Skrevet av Emne: ADN VS TIL  (Lest 20355 ganger)

Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
SV: ADN VS TIL
« #90 : 05. mai 2006, 23:56 »
Høres jo skummelt ut hvis det er utenlandsk kosttilskudd som blir godkjent men ikke norsk. Litt bakvendt kanskje? Eller er de bare føre var pga e-coli, fugleinfluensa, etc etc.. Wink Norske råvarer er jo ikke akkurat trygge...

Fra spøk til alvor:

Hvis det finnes slike interne lister/godkjennelser, hvorfor finnes de?
For å kunne holde masken og si at det er skummelt å bruke slike tilskudd og fortsatt holde den linjen folk er vant til å høre fra den kanten? Eller er det fordi man vil vike for presset fra sponsorer som yter gode penger?

Soje

Utlogget Mr Benkpress

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 224
  • Honnør: 1010
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 224

  • Trying is the first step towards failure
SV: ADN VS TIL
« #91 : 06. mai 2006, 00:32 »
Høres jo skummelt ut hvis det er utenlandsk kosttilskudd som blir godkjent men ikke norsk. Litt bakvendt kanskje? Eller er de bare føre var pga e-coli, fugleinfluensa, etc etc.. Wink Norske råvarer er jo ikke akkurat trygge...

Fra spøk til alvor:

Hvis det finnes slike interne lister/godkjennelser, hvorfor finnes de?
For å kunne holde masken og si at det er skummelt å bruke slike tilskudd og fortsatt holde den linjen folk er vant til å høre fra den kanten? Eller er det fordi man vil vike for presset fra sponsorer som yter gode penger?

Soje

Det er litt vanskelig å seie, men ja, Multipower har ein uoffesiell godkjenning, og skal OLT utøver bruke kosttilskudd, så er det MP som er annbefalt.  Grunnen veit eg ikkje. Olt har jo gjort kjempemessig arbeid for å sjekke ut tilskudd. Etter OL i 2000, Då tian G vart tatt, så fekk Stian ein del penger i oppresing etter ein særdelse dårlig artikkel som han der jævla "Are Langdistanseløper" skreiv i VG. Desse pengene doneter Stian til OLT for at dei skulle kontrolere og finne kosttilskudd som er brukande. Det OLT brukte pengane på var det der makkverke dei no kaller rissikovurdering av tilskudd som ADN har hennvist til tidliger. Altså ein risikoanalyse, som ein kvar persom med 80 i iq egentlig kunne kommet fram til sjølv.
Det har også våre gjort analyser av div kosttilkudd, som man ikkje vil navngi, men kun seie at masse er forurensa. Dei vil med andre ord ikkje offentlig frikjenne nokre produsenter med unntak av MAXIM, som lager sukkervann og ein såkalle recovery Bar og drikk, med rundt 20% protein, altså ikkje ein spesilet brukande drikk for strykeutøvere.  MAXIM er merkelig nok sponsorer for OLT.
"Alexander the Great,
His name struck fear into hearts of men,
Alexander the Great,
Became a god amongst mortal men."






Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Norgesmester!

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
SV: ADN VS TIL
« #92 : 06. mai 2006, 22:15 »
hå hå.. Stellander var på TV i dag og var dritforbanna. Han sa at han måtte ta han på det faglige og ikke hvordan han så ut. Det stod også på TV at han var "tidligere" kroppsbygger.


what gives?  what

Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
SV: ADN VS TIL
« #93 : 07. mai 2006, 11:17 »
Uansett kan vi i hvertfall konkludere med at OLT ikke sier nei til et kosttilskudd uten grunn da. Og det er jo betryggende i så måte.

Soje

Utlogget city

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 475
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 475

SV: ADN VS TIL
« #94 : 07. mai 2006, 11:30 »
De er vell redd stellander skal gi dem mer enn bare tips om kosttilskudd, jeg har sett han virkeligheten hehe han er sikkert 160cm høy, like bred som han er høy  :Smiley
jeg synes han hva en liten feit boler ingenting annet, me svære svette ringer rundt armene.   woot
Alder: 21 Vekt: ca 112-117kg Høyde: 180cm

Benk: 155kg
Knebøy: 220kg
Markløft: 280kg

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: ADN VS TIL
« #95 : 07. mai 2006, 13:03 »
Det er lite man kan si om "kongen av militærpress" (etter eget utsagn, vel å merke).. Han uttaler seg som han har vett til, og for de som har sett et par av innleggene hans.. vel, det er ikke stort.
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: ADN VS TIL
« #96 : 07. mai 2006, 13:37 »
De er vell redd stellander skal gi dem mer enn bare tips om kosttilskudd, jeg har sett han virkeligheten hehe han er sikkert 160cm høy, like bred som han er høy  :Smiley
jeg synes han hva en liten feit boler ingenting annet, me svære svette ringer rundt armene.   woot

Hva kan dem si? Personlig er jeg fryktelig lei av stupide, ferske forummedlemmer hvis innlegg bekrefter deres svært så utilstrekkelige mentale kapasiteter.

Enig med silentk Smiley






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: ADN VS TIL
« #97 : 07. mai 2006, 13:41 »
La nå SATS være.. her gutter, her er noe å fyre seg opp over... Og det er ikke bare dopere som syns ADN bæsjer i hetta av og til...

Bukken sitter ikke bare på havresekken, men bukken er faktisk igang med å bestille MERE havre fra felleskjøpet...  rofl

Blankofullmakt, bukten og begge endene...  what

http://www.antidoping.no/files/{016C2831-6CDC-4ECD-81CE-E72383544905}.pdf

Her snakker vi om å sikre sin egen eksistens ved å gjøre tilskudd skumle og verden farlig...  rofl

Utlogget city

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 475
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 475

SV: ADN VS TIL
« #98 : 07. mai 2006, 14:00 »
 Undecided hva har jeg gjort nå..hva det ikke snakk om stellander skulle gi tips om kostilskudd og slikt?? så sa jeg bare hvorfor antidoping norge hva skeptisk..for fakta er jo at han har brukt aas iblant..han er sikkert en kjempe kar..men antidoping norge er sikkert redd han skal være et eksempel for andre og de vil være som han.
Alder: 21 Vekt: ca 112-117kg Høyde: 180cm

Benk: 155kg
Knebøy: 220kg
Markløft: 280kg

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: ADN VS TIL
« #99 : 07. mai 2006, 14:00 »
you don't say...

Utlogget city

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 475
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 475

SV: ADN VS TIL
« #100 : 07. mai 2006, 14:02 »
Det er lite man kan si om "kongen av militærpress" (etter eget utsagn, vel å merke).. Han uttaler seg som han har vett til, og for de som har sett et par av innleggene hans.. vel, det er ikke stort.

gidd og ta alt så veldig seriøst. det hva jo ment som litt humor.
Alder: 21 Vekt: ca 112-117kg Høyde: 180cm

Benk: 155kg
Knebøy: 220kg
Markløft: 280kg

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: ADN VS TIL
« #101 : 07. mai 2006, 14:03 »
Undecided hva har jeg gjort nå..hva det ikke snakk om stellander skulle gi tips om kostilskudd og slikt?? så sa jeg bare hvorfor antidoping norge hva skeptisk..for fakta er jo at han har brukt aas iblant..han er sikkert en kjempe kar..men antidoping norge er sikkert redd han skal være et eksempel for andre og de vil være som han.

Dæven, om antidoping norge er skeptiske til folk pga at de er 160cm høye og har svetteringer, vel da bør folk begynne å gjemme seg...

Om du leser tilbake i tråden her så står det klart hvorfor ADN ikke liker han.... Du peker på en geit og sier at det er en geit her, ingen er overrasket Tongue

gidd og ta alt så veldig seriøst. det hva jo ment som litt humor.

Personangrep på en av norges fremste kroppsbyggere når du ikke har noe å stille opp med selv, og egentlig burde måpe etter hva han har oppnådd er ikke morsomt, merkelig nok.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget city

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 475
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 475

SV: ADN VS TIL
« #102 : 07. mai 2006, 14:15 »
Det er lite man kan si om "kongen av militærpress" (etter eget utsagn, vel å merke).. Han uttaler seg som han har vett til, og for de som har sett et par av innleggene hans.. vel, det er ikke stort.

ja jeg beklager det der..det jeg mente hva et jeg hva sterkeste i skuldre på min alder på min alder på mitt gym..
Alder: 21 Vekt: ca 112-117kg Høyde: 180cm

Benk: 155kg
Knebøy: 220kg
Markløft: 280kg

Utlogget Omen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 136
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 136

SV: ADN VS TIL
« #103 : 07. mai 2006, 16:31 »

Du er jo provoserende dum! Er du standarden for "sats-folk"?!

De er vell redd stellander skal gi dem mer enn bare tips om kosttilskudd, jeg har sett han virkeligheten hehe han er sikkert 160cm høy, like bred som han er høy :Smiley
jeg synes han hva en liten feit boler ingenting annet, me svære svette ringer rundt armene. woot

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

SV: ADN VS TIL
« #104 : 07. mai 2006, 17:28 »
De er vell redd stellander skal gi dem mer enn bare tips om kosttilskudd, jeg har sett han virkeligheten hehe han er sikkert 160cm høy, like bred som han er høy :Smiley
jeg synes han hva en liten feit boler ingenting annet, me svære svette ringer rundt armene. woot

Jeg vil komme med en antakelse her. Du er 17,5 år. Du har trener for moro skyld og har ingen utpreget kunnskap om verken høyde, bredde eller kosthold. Av posten du skrev syntes jeg det ligger grunn for at du verken vet forskjell på stor eller liten. Du vet faktisk, i mine øyne, svært lite om virkeligheten som du så uintelligent utfolder deg om. Dette i kombinasjon med at du er snart 18 år og har trent i over et år skremmer meg litt.

Vil du ikke inneha kunnskap om det du bedriver tiden din med?
Eller var du full da du skrev posten din?
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!