Skrevet av Emne: Hamas:- Selvmordsaksjonen var selvforsvar  (Lest 1362 ganger)

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Hamas:- Selvmordsaksjonen var selvforsvar
« : 17. april 2006, 16:35 »
Det palestinske regjeringspartiet Hamas kaller dagens selvmordsaksjon i Tel Aviv for selvforsvar. Selvmordsbomberen tok med seg åtte andre i døden.

"Samtidig fordømmer den palestinske presidenten angrepet.
- Jeg ber alle palestinske fraksjoner om å stanse volden. Slike angrep skader palestinske interesser, sa Saeb Erekat, en nær rådgiver til Abbas på vegne av presidenten."

No shit..
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget O/T_Kongen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 135
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 135

  • I r tehpwn.
SV: Hamas:- Selvmordsaksjonen var selvforsvar
« #1 : 17. april 2006, 16:53 »
Ikke gjør meg noe! BÆM haha! nå kan ikke dere gjøre meg noe mer, for jeg er død!

Selvmordsbombing viser jo bare hvor sterkt noen kan tro på noe:D

ps: kall meg rasist om du vil, norsklærer'n min gjorde det Tongue
You can turn your back on a person, but, never turn your back on a drug. Especially when it"s waving a razor-sharp hunting knife in your eye.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Hamas:- Selvmordsaksjonen var selvforsvar
« #2 : 17. april 2006, 17:22 »
Hva lærere i den offentlige skole sier, skal vi vel ta med en klype salt.. Wink Men, ja, mange kommer slengende med "rasist" så fort du sier noe negativt om innvandrere. Akkurat derfor er det dette landet kommer til å gå på snørra om noen år når det blir mange nok innvandrere her.

Hvor vanskelig kan det være å tenke litt lengre enn nesetippen: Hvorfor har de kommet hit? Jo, fordi de ikke lenger kan bo i landet de ble født, for i det landet er det ufred. Hvem laget ufreden? Jo, dem selv.
Hvor lenge er det i mellom vi leser i aviser og ser det på tv at en innvandrer har gjort noe kriminelt? Ikke veldig lenge. Hvordan tror du/dere da det blir her i Norge når det blir mange nok av dem..?
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget AlexanderDGL

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 009
  • Honnør: 839
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 009

  • Giske SK
SV: Hamas:- Selvmordsaksjonen var selvforsvar
« #3 : 17. april 2006, 17:51 »
Gjerningsmannen var jo bare 16 år..  Shocked

http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/04/17/463732.html
Bestenoteringer på stevne:
265 - 155 - 250 - 670 kilo sammenlagt
__________________________________________


Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Hamas:- Selvmordsaksjonen var selvforsvar
« #4 : 17. april 2006, 22:49 »
Alle 16-åringer jeg kjenner, er rasjonelle voksne mennesker, med en dyp forståelse for politikk og fredsprossesser!
Samtidig syns jeg 16-åringer faktisk er de mest rettferdige menneskene, og de har også bra med perspektiv på verden rundt seg! De er nesten aldri i opposisjon eller ubalanse!  Deal

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Hamas:- Selvmordsaksjonen var selvforsvar
« #5 : 17. april 2006, 23:07 »
biggrin
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Maui

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 304
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 304

SV: Hamas:- Selvmordsaksjonen var selvforsvar
« #6 : 18. april 2006, 02:55 »
Når et land som Israel har bare kjørt over Palestina siden staten Israel ble opprett og før det kan man ikke vente annet.

Noe slikt skaper mennesker som er villig til og ofre alt for noe de mener er riktig.

Synd at ingen ting blir gjort med denne konflikten er jo ikke akuratt mange land som støtter Israel bare se div avstemninger i FN burde vel si litt om Israel dette :Smiley

Hamas er valgt av folket gjennom fritt valg som USA blant annet krevet og så tar de bort støtte når folka har tatt sitt valg ::)lol


Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Hamas:- Selvmordsaksjonen var selvforsvar
« #7 : 18. april 2006, 02:58 »
1) Israel har på ingen måte overkjørt Palestina siden staten Israel ble opprettet, det var derimot araberlandene RUNDT israel som angrep Israel når staten ble gjenopprettet i 1948

2) Muslimer har en egen evne til å skape ufred, uansett hvor de er. Merkelig nok får ikke Tibet eller Kurdistan like stor oppmerksomhet som Palestina.. Mon tro hvorfor..?

3) Hamas planlegger å utslette staten Israel, hvorfor skal de få støtte av Israels allierte for å gjøre dette? Dette er ganske enkelt rasjonelt av USA, Eu og Norge..

enkelt og greit.. Smiley

Når det gjelder FN og FN-resolusjoner kan man jo se på antallet arabiske/muslimske land i FN versus hvor mange man har av Israel...
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Maui

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 304
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 304

SV: Hamas:- Selvmordsaksjonen var selvforsvar
« #8 : 18. april 2006, 03:10 »

2) Muslimer har en egen evne til å skape ufred, uansett hvor de er. Merkelig nok får ikke Tibet eller Kurdistan like stor oppmerksomhet som Palestina.. Mon tro hvorfor..?

Uten tvil enig er ikke noe fan av Islam og mener selv det er en farlig religion..

Jeg har som sagt null imot jøder rundt om men jeg har noe imot en stat som Israel(pga hva de har gjort og gjør) mange misforstår når man sier man er imot Israel og hva de gjør mot Palestina de tror man er en slags jøde hater det er jeg ikke.

Men akuratt Israel VS Palestian er jeg nok på den riktig siden Hr.Thyve Wink

Men at noen sprenger seg selv ser jeg bare på som en bivirkning av det som har skjedd mot Palestina og mangel på støtte fra andre land i over 20-30år..

Igjen just my 2cents Wink


Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Hamas:- Selvmordsaksjonen var selvforsvar
« #9 : 18. april 2006, 03:12 »
Tja..

Palestinerne har vært særs flinke i propagandaøyemed.. og venstresiden her hjemme og flere andre steder i europa er på grensen til å være antisemittiske. Da får man ofte et vrengebilde både gjennom venstreorienterte medier OG politikere.. Wink Vi blir nok uansett ikke enige, men noen fakta kan man dog ha på bordet:

1) Palestina har aldri vært en nasjon, men et mandatområde.. befolket av kristne, jøder OG muslimer, mao, ikke et ensrettet arabisk/muslimsk område på noen måte.

2) Israel har blitt angrepet av sine naboland gjentatte ganger og rent militærtaktisk er de avhengige av å ha en hvis buffer for å overleve.

3) Hamas har et uttalt mål om å utslette Israel.
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Hamas:- Selvmordsaksjonen var selvforsvar
« #10 : 18. april 2006, 03:40 »
Maui, du gidder ikke å starte en diskusjon om dette med Hr Thyve her.. Han kommer til å kjøre over deg... biggrin
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Hamas:- Selvmordsaksjonen var selvforsvar
« #11 : 18. april 2006, 17:28 »
Maui, du gidder ikke å starte en diskusjon om dette med Hr Thyve her.. Han kommer til å kjøre over deg... biggrin

Og eventuellt RYGGE over deg også, hvis du ser palestinsk ut... Wink

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Hamas:- Selvmordsaksjonen var selvforsvar
« #12 : 18. april 2006, 18:23 »
rofl rofl For all del ikke gå med skjerf heheh Grin
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!