Skrevet av Emne: Gitar, og gitarforsterker ønskes kjøpt.  (Lest 6109 ganger)

DuMonde

  • Gjest
SV: Gitar, og gitarforsterker ønskes kjøpt.
« #30 : 30. mars 2006, 22:38 »
Får jeg den for 20 lapper? Smiley
hehe... seriøst? heldige faen! Grin
hvordan har du skaffet deg en slik, og hvor mye betalte du? spilt orgel lenge? Smiley spiller selv... men spiller på fake :/
korg triton, roland x7, og B4 Smiley

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Gitar, og gitarforsterker ønskes kjøpt.
« #31 : 31. mars 2006, 05:49 »
Jeg har en Korg M1, et kirkeorgel, en B3 (fra _veldig_ gammelt av, pappa som kjøpte.. uten at det kostet han stort tror jeg.. Wink ). Ellers har vi huset fult av orgel, synther, elpiano, gitarer, forsterkere... o.l. Det meste er stuet bort når jeg bor i oslo, men litt står jo fremme. Lillebrorsan har jo maltraktert den stakkars m1-en min.. Sad

Ellers var det den første petrucci-signaturen som kom ut som står hjemme, det er hovedsaklig brorsan som er gitarist, så mer spesifikk kan jeg ikke være.. Smiley
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

DuMonde

  • Gjest
SV: Gitar, og gitarforsterker ønskes kjøpt.
« #32 : 31. mars 2006, 09:50 »
Jeg har en Korg M1, et kirkeorgel, en B3 (fra _veldig_ gammelt av, pappa som kjøpte.. uten at det kostet han stort tror jeg.. Wink ). Ellers har vi huset fult av orgel, synther, elpiano, gitarer, forsterkere... o.l. Det meste er stuet bort når jeg bor i oslo, men litt står jo fremme. Lillebrorsan har jo maltraktert den stakkars m1-en min.. Sad

Ellers var det den første petrucci-signaturen som kom ut som står hjemme, det er hovedsaklig brorsan som er gitarist, så mer spesifikk kan jeg ikke være.. Smiley

Du er ikke interessert i å selge B3'en?
(du er forresten sikker på at det er en B3 og ikke en A100, c3, eller noe i den duren?) Smiley

bump thyve Tongue

Utlogget AikiDah

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 45
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 45

SV: Gitar, og gitarforsterker ønskes kjøpt.
« #33 : 03. april 2006, 22:55 »
Har en kirk hammett signatur (kh202) esp - ltd som skal selges...

"walk by faith, not by sight"

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Gitar, og gitarforsterker ønskes kjøpt.
« #34 : 03. april 2006, 22:57 »
B3-n blir nok hjemme.. Smiley Både jeg og broren min har spilt endel orgel, og broren min som jobber som tangentmann er nok litt for glad i den til at den kan selges!
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

DuMonde

  • Gjest
SV: Gitar, og gitarforsterker ønskes kjøpt.
« #35 : 04. april 2006, 10:09 »
B3-n blir nok hjemme.. Smiley Både jeg og broren min har spilt endel orgel, og broren min som jobber som tangentmann er nok litt for glad i den til at den kan selges!

hehe. jeg skjønner.. jeg skulle hatt den med til sengs hver kveld om jeg hadde hatt en selv Grin

har litt B3 fetish Grin

DuMonde

  • Gjest
SV: Gitar, og gitarforsterker ønskes kjøpt.
« #36 : 04. april 2006, 12:14 »
skal selge ett hughes & kettner warp 7 stack(topp 100watt og kabinett 4X12 celestion høytalere 200watt) om du er intressert.. clean lyden er noe av det beste jeg har hørt og vrengen er helt uimotståelig.. passer til Rock, New metal og heavy metal musikk.. passer også til annet så den er ganske så allsidig med de 3 først nevnte er de musikk stilene den passer best til..

Kan du være vennlig å ta kontakt med meg? Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!