Skrevet av Emne: Kosttilskudd!!  (Lest 2196 ganger)

Utlogget Flinken_20

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 44
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 44

Kosttilskudd!!
« : 26. februar 2006, 20:34 »
Hei.. Jeg lurte på en ting.. jeg vet det er tusen kosttilskudd man kan ta å alle mener hvert sitt om hva som virker.. det jeg lurte på er om det er et kosttilskudd som dere HER inne på treningsforum som trener aktivt VET at virker.. Utenom proteinpulver å kreatin.. eller er det bare mat som gjelder?Huh

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

SV: Kosttilskudd!!
« #1 : 26. februar 2006, 20:35 »
spiser du maten din så trenger du ikke kosttilskudd, men proteinpulver er jo en veldig lettvinn måte å få i seg nok proteiner på Smiley
Smiley

Utlogget Flinken_20

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 44
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 44

SV: Kosttilskudd!!
« #2 : 26. februar 2006, 21:05 »
Vet jo at jeg trenger proteinpulver å karbo etter trening.. jeg vet også at mesteparten av treningen er avhegig av et bra kosthold men jeg VET at dre her inne som trener aktivt å har blitt STOR å har masse markerte muskler ikke bare har spist mye mat.. vist dere påstår det blir jeg litt skuffet.. det er lov å si at for eks kreatin hjelper.. er bare det jeg lurer på om dere har tatt noen som helst form for kosttilskudd som har hjulpet dere???  UTEN Å NEVEN ORDET MAT!!!

Utlogget Flinken_20

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 44
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 44

SV: Kosttilskudd!!
« #3 : 26. februar 2006, 21:08 »
alle i verden vet jo at dere inne på forumet som har bildet av seg å ser ut som dere skulle kommet rett fra MR.Olympia ikke bare har tatt prot pulver å spist mat!!!

Utlogget Bams3n

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 167
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 167

SV: Kosttilskudd!!
« #4 : 26. februar 2006, 21:12 »
jaha?

Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
SV: Kosttilskudd!!
« #5 : 26. februar 2006, 21:28 »
alle i verden vet jo at dere inne på forumet som har bildet av seg å ser ut som dere skulle kommet rett fra MR.Olympia ikke bare har tatt prot pulver å spist mat!!!

Ikke at jeg eller noen andre her inne på forumet ser ut Mr. Olympia deltagere, men jeg forstår ikke helt hvorfor du hardnakket kan påstå noe slikt. Folk som ikke spiser riktig mat får heller ikke resultater. Selvsagt hjelper det å ha gener som tilsier at man kan bygge litt mer muskler enn Ola Nordmann. Lever man derimot som Ola Dunk så kommer man selvfølgelig ikke noen vei.

Så derfor er svaret på ditt opprinnelige spørsmål:

Ja, det er mat som gjelder og er viktigst. Skaff deg kunnskap om mat og kosthold i forbindelse med trening så vil du lettere kunne se at det jeg sier er sant. Og selvfølgelig hjelper det å trene hardt og målrettet.

Ingen kosttilskudd er mirakelkur til en stor og rippet kropp. Forstår at du gjerne vil at det skal være et tilskudd som hjelper deg raskt frem mot en drøm, men det finnes ikke.

Soje


Utlogget xfer

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 94
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 94

SV: Kosttilskudd!!
« #6 : 27. februar 2006, 00:38 »
det er vel ikke supervitaminer du prøver å sikte til?? Huh

Utlogget Vidis

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 151
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 151

  • Team Phil Heat
SV: Kosttilskudd!!
« #7 : 27. februar 2006, 01:15 »
det er vel ikke supervitaminer du prøver å sikte til?? Huh

Det virker absolutt slik jo! Huh
Kortsiktige mål er veien til ett langsiktig mål. Smiley

Utlogget minimaSS

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 853
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 853

SV: Kosttilskudd!!
« #8 : 27. februar 2006, 12:33 »
jeg tror han tenker på C-vitaminer jeg.
Slik at han kan bygge kropp og holde seg frisk slik at det går litt fortere  Erter
Mål 2013: Fullføre Berlin maraton
Startvekt Nov-2012 : 160kg
Loggbok

Utlogget lfaro

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 945
  • Honnør: 282
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 945

  • Liksomstyrkeløfter
SV: Kosttilskudd!!
« #9 : 27. februar 2006, 12:40 »
Vet jo at jeg trenger proteinpulver å karbo etter trening.. jeg vet også at mesteparten av treningen er avhegig av et bra kosthold men jeg VET at dre her inne som trener aktivt å har blitt STOR å har masse markerte muskler ikke bare har spist mye mat.. vist dere påstår det blir jeg litt skuffet.. det er lov å si at for eks kreatin hjelper.. er bare det jeg lurer på om dere har tatt noen som helst form for kosttilskudd som har hjulpet dere??? UTEN Å NEVEN ORDET MAT!!!

skal si det beste kosttilskuddet av alle sammen til deg, og dette er faktisk helt sant, det er ikke noe tull, og det er tilogmed gratis!
du har forhåpentlig masse av det, og det har de fleste andre også.
De som er blitt skikkelig store har brukt masse av det, de som er litt mindre har brukt mindre av det.
Det er ikke noe du putter i munnen.
Og du får ikke kjøpt det i vanlige kostbutikker desverre....


Tid Wink

Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
SV: Kosttilskudd!!
« #10 : 27. februar 2006, 18:35 »
skal si det beste kosttilskuddet av alle sammen til deg, og dette er faktisk helt sant, det er ikke noe tull, og det er tilogmed gratis!
du har forhåpentlig masse av det, og det har de fleste andre også.
De som er blitt skikkelig store har brukt masse av det, de som er litt mindre har brukt mindre av det.
Det er ikke noe du putter i munnen.
Og du får ikke kjøpt det i vanlige kostbutikker desverre....

Tid Wink
Kjempeflott sagt Ifaro Cheesy

Soje

Utlogget Bulder-Bulder

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 130
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 130

SV: Kosttilskudd!!
« #11 : 27. februar 2006, 19:14 »
skal si det beste kosttilskuddet av alle sammen til deg, og dette er faktisk helt sant, det er ikke noe tull, og det er tilogmed gratis!
du har forhåpentlig masse av det, og det har de fleste andre også.
De som er blitt skikkelig store har brukt masse av det, de som er litt mindre har brukt mindre av det.
Det er ikke noe du putter i munnen.
Og du får ikke kjøpt det i vanlige kostbutikker desverre....


Tid Wink



Der traff du spikeren på hodet.

Utlogget Flinken_20

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 44
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 44

SV: Kosttilskudd!!
« #12 : 28. februar 2006, 18:37 »
regnet med at dere komme til å svare slikt. jeg VET at kosthold har veeldig mye å si å det har jeg også sagt MEN jeg vet at det også finnes kosttilskudd som hjelper.. eller så hadde ikke proteinfabriken osv fantes.. jeg er bare lei at dere ALDRI kan annbefale noe annet enn mat her inne.. alle kjønner jo at dere ike bare spiser mat for da hadde dere ikke svart på allle de spørsmålene inne på kostholdsforumet hvor folk spør om alt slags kosttilskudd å dere svarer å sier dere har prøvd det.. men vist dere vil fortsette å KUN bruke ordet mat når folk spør om tips så gjør dere det men jeg vet nå at det ikke er mulig å spørre dere noe om kosttilskudd lenger:)

Utlogget lfaro

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 945
  • Honnør: 282
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 945

  • Liksomstyrkeløfter
SV: Kosttilskudd!!
« #13 : 28. februar 2006, 19:08 »
ok, nå forstår jeg litt hva du mener, du tror vi har funnet ett slags vidundermiddel som ikke er ulovlig som vi kan anbefale deg?
da kan jeg jo si at dette ikke finnes, men siden du ikke vil ha anbefalt mat eller proteintilskudd kan jeg jo si kreatin, zma, celltech, v12 og slike ting, dette er ikke noe vidunderkurer, men det kan ha en liten virkning for deg.

må unnskylde tidligere innlegg, det virket som du mente vi brukte anabole steroider hele gjengen, og slikt er ikke noe fint å kaste på folk.
Litt bedre formulering neste gang, så vil du nok få bedre svar.

men over til spørsmålet ditt, mange her inne sverger til kreatin som ett tilskudd til mat og proteinpulver, det er ett lovlig stoff du kan få kjøpt i butikken som gjør at kroppen tar mer vann til seg, og på den måten fungerer nettopp mat og proteintilskudd inntaket bedre.
Desverre er nok dette ikke noen superløsning om du vil bli supersterk på null komma svisj, det eneste som virkelig hjelper er tid, godt kosthold og bra treningsteknikk, men det hjelper nok litt på.
Det finnes ett utall med forskjellige tilskudd, mange uten eller med liten virkning.

Det beste er og blir desverre ett godt mat inntak.

jeg personlig er veldig fan av zma, som er tabeletter man får kjøpt i alle treningsbutikker, dette skal vistnok øke den naturlige testosteronproduksjonen din, slik at du bygger mer muskler, men det eneste jeg har fått utav den er bedre søvn, som egentlig er mer en godt nok for meg.

Utlogget Flinken_20

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 44
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 44

SV: Kosttilskudd!!
« #14 : 28. februar 2006, 20:01 »
TUUUUUUSEN takk.. det var alt jeg spurte etter.. satt pris på at du ville annbefale noe annet enn mat.. skal prøve zma å se om det virker for meg.. jeg spiser rikelig med bra proteinholdig mat men føler ikke det er nok.. selvfølgelig påstår jeg ikke dere tar anabole eller slikt.. sånne stoffer holder jeg meg langt unna regner med alle dere gjør også.. tar kreatin men føler vel ikke det hjelper så veeldig.. kan selvfølgelig spise ennå mere mat men spiser såppas mye nå at jeg tror jeg bare vil legge på meg i fett vist jeg spiser ennå mere.. derfor jeg lurte på dette med kosttilskudd.. bra vi fikk ordnet opp i denne missforståelsen:) 
Marius

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!