Skrevet av Emne: Tran - for nybegynnere +  (Lest 961 ganger)

Utlogget yaeger

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 207
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 207

Tran - for nybegynnere +
« : 06. mars 2006, 01:42 »
heihei, jeg er nybegynner " " Cheesy og igår gjorde jeg noe kjempesmart ! kjøpte TRAN ! hel liter av dette, uten smakstillsettinger:P følte meg som en ekte mann etter jeg hadde svelget en teskje med dette =)

noe annet jeg burde ta, naturlig altså, kanskje vitaminer av noe slag ?

og ja, glemte å skrive, jeg har spist havregryn i snart 2 uker nå, 2 ganger dagen og DÆVEN det funker ! Tongue er nesten et kosttillskudd i seg selv ^^ !

havregryn hmelk og bananer Smiley) bondekost!

Utlogget Zoria

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 597
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 597

  • Mens sana in corpore sano
SV: Tran - for nybegynnere +
« #1 : 06. mars 2006, 01:45 »
Det kommer an på hvordan kostholdet ditt er. Har du et godt, variert og tilfredstillende kosthold så trenger du i utgangspunktet ikke noe tilskudd. Spiser du lite fisk så er tran fornuftig tilskudd. Får du i deg lite proteiner så kan du supplere med proteintilskudd, ev. velge tilskudd i enkelte situasjoner fordi det kan være praktisk og lettvint. Du må altså se på helheten og vite hva kroppen trenger.
Books just wanna be FREE! See what I mean at:
http://bookcrossing.com/friend/Tuttasb

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Tran - for nybegynnere +
« #2 : 06. mars 2006, 01:48 »
Ikke drikk for mye tran. Ikke bra med for mye vitamin A. Et par spiseskjeer om dagen er sikkert ok. Kjøp heller olivenolje og hell nedpå. Olje er kûng om en skal legge på seg. Er også positivt for treninga hvis du spiser/drikker nok fett..
Multivitaminer er jo ikke dumt da, og proteinpulver...