Skrevet av Emne: Effedrin  (Lest 30272 ganger)

Utlogget Satser

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 29
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 29

SV: Effedrin
« #90 : 28. juli 2006, 15:10 »
1. Jeg har også lest mange plasser at clen er anti-katabolsk. Det står jo på så og si alle sidene som skriver og steroider. Men av egenerfaring så har jeg faktisk mistet en god del masse samtidig som jeg har tatt clen. Så føler ikke det hindrer muskeltap i så stor grad.

2.Effedrin er jo ikke direkte anabolt men man kan få økt styrke som gjør at man kan løfte tyngre på trening og bli sterkere. Det er vel en del som driver styrkeidrett i forbund der testene ikke er så strikte som bruker det rett før stevner og maksløft. Men flesteparten som bruker effe er vel jenter på våres alder som skal få vekk litt fett til badesesongen Wink Du kjenner jo like mange som meg som gjør det. Smiley

Er det mulig?
Etter en opphetet diskusjon om doping over 20 sider så fortsetter Oddibody og blande egenerfaring med mer eller mindre gjetninger om et preparat som er klassifisert som doping. Generelle innlegg om doping, basert i aktuell forskning a la Benpressmanen er i alles interesse. Dette derimot er brudd på forumreglementet. Når han i tilegg ufarliggjør et middel Benpressmannen anbefaller alle å skylle ned i do, så når han nye høyder i naivitet (i beste fall) eller ren idioti (i verste fall).

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!