Skrevet av Emne: Er det bare meg? II  (Lest 1784 ganger)

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Er det bare meg? II
« #15 : 28. februar 2006, 14:31 »
Rart hvor fullt det begynner å bli her på forumet av latterlige, veslevoksne folk... Irriterende..
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Er det bare meg? II
« #16 : 28. februar 2006, 15:42 »


Flott=) Syns bare det er altfor mange her på forumet så kunn slenger spydige, og sarkastiske kommentarer og prøver bare å tøffe seg ved å drite ut andre. Expedite du er vel ikke akkurat et dårlig eksempel på det?
If you can't take the heat, gutt... shut the fuck up! Ikke egle deg i diskusjon på et offentlig forum, og SÅ forvente å SLIPPE svar på tiltale...
Jeg har INGEN grunn til å hakke på deg helt av meg selv... fatter du ikke at du må lese før du skriver... og så TENKE.. og SÅ kanskje du skal skrive noe.. HVIS du har noe å tilføre diskusjonen. Det man tilfører en diskusjon trenger ikke være positivt, men det skal ihvertfall begrynnes, eller stemme sånn passe med tråden...
Ingen vil deg noe vondt, men hvis du leser litt mer enn off topic, så har du sett at både jeg, Thyve og Espen får passet vårt påskrevet så det synger MANGE ganger!! Og det er noe vi TAKLER!
Hvis du IKKE gjør det, så... well.. la vær! men STFU!

Predator

  • Gjest
SV: Er det bare meg? II
« #17 : 28. februar 2006, 17:32 »
If you can't take the heat, gutt... shut the fuck up! Ikke egle deg i diskusjon på et offentlig forum, og SÅ forvente å SLIPPE svar på tiltale...
Jeg har INGEN grunn til å hakke på deg helt av meg selv... fatter du ikke at du må lese før du skriver... og så TENKE.. og SÅ kanskje du skal skrive noe.. HVIS du har noe å tilføre diskusjonen. Det man tilfører en diskusjon trenger ikke være positivt, men det skal ihvertfall begrynnes, eller stemme sånn passe med tråden...
Ingen vil deg noe vondt, men hvis du leser litt mer enn off topic, så har du sett at både jeg, Thyve og Espen får passet vårt påskrevet så det synger MANGE ganger!! Og det er noe vi TAKLER!
Hvis du IKKE gjør det, så... well.. la vær! men STFU!


Seff er tilsnakk og råd osv helt greit. Men er ikke vits å si ting på sarkastiske å spydige måter for det. Det synker nok bedre inn for alle personer hvis de blir fortalt det på en ordentlig måte. Virker som du ble litt hissig nå. Kanskje greit å roe ned litt å droppe fjortis språket. Trodde du var voksen jeg. Jeg leser mye annet en off topic ja, og det virker ikke som om dere får så mye "påskrevet på passet". Men samma det. Uansett så er det vel ikke vits i å nevne Espen L her heller. Han virker som en 10 ganger mer sympatisk person en deg. Og derfor behøver ikke noe "påskrevet passet" sitt.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Er det bare meg? II
« #18 : 28. februar 2006, 17:38 »
Ikke gjør dette til noe annet enn det det er. Hvis du vil diskutere korrekt norsk, så har du tapt for lenge siden, men du kan ikke nok norsk til å SKJØNNE at du har tapt den kampen. Wink So don't go there.

Det er nemlig ikke språket ditt jeg har angrepet, og det er ikke der du har den største lærdommen å hente. Det du bør tenke på, er å holde kjeft og lese, i steden for å henge deg opp i om noen sårer følelsene dine når de skriver kjappe innlegg. det er ikke alt som er vondt ment, og det har ingen hensikt å drive å syte og bæse over bagateller som at noen har det moro på din bekostning... du ber tross alt om det av og til... STFU

Predator

  • Gjest
SV: Er det bare meg? II
« #19 : 28. februar 2006, 17:51 »
Ikke gjør dette til noe annet enn det det er. Hvis du vil diskutere korrekt norsk, så har du tapt for lenge siden, men du kan ikke nok norsk til å SKJØNNE at du har tapt den kampen. Wink So don't go there.

Det er nemlig ikke språket ditt jeg har angrepet, og det er ikke der du har den største lærdommen å hente. Det du bør tenke på, er å holde kjeft og lese, i steden for å henge deg opp i om noen sårer følelsene dine når de skriver kjappe innlegg. det er ikke alt som er vondt ment, og det har ingen hensikt å drive å syte og bæse over bagateller som at noen har det moro på din bekostning... du ber tross alt om det av og til... STFU



Jammen når du har STORE ord i annenhver setning og STFU osv er det ikke så veldig lett å ta innlegget seriøst å ta noe av det du sier til meg. Og ingen som har såret meg. Bare påpekte at er greit å tenke på å ikke gjøre seg morsom på andres bekostning for det er ikke alltid like hyggelig for den personen. Og det syns Espen L var helt greit. Og jeg mener ikke å passe på noen.. Du forstår nok hva jeg mener. Og når du slenger ut det innlegget så er det ikke rart jeg svarer. Det er du som har lagd en stor sak ut av ingen ting nå. Jeg syter ikke, jeg bare syns folk kan respektere hverandre og snakke normalt til hverandre. Thats all..

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Er det bare meg? II
« #20 : 28. februar 2006, 17:53 »
Stengt !!!

Predator - ta til deg kritikken og LES INNLEGG FLERE GANGER FØR DU POSTER. Kritikken her er ikke grunnløs akkurat..... Du egler opp og får svar på tiltale - slik er livet på offentlige forum.

Case closed. Smiley
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!