Skrevet av Emne: Forslag til nytt forum: Forum for drittunger  (Lest 4738 ganger)

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Forslag til nytt forum: Forum for drittunger
« #15 : 27. april 2006, 12:27 »
Warlock kan jo være "Moderator" og "Useriøs Veileder" i det forumet da?? :Smiley
Heheh ikke sant.. Wink Men mener da jeg kunne gjort en like god jobb som moderator som deg.. No offence.  :Smiley

Føler man seg truffet dersom man ber om en definisjon? Mange såre sjeler ute å går i såfall. Tongue
Ja det er det jo. Om man kommer med en negativ kommentar til et innlegg, som da kanskje er skrevet hundre ganger før og som man hadde funnet om man hadde søkt litt eller bladd litt ned på siden, er det jo alltid noen som reagerer på denne måten. Denne posten er da intet unntak. Mange her har blitt kalt drittunger og følte seg kanskje en smule truffet når jeg skrev det jeg skrev. Da må jeg bare si at jeg ikke siktet til noen spesielle, MEN jeg kunne godt ha gjort det. Har egentlig ikke noen trang til å henge ut noen, men mener nivået på dette forumet har sunket så til de grader det siste året at noe kanskje må gjøres for å komme opp på gammelt nivå.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Forslag til nytt forum: Forum for drittunger
« #16 : 27. april 2006, 12:30 »
Forøvrig syns jeg hele ideen din er idiotisk da vi allerede har et forum for nybegynnere.

Hva er poenget med et slikt forum om de ikke klarer å holde seg der, og etter kort tid begynner å svare på andre sine spørsmål og i tillegg svarer feil?
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

WannaBeHuge

  • Gjest
SV: Forslag til nytt forum: Forum for drittunger
« #17 : 27. april 2006, 12:40 »

Hva er poenget med et slikt forum om de ikke klarer å holde seg der, og etter kort tid begynner å svare på andre sine spørsmål og i tillegg svarer feil?

Er ikke det gyldig grunn til advarsel/utestengelse?

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Forslag til nytt forum: Forum for drittunger
« #18 : 27. april 2006, 13:10 »
Njaa, er ikke sikkert de trenger å bli utestengt pga noe sånt, men når ferskiser lærer vekk noe de tror er sant ender det med at en eller annen moderator må gå inn å rydde opp i diskusjoner og medfølgende krangler. Unødvendig. Og dette er noe det blir mer og mer av. Er jo faktisk ikke SÅ lenge siden sånt som dette nesten ikke fantes her inne...
Når jeg da hakker på alderen til enkelte medlemmer her, så er det pga det er slående hvor ofte 14-15 åringer poster i tråder som ender i usaklig krangling.

Jeg har derfor _full_ forståelse for dem som dropper tf.no og heller stikker til et annet forum. Må innrømme jeg har tenkt tanken selv og.

Nei, jeg er ikke av de som skriver mest seriøse innlegg på dette forumet, men usakligheter bør holdes i åpent forum.

Kanskje det kunne vært en løsning å lage under-forum? På "forum for tenåringer" og/eller "forum for nybegynnere"? Feks at man har vanlig tenåringsforum og under der kan man feks ha en kostholdstråd, en tilskuddstråd og en tråd med forskjellige treningsprogram..? Da kunne vi i allefall holdt sakligheten oppe andre steder på forumet...
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

andreassk

  • Gjest
SV: Forslag til nytt forum: Forum for drittunger
« #19 : 27. april 2006, 15:02 »
Hva er poenget med et slikt forum om de ikke klarer å holde seg der, og etter kort tid begynner å svare på andre sine spørsmål og i tillegg svarer feil?

Av å til har drittungen riktig..

Hehe..

Ikke begynn å dra alder inn i dette da folkens..

Utlogget superduper

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 538
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 538

  • mja
SV: Forslag til nytt forum: Forum for drittunger
« #20 : 27. april 2006, 15:05 »
Jeg vil være med i drittungeforum!!!! Det er nemlig der jeg hører hjemme.. Smiley

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

SV: Forslag til nytt forum: Forum for drittunger
« #21 : 27. april 2006, 15:06 »
Jeg vil være med i drittungeforum!!!! Det er nemlig der jeg hører hjemme.. Smiley

Hail Mary!
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget CAPTAINJACK

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 78
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 78

SV: Forslag til nytt forum: Forum for drittunger
« #22 : 27. april 2006, 15:06 »
Kunne det vært aktuelt?

haha  2thumbsup
20år
1.80 m
78kg

Aktiv trening siden Juli -05

WannaBeHuge

  • Gjest
SV: Forslag til nytt forum: Forum for drittunger
« #23 : 27. april 2006, 15:06 »
Av å til har drittungen riktig..

Hehe..

Ikke begynn å dra alder inn i dette da folkens..

Så du mener at ikke alder har noe med saken å gjøre?

Utlogget Forn

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 398
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 398

SV: Forslag til nytt forum: Forum for drittunger
« #24 : 27. april 2006, 15:17 »
Så du mener at ikke alder har noe med saken å gjøre?

Det har det da ikke.

Men er ikke du selv en ung kar?
All that is gold does not glitter...

Utlogget Wacko

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 762
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 762

SV: Forslag til nytt forum: Forum for drittunger
« #25 : 27. april 2006, 15:25 »
Drittunge er ikke en alder, det er en tilstand.

Fjortiss er heller ingen alder, det er en tilstand.


Føler meg på ingen måte truffet, synes faktisk det hørtes greit ut. Bortsett fra at det blir vannskelig å bestemme hvem som skal holde seg der, for det kan definnitivt ikke bestemmes utifra alder.


Bare for å forklare:
Hadde jeg sett en 25år gammel man pisse på huset mitt, så ville jeg kalt han drittunge, hvis jeg ikke hadde gått til fysisk angrep vel og merke. Så gjør du noe dritt, som er barnslig, er du en drittunge. Min mening....



Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Forslag til nytt forum: Forum for drittunger
« #26 : 27. april 2006, 15:42 »
Av å til har drittungen riktig..

Hehe..

Ikke begynn å dra alder inn i dette da folkens..

Om han svarer rett er han da ikke noe drittunge.. Tongue

Nei, var kanskje litt dumt å dra inn alder.. Er da mange 14-15 åringer her på forumet som oppfører seg som folk OG som faktisk kan litt om trening.
Tenker mest på de som slenger rundt seg med alt mulig vissvass a la "15 reps og oppover for å få lange, slanke muskler", punktforbrenning og "hvor mange gram proteiner er det i et egg?"..

Feks Wacko, som er 16, er ikke en av disse fjortisene/drittungene. Han er "bare" 16, men det virker ikke som han har store problemet med å oppføre seg og i visse diskusjoner holde seg passiv, i stedet for å slenge rundt seg med sånt som han har hørt et sted... Wink
Skjønner ikke helt hvorfor dette skal være så vanskelig for så mange andre..
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Wacko

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 762
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 762

SV: Forslag til nytt forum: Forum for drittunger
« #27 : 27. april 2006, 15:55 »
Om han svarer rett er han da ikke noe drittunge.. Tongue

Nei, var kanskje litt dumt å dra inn alder.. Er da mange 14-15 åringer her på forumet som oppfører seg som folk OG som faktisk kan litt om trening.
Tenker mest på de som slenger rundt seg med alt mulig vissvass a la "15 reps og oppover for å få lange, slanke muskler", punktforbrenning og "hvor mange gram proteiner er det i et egg?"..

Feks Wacko, som er 16, er ikke en av disse fjortisene/drittungene. Han er "bare" 16, men det virker ikke som han har store problemet med å oppføre seg og i visse diskusjoner holde seg passiv, i stedet for å slenge rundt seg med sånt som han har hørt et sted... Wink
Skjønner ikke helt hvorfor dette skal være så vanskelig for så mange andre..

Det liker jeg Warlock, at du "respekterer" folk som er såpass mange år yngre enn deg. Det skulle bare mangle vil sikkert noen si, men selv tror jeg at jeg vil få vannskeligheter med det når jeg blir eldre.

Nå var kanskje respektere ett litt sterkt ord å bruke i sammengengen her Cheesy, men tror ikke poenget var så jævlig vannskelig å catche.

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Forslag til nytt forum: Forum for drittunger
« #28 : 27. april 2006, 16:19 »
1) Det er selvsagt forskjell på den gjennomsnittelige 25-åring og den gjennomsnittelige 15-åring når det gjelder modenhet, intelektuell utvikling o.l. Det skulle bare mangle, og dermed blir et flertall av problemkildene "valpene"

2) Jeg rocker kåken.
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Forslag til nytt forum: Forum for drittunger
« #29 : 27. april 2006, 16:23 »
Heheh Thyve spesial biggrin
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!