Skrevet av Emne: Enkle tips for å forbedre kosthold ønskes =)  (Lest 1010 ganger)

Utlogget anon30

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 695
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 695

Enkle tips for å forbedre kosthold ønskes =)
« : 08. mars 2006, 22:18 »
Heisann! =)

Gutt, 16, har trent i snart et år nå, har hatt grei fremgang. Har 81-83 kg fordelt på 193 cm.
Trener 4 ganger i uka.

Har nettopp hatt vinterferie uten trening, og er glad for å endelig begynne pømpinga igjen  Grin


Vil i "den anledningen", skjerpe inn kostholdet, har kanskje vært litt for sløv med det før.

Slik ser en treningsdag ut for meg:
Frokost, 3 grovbrødskiver eller en skål havre og proteinshake (33 gram.) 1 skje tran som jeg skyller ned med sanasol =)
Lunsj på skolen, veldig sløv her! Må begynne med matpakke.. Forslag til noen ENKELT, men som alikevel duger? Vil ikke drasse med meg proteinshake på skolen.
Middag etter skolen - Her bruker jeg å være flink.. Spiser mye kjøtt, fisk og fugl, spiser som en gris..
Før trening - Proteinshake (33 g)
(Trener mellom 6 og halv 9, rundt der..)
Etter trening - Proteinshake (33 g), omelett eller speilegg, 5 egg, fordelt på 4 grovbrødskiver. Dynker gjerne brødskiva i mager skinke/kyllingost.. Drikker melk ved siden av.

Føler egentlig at jeg er relativt flink med middag, og etter trening, men det er lite proteiner mellom 8 og 5, ofte nær 0 :-/


Forslag til forbedringer?  Spise

Vurderer å gå til innkjøp av nøtter, og spise en håndfull til frokost. Er dette en lur idé?
Andre ting jeg kan gjøre?

Har ikke råd til noen form for karboshake eller kreatin.


Utlogget anon30

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 695
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 695

SV: Enkle tips for å forbedre kosthold ønskes =)
« #2 : 08. mars 2006, 22:55 »
Var ikke for mye hjelp i den der linken, ba om enkle tips til kostholdet mitt, ikke næringsinnholdet på alt fra avocado til biff.

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

SV: Enkle tips for å forbedre kosthold ønskes =)
« #3 : 11. mars 2006, 23:00 »
ta en titt på de andre "store" guttene og jentene her på forumet og se hva de spiser....
plukk litt her og litt der, og vips, så har du ett eget kostholdsprogram. 2thumbsup
Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!