Skrevet av Emne: Politihøgskolen!  (Lest 10881 ganger)

Utlogget Binais

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 190
  • Honnør: 462
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 190

  • Team Kaliber Gym KFK
SV: Politihøgskolen!
« #30 : 09. februar 2005, 00:43 »
purker kan brenne i helvete Grin

Det der var serriøst det mest usaklige innlegget jeg har hørt på lenge!
Men ok, det sier bare litt om hvor langt du tenker.

Skjønner at folk ikke liker politiet når de kommer og avslutter en fest feks. Men ha i bakhodet at det helt sikkert er en grunn til det.
Folk missliker politetet pga. politikontroll(bil,fart,førerkort,promilel etc.), men hva om alle hadde kjørt med promille og i over 200km/t?
Tviler på at det hadde vært så jævli kult å levd om det ikke var noen regler for oppførsel.. Hva om det kommer noen karer å gir deg juling en dag da? stikker av me penger og bilen din.. Er du da så sikker på at du hadde kommet til å gitt faen i purken og leta etter bilen din, skamslått alene? Tviler på det..

Prøv å unngå å tenke med rompa, så blir alt så mye lettere..
Member of Kaliber FKK
www.kalibergym.no



Bildeprofil

"The off season. What a fuckin' misrepresentation… I call it the growth season."

Konkurerende utøver i Athletic Fitness.

Utlogget Big T

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 447
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 447

  • Lead with speed, follow with power
SV: Politihøgskolen!
« #31 : 09. februar 2005, 10:51 »
Det er ikke bare politiet, men også domstolen. Og spesielt prioriteringen til Oslo politiet er spesielt ille, de henlegger jo ranssaker og andre "småting" uten engang å ha kikket på saken. Mens de istedet bruker tid på å ødelegge som du nevnte rolige privatfester og lignende. Og dette har de nerver til å kalle forebyggende? Det skal også nevnes at alle mine erfaringer med politiet er negative, de virker nervøse og urutinerte og slår alltid før de spør. Når jeg først er igang kan jeg jo nevne at jeg synes de som faktisk blir tatt for noe og får en dom slipper altfor billig unna, for eksempel 2 år for en voldtekt?? Gi dem 10 år!! MEN  Offtopic
Mvh Big T

Utlogget Maui

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 304
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 304

SV: Politihøgskolen!
« #32 : 10. februar 2005, 10:13 »
Æsj hvem vil bli politi??Skyte hunder,stoppe folk som har det moro på veien.. No no

Jippi..Jeg blir kvalm av politie http://www.rogalandsavis.no/nyheter/article1449818.ece

Nei få de tankene vekk politie i Norge er ikke godt likt

Tenk og ønske være en del av det what

Bli brannman eller ambulanse kjører da blir ivertfall folk glad som oftes når de ser deg buttrock

Utlogget Banned4Life

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 219
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 219

  • Sweet Dreams
SV: Politihøgskolen!
« #33 : 10. februar 2005, 10:26 »
Bli brannman eller ambulanse kjører da blir ivertfall folk glad som oftes når de ser deg buttrock

 buttrock buttrock 2thumbsup biggrin
Member of Treningsforum!
I don't care if i die, as long as they bury me in a fucking big box

Utlogget kesse

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 111
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 111

SV: Politihøgskolen!
« #34 : 17. februar 2005, 00:36 »
En ting som de er veldig int. i på intervjuet er hvor oppdatert man er. De spørs feks om de siste hendelsene i media. Så det kan være lurt å lese dagens VG før man skal på intervju... De liker visst også å spørre ut om politikere osv.

Utlogget Bndr

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 100
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 100

SV: Politihøgskolen!
« #35 : 27. februar 2005, 01:19 »
Hva er realfag?

Utlogget LeTigr3

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 267
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 267

SV: Politihøgskolen!
« #36 : 27. februar 2005, 01:25 »
Hva er realfag?

Matte, fysikk, kjemi, biologi

Utlogget Grandiosa

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 363
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 363

SV: Politihøgskolen!
« #37 : 06. juni 2005, 18:04 »
Æsj hvem vil bli politi??Skyte hunder,stoppe folk som har det moro på veien.. No no

Jippi..Jeg blir kvalm av politie http://www.rogalandsavis.no/nyheter/article1449818.ece

Nei få de tankene vekk politie i Norge er ikke godt likt

Tenk og ønske være en del av det what

Bli brannman eller ambulanse kjører da blir ivertfall folk glad som oftes når de ser deg buttrock
Æsj, jeg blei kvalm av inlegget ditt!
Benk: 5x100kg

Utlogget Nerazzurri

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 36
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 36

SV: Politihøgskolen!
« #38 : 07. juni 2005, 04:05 »
politiet er litt kort tenkt føler jeg,men da er det vel bare positivt at folk søker seg inn så vi får gjort noe med det Smiley har en liter artig historie faktisk om hvor dumme politiet er faktisk,eller hvor dumme de tror vi er Tongue
jeg og ett par kompiser var på den lokale bensinstasjonen så spurte vi politiet om de kunne kjøre oss hjem så sa de ja(litt overraska over den).
så når vi sitter der i bilen så får de en oppkaling om hvor en mistenkt person kan befinne seg så kjører de rundt noen bedrift bygninger og leiter etter denne personen med baksete full av ungdommer..altså hva hadde de tenkt å gjøre om de fant han fyren? sette oss av og si at vi måtte gå hjem? Tongue hehe...men uannsett så fant de ikke han her fyren og vi satt der og snakka litt me dem og så begynnte de å spør om vi hadde gjort ulovlige ting som vi ville fortelle om osv Tongue hehe..altså,hvem faen forteller det ulovlige de har gjort til purken? Tongue værste var jo at dem var seriøse...hehe Cheesy

Utlogget Nerazzurri

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 36
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 36

SV: Politihøgskolen!
« #39 : 07. juni 2005, 04:08 »
politiet er litt kort tenkt føler jeg,men da er det vel bare positivt at folk søker seg inn så vi får gjort noe med det Smiley har en liter artig historie faktisk om hvor dumme politiet er faktisk,eller hvor dumme de tror vi er Tongue
jeg og ett par kompiser var på den lokale bensinstasjonen så spurte vi politiet om de kunne kjøre oss hjem så sa de ja(litt overraska over den).
så når vi sitter der i bilen så får de en oppkaling om hvor en mistenkt person kan befinne seg så kjører de rundt noen bedrift bygninger og leiter etter denne personen med baksete full av ungdommer..altså hva hadde de tenkt å gjøre om de fant han fyren? sette oss av og si at vi måtte gå hjem? Tongue hehe...men uannsett så fant de ikke han her fyren og vi satt der og snakka litt me dem og så begynnte de å spør om vi hadde gjort ulovlige ting som vi ville fortelle om osv Tongue hehe..altså,hvem faen forteller det ulovlige de har gjort til purken? Tongue verste var jo at dem var seriøse...

Utlogget LeTigr3

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 267
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 267

SV: Politihøgskolen!
« #40 : 12. juni 2005, 02:02 »
Ref. Magmo.

Å kalle politiet for dumme basert på den hendelsen der er litt lavmælt.

Vet nå ikke helt hva politiet læres på politiskolen, men tror da de gjennomgår psykologikurs hvor de "læres opp" til å lettere avsløre løgnere.

Men det fins selvsagt enkelte som ikke er helt gode oppi skallen, men ellers er jeg bare sjeleglad for at vi har politi.

Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

SV: Politihøgskolen!
« #41 : 12. juni 2005, 02:50 »
Æsj hvem vil bli politi??Skyte hunder,stoppe folk som har det moro på veien.. No no

Jippi..Jeg blir kvalm av politie http://www.rogalandsavis.no/nyheter/article1449818.ece

Nei få de tankene vekk politie i Norge er ikke godt likt

Tenk og ønske være en del av det what

Bli brannman eller ambulanse kjører da blir ivertfall folk glad som oftes når de ser deg buttrock

Hva med å avskaffe hele skiten?

Utlogget Grandiosa

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 363
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 363

SV: Politihøgskolen!
« #42 : 12. juni 2005, 02:53 »
Latterlig å rakke ned på politi fordi de har avsluttet en fest. Politiet er ikke ute etter å ødlegge, men er til for å hjelpe. For meg hadde det vært et privililegeum å bli politi, men jeg tror det er såpass mange søkere at det er vanskelig å komme igjennom. Men det forundrer meg ikke om mange 15 åringer er forbanna på politiet fordi de har blitt stoppa på trimma moped eller noe slikt.

Ref. Magmo.
Vet nå ikke helt hva politiet læres på politiskolen, men tror da de gjennomgår psykologikurs hvor de "læres opp" til å lettere avsløre løgnere.
Det er riktig. På politiskolen er det mye etiikk undervisning, altså, det undervises i hva som er rett og galt. Vi hadde besøk av politiet på skolen i forbindelse med russetiden. Da sa politibetjenten "pisser dere midt i gata, så er det klart vi må gi dere et forelegg, men stikker dere inn i en side gate og pisser i en busk, så bryr vi oss ikke i det hele tatt!".
Benk: 5x100kg

Utlogget Grandiosa

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 363
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 363

SV: Politihøgskolen!
« #43 : 12. juni 2005, 02:55 »


Hva med å avskaffe hele skiten?

Jeg har alltid hatt respekt for deg og dine meninger, men når jeg leser dette innlegget mister jeg alt av respekt.
Benk: 5x100kg

Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

SV: Politihøgskolen!
« #44 : 12. juni 2005, 03:00 »
Jeg har alltid hatt respekt for deg og dine meninger, men når jeg leser dette innlegget mister jeg alt av respekt.

Hehe, jeg var ironisk. Jeg mener det blir helt latterlig å si "snut er ut", bare fordi politiet ved en feiltakelse har ansatt en klovn.

Politiet der jeg bor har jeg stor respekt for. I russetiden, på pub-til-pub, svingte de innom for å hilse. De sa ingenting på at vi drakk på en offentlig plass, bare vi ikke søplet, så var alt OK. Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!