Skrevet av Emne: Tran - for nybegynnere +  (Lest 961 ganger)

Utlogget yaeger

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 207
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 207

Tran - for nybegynnere +
« : 06. mars 2006, 01:42 »
heihei, jeg er nybegynner " " Cheesy og igår gjorde jeg noe kjempesmart ! kjøpte TRAN ! hel liter av dette, uten smakstillsettinger:P følte meg som en ekte mann etter jeg hadde svelget en teskje med dette =)

noe annet jeg burde ta, naturlig altså, kanskje vitaminer av noe slag ?

og ja, glemte å skrive, jeg har spist havregryn i snart 2 uker nå, 2 ganger dagen og DÆVEN det funker ! Tongue er nesten et kosttillskudd i seg selv ^^ !

havregryn hmelk og bananer Smiley) bondekost!

Utlogget Zoria

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 597
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 597

  • Mens sana in corpore sano
SV: Tran - for nybegynnere +
« #1 : 06. mars 2006, 01:45 »
Det kommer an på hvordan kostholdet ditt er. Har du et godt, variert og tilfredstillende kosthold så trenger du i utgangspunktet ikke noe tilskudd. Spiser du lite fisk så er tran fornuftig tilskudd. Får du i deg lite proteiner så kan du supplere med proteintilskudd, ev. velge tilskudd i enkelte situasjoner fordi det kan være praktisk og lettvint. Du må altså se på helheten og vite hva kroppen trenger.
Books just wanna be FREE! See what I mean at:
http://bookcrossing.com/friend/Tuttasb

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Tran - for nybegynnere +
« #2 : 06. mars 2006, 01:48 »
Ikke drikk for mye tran. Ikke bra med for mye vitamin A. Et par spiseskjeer om dagen er sikkert ok. Kjøp heller olivenolje og hell nedpå. Olje er kûng om en skal legge på seg. Er også positivt for treninga hvis du spiser/drikker nok fett..
Multivitaminer er jo ikke dumt da, og proteinpulver...

Edit: Øyh, Zoria kom meg i forkjøpet der..  biggrin Men vil nå likevel si at protein og multivitamin er lurt å kjøpe jeg da. Veldig få som klarer å få i seg alt de trenger bare med mat.

Men stemmer nok som hun sier, se på helheten.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget yaeger

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 207
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 207

SV: Tran - for nybegynnere +
« #3 : 06. mars 2006, 01:53 »
ja, jeg har gjort detm, 100% whey protein concentrate fra proteinfabrikken, men den klumper så JÆVLIG løser seg nesten ikke opp, må bruke sil og sånt etterpå, tar meg sikkert +5 min å lage den jævla shaken Smiley

oliven olje ja,  å svelge det rent er et helvete, jeg prøvde og spydde nesten, huum Smiley
forresten bestilt med xyience nox ng3 elns creatine fra usa, - veldig impulskjøper Tongue så da jeg så en ufc film bare "Måtte" jeg Cheesy  spørr dama di hu vet hvordan jeg følte meg Smiley

Utlogget Zoria

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 597
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 597

  • Mens sana in corpore sano
SV: Tran - for nybegynnere +
« #4 : 06. mars 2006, 01:56 »
Hvis du ikke klarer å svelge ren olivenolje så fins det løsninger på det. Jeg får i meg mye olje men tar aldri tilskudd rent. Jeg bruker mye olje i matlaging (både oliven, raps, linfrø og solsikke), på salat, på pasta, i bakverk m.m.
Books just wanna be FREE! See what I mean at:
http://bookcrossing.com/friend/Tuttasb

Utlogget yaeger

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 207
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 207

SV: Tran - for nybegynnere +
« #5 : 06. mars 2006, 01:58 »
okey, men jeg vil bygge "muskler" volum osv, samtidlig som jeg trener 2 ganger i uka hardt kickboxing. Olivenoljen legger vel seg ikke på magen ? Smiley og forsvinner ikke de "positive" stoffene når man steker ting?

Utlogget Zoria

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 597
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 597

  • Mens sana in corpore sano
SV: Tran - for nybegynnere +
« #6 : 06. mars 2006, 02:04 »
okey, men jeg vil bygge "muskler" volum osv, samtidlig som jeg trener 2 ganger i uka hardt kickboxing. Olivenoljen legger vel seg ikke på magen ? Smiley og forsvinner ikke de "positive" stoffene når man steker ting?

Du trenger uansett sunt fett i kosten og fettet i seg selv legger seg ikke som fett på kroppen, er sammenhengen mellom det totale kaloriinntaket og hvor mye du forbrenner som avgjør om du legger på deg. Men trener du kickboksing to ganger i uka og styrke i tillegg så blir du nok ikke feit med det første.

Når det gjelder steking og olje så bruker jeg sjelden fett til steking (har bra stekepanne :Smiley ), fett/olje tilsetter jeg maten rett før servering.
Books just wanna be FREE! See what I mean at:
http://bookcrossing.com/friend/Tuttasb

Utlogget yaeger

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 207
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 207

SV: Tran - for nybegynnere +
« #7 : 06. mars 2006, 02:22 »
okey Smiley takk takk for masse gode svar ! Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!