Skrevet av Emne: Smerter i legg/bakdel av kne.  (Lest 1804 ganger)

Utlogget Lenore

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 60
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 60

Smerter i legg/bakdel av kne.
« : 09. mars 2006, 14:54 »
I går sånn en time etter jeg hadde trent, merka jeg at det begynte og stramme i øvre bakdel av leggen. Jeg vet fysioterapeuten snakket om at jeg har litt stive leggmuskler eller noe, og ska gjøre litt tåhevøvelser hver dag (?), men vet ikke om det har noe med saken og gjøre. Hvertfall. Jeg kom meg ned til moteshowhappening halvveis joggende som ei vraltende gås. Et par timer senere strammet det enda mer i leggen, særlig øvre del/bakre del av kneet. Til slutt, da jeg kom hjem, hadde jeg så vondt at jeg ikke klarte gå på andre måter enn på tærne. Skikkelig vondt å bøye meg, og gå ned trapper. Det verker nesten konstant mer eller mindre hele tiden, og når jeg rister på leggen får jeg en slags vond følelse, og det virker som om muskelen bare dingler rundt. Er akkurat som jeg går og strammer leggene hele tiden, og jeg må gå og halte rundt omkring fordi hvis jeg trår hælen ned gjør det enda vondere.

Noen som vet hva dette kan være? Ja, jeg vet jeg er dårlig i å forklare .p Og ja, jeg har søkt, fant ikke helt det jeg lette etter.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!