Skrevet av Emne: Noen ekspert her?  (Lest 4664 ganger)

andreassk

  • Gjest
Noen ekspert her?
« : 06. mars 2006, 23:07 »
O. Arm (begge sider) 40.3cm
Lår (på det største) 67cm
R. Bryst 107cm
Smalest rundt midje 87cm
Bredest (litt under navle) 95cm
På kraftig bulk der fett spesielt har lagt seg på nedre del av rygg
86kg

Kan noen si noe om dette? Jeg bare vil sammenligne meg størrelsesmessig med en BB.

Hvilken mål (cm) har en middels BB på rundt 70 kg, deffet, i Norge?  Vet jeg spør vanskelig (og teit som vanlig) men takk for svar den som vet Smiley

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Noen ekspert her?
« #1 : 07. mars 2006, 02:25 »
Du er vel ikke BB med de målene og vekta der, mer i retning athletic fitness, eller hva det nå heter...
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
SV: Noen ekspert her?
« #2 : 07. mars 2006, 07:45 »
Sammenlignet med en kroppsbygger på deffede ca 70kg har du mange cm å gå på både opp og ned. Midje på de som stiller i -70kg er vel på ca 70-75cm, Bryst vil jeg gjette meg til ca 120-130cm.
Dette er bare gjettede tall mad bakgrunn i hva jeg har sett bak scenen.

Soje

andreassk

  • Gjest
SV: Noen ekspert her?
« #3 : 07. mars 2006, 08:20 »
Hvis man har en deffet midje på rundt 80 cm, hvor mye bør man ca være deffet rundt brystet for å gjøre det noen lunde bra da? Hvilken klasse bør man stille i?

Du er vel ikke BB med de målene og vekta der, mer i retning athletic fitness, eller hva det nå heter...

Jeg er ung (les tenåringsforum) og har mange, mange år på meg, jeg bare lurer på om jeg har noen mulighet noen plass om 10 år ++

SK

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Noen ekspert her?
« #4 : 07. mars 2006, 14:41 »
Jeg er ung (les tenåringsforum) og har mange, mange år på meg, jeg bare lurer på om jeg har noen mulighet noen plass om 10 år ++

SK

OK, sånn ja.. Smiley
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Noen ekspert her?
« #5 : 07. mars 2006, 14:42 »
Men kalles det BB når de er såpass lette da, Soje? Asså, en på 70 kg kan jo se stor ut hvis han er 160 høy, men likevel..
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
SV: Noen ekspert her?
« #6 : 07. mars 2006, 17:27 »
Det kalles kroppsbygging så lenge man er stor nok til å stille i det.
Er man 160cm og veier 70kg i sceneform så er man rimelig kraftig og ville fint passet inn på en kroppsbyggerscene i Norge.

Soje

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Noen ekspert her?
« #7 : 07. mars 2006, 17:35 »
Legg ut bilder, så er det lettere å si hva som mangler.. eller skal bort.. Smiley

andreassk

  • Gjest
SV: Noen ekspert her?
« #8 : 07. mars 2006, 17:47 »
Det kalles kroppsbygging så lenge man er stor nok til å stille i det.
Er man 160cm og veier 70kg i sceneform så er man rimelig kraftig og ville fint passet inn på en kroppsbyggerscene i Norge.

Soje


Blir vell dumt og si 70kg her, er selv 185 høy, lurer bare hvor stor jeg bør være rundt brystet hvis jeg ikke har gener til å komme under ca 87 cm midje. 
Legg ut bilder, så er det lettere å si hva som mangler.. eller skal bort.. Smiley

Det blir nesten umulig, er så feit rundt midja nå at jeg skulle tro jeg var en pære. Hadde jeg hatt kamera hadde de ligget på profilen for lengst Wink

Jeg har tro på at jeg kan bygge en ganske stor kropp, det er bare V-ryggen som stopper meg. Men jeg får se, er trossalt 16 dog jeg kanskje er en del over snittet størrelsesmessig... Dance

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
SV: Noen ekspert her?
« #9 : 07. mars 2006, 17:50 »

Blir vell dumt og si 70kg her, er selv 185 høy, lurer bare hvor stor jeg bør være rundt brystet hvis jeg ikke har gener til å komme under ca 87 cm midje. 
Det blir nesten umulig, er så feit rundt midja nå at jeg skulle tro jeg var en pære. Hadde jeg hatt kamera hadde de ligget på profilen for lengst Wink

Jeg har tro på at jeg kan bygge en ganske stor kropp, det er bare V-ryggen som stopper meg. Men jeg får se, er trossalt 16 dog jeg kanskje er en del over snittet størrelsesmessig... Dance
I munnen eller..??
Nordisk mester i håndbak 2014.


silentk

  • Gjest
SV: Noen ekspert her?
« #10 : 07. mars 2006, 17:52 »
På "papiret" virker du ganske stor til å være 16 år, synes jeg da.

Skulle ønske jeg hadde begynt å trene da jeg var på din alder... mistet mange verdifulle treningsår Sad

Utlogget Jølsrud

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 397
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 397

SV: Noen ekspert her?
« #11 : 07. mars 2006, 17:56 »
10cm høyre enn meg. De fleste mål er vel større enn meg.. Men alikevell ikke tyngre.. Hvordan får alle til å være så lette og store på en gang? hmm
Konebanker og totalonanist

andreassk

  • Gjest
SV: Noen ekspert her?
« #12 : 07. mars 2006, 17:57 »
På "papiret" virker du ganske stor til å være 16 år, synes jeg da.

Skulle ønske jeg hadde begynt å trene da jeg var på din alder... mistet mange verdifulle treningsår Sad

Det er nettop der jeg kan ha en liten fordel, pluss at jeg har gener til å spise som en hest, har lagt på meg enorm mange kilo (pluss enda flere kilo rundt midjen) tiltross for at jeg aldri har rørt pulver...  Men har problemer med ryggen, alt for brei midje og dårlig ryggbredde, men kan være fint å ha noe å jobbe med..

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
SV: Noen ekspert her?
« #13 : 07. mars 2006, 17:59 »
Det er nettop der jeg kan ha en liten fordel, pluss at jeg har gener til å spise som en hest, har lagt på meg enorm mange kilo (pluss enda flere kilo rundt midjen) tiltross for at jeg aldri har rørt pulver...  Men har problemer med ryggen, alt for brei midje og dårlig ryggbredde, men kan være fint å ha noe å jobbe med..
Trenger ikke å ha gener for å spise en hest?!Det gjør jeg daglig,i form av pålegg m.m. Kokk Food
Nordisk mester i håndbak 2014.


silentk

  • Gjest
SV: Noen ekspert her?
« #14 : 07. mars 2006, 18:00 »
Markløft bygger skikkelig rygg Smiley Jeg har også en del fett rundt midja, men det forsvinner før eller senere.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!