Skrevet av Emne: Morsom historie  (Lest 2400 ganger)

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Morsom historie
« : 01. april 2006, 01:28 »
Skal prøve å gjenfortelle denne så godt jeg kan, for den var dritmorsom. Synes jeg i allefall Grin
Hørte en gang en historie om en familie som var på ferie i USA. Dette er visstnok venner av familien til ei jeg kjenner, så det var slik jeg fikk høre historien; mora i familien har alltid vært så fryktelig redd for negre, uvisst av hvilken grunn. Hu er seriøst livredd dem, og dette ble jo så klart et problem når de skulle til New York på ferietur, for i USA er det jo mange negre.. biggrin Helt fra de landet på flyplassen gikk hun rundt og var redd, så hun var glad da de endelig kom til hotellet. De fikk rom, fikk inn all bagasjen, men så måtte hun, av grunner jeg har glemt, ned til resepsjonen en tur. Var jo sånn at hu nesten ikke turte å gå alene, tenk om hun traff en neger!  rofl
Anyway, hun gikk til heisen, som var tom, og trykte på knappen. Det var bare et problem: heisen stoppet i etasjen under også. Det måtte jo komme på en neger. Dama klikket fullstendig og halvveis lå borti det ene hjørnet i heisen og skrek "pliiis dånnt kill mii! åoo mai gåd, pliiiis dånt kill mii" i skikkelig psyko-stil. Dette var visst en traumatisk opplevelse for dama, for om jeg ikke husker helt feil tok hu heisen opp til rommet igjen og noen andre måtte ta turen ned.
Etterhvert ble dette glemt. Når de da skulle ta turen hjem og stod i resepsjonen på hotellet for å betale for seg, fikk de høre at de ikke skyldte noen ting, at hele deres opphold var betalt. Han som hadde betalt hadde også lagt igjen en lapp til dem og der stod dette:
Thank you for giving me the laugh of my life
Eddie murphy

 rofl rofl
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget AlexanderDGL

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 009
  • Honnør: 839
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 009

  • Giske SK
SV: Morsom historie
« #1 : 01. april 2006, 01:36 »
Å ka tøft!! Grin Hun burde jo vite hvem han var da!!  Huh
Bestenoteringer på stevne:
265 - 155 - 250 - 670 kilo sammenlagt
__________________________________________


Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Morsom historie
« #2 : 01. april 2006, 01:38 »
Nja, skulle jo tro det, men hun var nok for redd til å klare å oppfatte at det faktisk var han... Grin
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Morsom historie
« #3 : 01. april 2006, 01:40 »
eller som vi andre kaller det:

Fin vandrehistorie.. Wink
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Il Gladiatore

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 760
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 760

SV: Morsom historie
« #4 : 01. april 2006, 01:44 »
Visste hun hvem Eddie Murphy var da? I og med at hun "aldri" hadde sett en neger før. Og med tanke på at hun holdt good avstand fra mørkemenn og den slags..
Be the fire in my heart, be the wind in these sails and be the reason that I live

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Morsom historie
« #5 : 01. april 2006, 02:00 »
QuiN: Har vel aldri skrevet at hun "aldri" hadde sett en neger før, skrev bare at hun var redd de. De finnes som kjent også i Norge.. biggrin Hva mørkemenn..?
Var Brit som fortalte det, så veit ikke mer enn det jeg skrev..

Thyve: What..? Har du hørt den før?
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

silentk

  • Gjest
SV: Morsom historie
« #6 : 01. april 2006, 02:02 »
Litt annerledes versjon enn den jeg hørte for noen år siden, ja. Men den er likevel morsom.

Utlogget Il Gladiatore

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 760
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 760

SV: Morsom historie
« #7 : 01. april 2006, 02:04 »
QuiN: Har vel aldri skrevet at hun "aldri" hadde sett en neger før, skrev bare at hun var redd de. De finnes som kjent også i Norge.. biggrin Hva mørkemenn..?
Var Brit som fortalte det, så veit ikke mer enn det jeg skrev..

Thyve: What..? Har du hørt den før?

Jeg strakk den bare litt langt. Mente igrunnen heller ikke at hun aldri hadde sett en neger før, men fikk en oppfattelse av at hun tok avstand fra tv-programmer med mørkemenn o.l.
Be the fire in my heart, be the wind in these sails and be the reason that I live

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Morsom historie
« #8 : 01. april 2006, 02:09 »
Hva legger du egentlig i ordet "mørkemenn"...? Huh Negere..?
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Il Gladiatore

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 760
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 760

SV: Morsom historie
« #9 : 01. april 2006, 02:13 »
hehe, ja.. Litt intern humor..  rofl
Be the fire in my heart, be the wind in these sails and be the reason that I live

Utlogget Generalen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 470
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 470

SV: Morsom historie
« #10 : 01. april 2006, 03:36 »
Hvis den er kødd så er den uansett sykt morsom.

Kan jo dra en som visstnok skal være ekte men går igjen veldig ofte.

En mann er på vei til jobben i bilen sin og treffer plutselig ei katte med bilen. Han går ut av bilen og prøver å finne katten. Han finner den levende i noen busker ved siden av og tar livet av katten som han regner med at er veldig skadet. Når han er ferdig setter han seg i bilen og kjører videre til jobb. Etter endt kjøretur parkering etc går han forbi panseret til bilen på vei inn til inngangen til arbeidsplassen. Han kikker tilfeldighvis på panseret og ut av grillen henger det en død katte!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!