Skrevet av Emne: Sjokkerende kvinner..  (Lest 9248 ganger)

Utlogget Wacko

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 762
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 762

SV: Sjokkerende kvinner..
« #45 : 20. mars 2006, 19:58 »
Hun catwalk damen er den syke her, for hun har vel virkelig ønsket å se sånn ut. Og det er helt ille, og som mange sier, burdet vært ulovlig.
Men hun litt ledre damen som er ute på treningstur, hun må vel bare ha en sykdom?! Huh

Utlogget Espen Leon

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 443
  • Honnør: 149
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 443

  • We love tabatas
SV: Sjokkerende kvinner..
« #46 : 20. mars 2006, 20:04 »
Begge de to er ILLE, men hun som blir sminket på er verst, for hun er jo på vei til å dø, og jenta ordner på leppestiften hennes! Hva med å få henne opp til ett måltid om dagen og legge henne inn på tvangsføde? er som å komme til en trafikkulykke hvor noen har mistet en hånd, og dra fram kammen fordi sveisen på vedkommende er skeiv Tongue prioritering!

Instruktør Jeet Kune Do
1.dan Kali Sikaran
1dan Hiep Vo Mon
Blått 3 Krav Maga Norge
Trener 1 selvforsvar NIF

Utlogget Generalen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 470
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 470

SV: Sjokkerende kvinner..
« #47 : 20. mars 2006, 20:40 »
Problemene for begge vil jeg tro at er at de har kommet inn i en meget negativ syklus. De skulle nok på en liten slankekur og har slanket seg feil grunnet mangel på kunskap. Herifra har de kommet inn i en spiral der de ikke greier å slutte. Kan nok på mange måter sammenlignes med å være avhengig av sterke narkotiske stoffer! Samtidig er ofte problemene dems at når de ser seg i speilet så ser de et kraftig og overvektig menneske og de gjør alt i sin makt for å komme ut av tilstanden. Dette vil jeg anta at gjør at de ser seg i speilet stort  sett hele tiden, noe som igjen fører til et skjevt bilde av virkligheten som blir mer og mer forvrengt for hver gang de ser seg i speilet.
Jeg lurer på egentlig hva menneskene rundt dem tenker. Alle mennesker  har nettverk rundt seg som har ressurssterke mennesker, og at ingen av disse har grepet inn er heller utrolig.

Utlogget Espen Leon

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 443
  • Honnør: 149
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 443

  • We love tabatas
SV: Sjokkerende kvinner..
« #48 : 20. mars 2006, 21:11 »
Alle mennesker  har nettverk rundt seg som har ressurssterke mennesker, og at ingen av disse har grepet inn er heller utrolig.
Ja, du ser jo at hun ene fikser på leppestiften hennes Wink jeg tror problemet for hun øverste er at nettverket rundt henne oppmuntrer galskapen.

Instruktør Jeet Kune Do
1.dan Kali Sikaran
1dan Hiep Vo Mon
Blått 3 Krav Maga Norge
Trener 1 selvforsvar NIF

Utlogget Atlas

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 342
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 342

  • impossible is nothing
SV: Sjokkerende kvinner..
« #49 : 20. mars 2006, 21:15 »
det her ser jo heilt utrulig sjukt ut! sikkert 180 cm høg og 45 kg!
As I see it, every day you do one of two things: build health or produce disease in yourself.
Min logg

El Nino de Oro

Utlogget Generalen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 470
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 470

SV: Sjokkerende kvinner..
« #50 : 20. mars 2006, 21:30 »
Ja, du ser jo at hun ene fikser på leppestiften hennes Wink jeg tror problemet for hun øverste er at nettverket rundt henne oppmuntrer galskapen.

Ja jeg er helt enig! Men det jeg reagerer på er at man skjelden kun har et nettverk bestående av kun en homogen gruppe. HVor har alle andre vært?
Når det gjelder henne med lebestiften så vil jeg tro at hun nok i utgangspunktet reagerte på utseende hennes. Men det er vel kanskje som å se på solen for mange ganger, så blir man blind

Utlogget Zoria

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 597
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 597

  • Mens sana in corpore sano
SV: Sjokkerende kvinner..
« #51 : 22. mars 2006, 00:39 »

Men hun litt ledre damen som er ute på treningstur, hun må vel bare ha en sykdom?! Huh

har lest om henne tidligere, hun er syk ja, har slitt med sykdommen anorexia nevrosa i mange år.
Books just wanna be FREE! See what I mean at:
http://bookcrossing.com/friend/Tuttasb

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Sjokkerende kvinner..
« #52 : 22. mars 2006, 02:37 »
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Generalen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 470
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 470

SV: Sjokkerende kvinner..
« #53 : 22. mars 2006, 02:40 »
Jeg hadde vært redd å knekke en av armene hennes hvis jeg kom borti henne jeg!

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Sjokkerende kvinner..
« #54 : 22. mars 2006, 02:43 »
Du hadde nok sansynligvis gjort det og, om du skulle være så uheldig å dulte borti hu..
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Generalen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 470
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 470

SV: Sjokkerende kvinner..
« #55 : 22. mars 2006, 02:47 »
Kunne man egentlig hatt skyldfølelse da? Det er jo ikke slik at det ville vært 100% ens egen feil

Celdiir

  • Gjest
SV: Sjokkerende kvinner..
« #56 : 22. mars 2006, 02:57 »
"lange, slanke muskler"

Damn it! Du fikk meg til å flire av noe så tragisk som dette.  Undecided

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Sjokkerende kvinner..
« #57 : 22. mars 2006, 02:59 »
Kunne man egentlig hatt skyldfølelse da? Det er jo ikke slik at det ville vært 100% ens egen feil

Joda, overlagt "knekking ved dulting" det, og straffen er tvangsforing. (Altså, av den "knekte".) Tongue


Damn it! Du fikk meg til å flire av noe så tragisk som dette. Undecided

Er det ikke sant da..? Uansett om det var stygt sagt..?  woot
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

SV: Sjokkerende kvinner..
« #58 : 22. mars 2006, 07:38 »
Det er, som generalen sier, slik at disse ser seg i speilet, og ser en tjukk person! Akkurat som de verste byggerne ser seg i speilet, og ser en pingle (megareksi). I slike ekstreme tilfeller som vi ser her, kan nok tvang faktisk være en løsning. De er jo syke, men vet det ikke alltid selv. Det som gjør meg forbannet, er at moteverden, med de tidligere nevnte designerne i spissen, faktisk lar dette skje! De burde jo aldri hyret inn syke mennesker som modeller! (det gjelder selvsagt også modellbyråene) Kanskje det er flere som burde fått tvangsbehandling...

Utlogget Generalen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 470
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 470

SV: Sjokkerende kvinner..
« #59 : 22. mars 2006, 11:35 »
Det er, som generalen sier, slik at disse ser seg i speilet, og ser en tjukk person! Akkurat som de verste byggerne ser seg i speilet, og ser en pingle (megareksi). I slike ekstreme tilfeller som vi ser her, kan nok tvang faktisk være en løsning. De er jo syke, men vet det ikke alltid selv. Det som gjør meg forbannet, er at moteverden, med de tidligere nevnte designerne i spissen, faktisk lar dette skje! De burde jo aldri hyret inn syke mennesker som modeller! (det gjelder selvsagt også modellbyråene) Kanskje det er flere som burde fått tvangsbehandling...

Samtidig blir de kun en brikke i et stort spill der presset når det gjelder å være tynn er meget stort. De forguder motebransjen på mange vis, og slankepresset tar de til seg. Derimot vil verken modellen eller de som driver presset at det skal ende slik. Når resultatet først blir så tragisk som bildet ovenfor så trekker de ansvarlige seg langt unna for de ikke ønsker å stå ansvarlig for det som har  skjedd. Dermed står modellen på egne ben, som er noen ben for få til å takle en slik situasjon. Dette forverres garantert av et liv som omtrent kun består av å reise. Jeg sier ikke at modellen ikke er ansvarlig eller ikke hadde ett valg, men sykdomen har nok blitt et faktum LENGE før det gikk som det gikk.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!