hvis det først hadde skjedd i nærheten av de.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

SV: La oss for all del stå å se på en voldtekt..
« #25 : 14. februar 2006, 15:01 »
å skille to som sloss hadde jeg aldri brydd meg med heller. Nå gjaldt forøvrig saken her en voldtekt, men jeg ser parallellen til mitt forrige innlegg. Poenget mitt var bare at jeg er sikker på at jeg hadde reagert om jeg var på den tbanen-siden jeg har reagert i situasjoner tidligere-og at man i særtillfelle når det gjelder overgrep mot jenter og barn bør gripe inn eller i det minste gjøre et eller annet. Tror også det er mange som skriver "hadde jeg vært der sku jeg drept n" o.l som ikke hadde gjort en dritt hvis det først hadde skjedd i nærheten av de.

Huff ja jeg begynner å bli mektig lei av alle disse internett truslene/"morderne"/tøffingene. Utrolig hvor mye stygt ordbruk og vemmelige tortur fantasier som kommer frem på nettet.

Talk is cheap, action speaks louder than words.... Period!
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

SV: La oss for all del stå å se på en voldtekt..
« #26 : 14. februar 2006, 15:41 »
Talk is cheap, action speaks louder than words.... Period!

honnør gitt. grattis med de 40.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

SV: La oss for all del stå å se på en voldtekt..
« #27 : 14. februar 2006, 16:01 »
honnør gitt. grattis med de 40.

Takk. Cheesy
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
SV: La oss for all del stå å se på en voldtekt..
« #28 : 14. februar 2006, 17:05 »
Dere må huske en ting til;det er ikke bestandig vold og trusler som trengs for å hindre slike ting skal sje.Det er ofte nok å brøle ut,vise at dere tar avstand til slikt,og at det er flere tilstede.Som oftest vil overgriperen/voldsmannen(kvinnen) slutte,og stikke av.Så blir jo andre folk oppmerksom også,dvs.flere kommer til å hjelper(kjedereaksjon).
Det som er viktig i en sånn situasjon,er å bryte TAUSHETEN!
Nordisk mester i håndbak 2014.


Celdiir

  • Gjest
SV: La oss for all del stå å se på en voldtekt..
« #29 : 14. februar 2006, 18:12 »
Dere må huske en ting til;det er ikke bestandig vold og trusler som trengs for å hindre slike ting skal sje.Det er ofte nok å brøle ut,vise at dere tar avstand til slikt,og at det er flere tilstede.Som oftest vil overgriperen/voldsmannen(kvinnen) slutte,og stikke av.Så blir jo andre folk oppmerksom også,dvs.flere kommer til å hjelper(kjedereaksjon).
Det som er viktig i en sånn situasjon,er å bryte TAUSHETEN!

Fint sagt!
Ser jo mange ganger når noe galt er på ferd å skje, så hjelper det at en person bare roper ut: "Hei! Hva pokker trur du at du gjør?!" (eller her hvor jeg bor er vel normalen minst 3 saftige ord) og folka stikker av. Mange folk bare trenger å/vil bli ledet, og da kan en autoritær stemme være nok.
Syns du hadde et veldig fint poeng Fast Ford!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!