Skrevet av Emne: Noen som kan mekke en øvelse-oversikt?  (Lest 1777 ganger)

Utlogget oxilo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 309
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 309

Noen som kan mekke en øvelse-oversikt?
« : 04. mai 2006, 18:13 »
Har nå kastet meg på doggcrapp treningen.. kommer nettopp fra den 2. treningsdag nå, og må si jeg synes det virker ganske genialt hele opplegget.. Har trent bein i dag, og er heeelt gelÊ i beina.. Smiley herlig..

Men tenkte kanskje noen smarte folk her inne kunne mekke en oversikt over øvelser for de forskjellige muskelgruppene som inngår i doggcrapps treningsprogram. For jeg tror jeg kommer til å slite litt med å finne nye øvelser når jeg må droppe øvelser på grunn av mangel på progresjon. Er mange muskelgrupper jeg ikke finner fler enn 3 øvelser på.. (f. eks underarmer, bakside lår..) Så hadde vært konge å ha en liten "liste" å plukke øvelser fra når noen må byttes ut.. Smiley

Noe annet.. vet doggcrapp er kritisk til at folk endrer på programmet hans, men må man stretche på den måten han beskriver på alle muskelgruppene, eller kan jeg bruke andre som jeg synes tar bedre, og jeg får bedre til...?
Nytt norsk golfforum på www.istooy.com

Utlogget dunny

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 189
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 189

SV: Noen som kan mekke en øvelse-oversikt?
« #1 : 05. mai 2006, 15:21 »
sjekk ut dogg's place på www.fitnessprat.no
Der er det en sticky med mange oversatte artikkler skrevet av Dante himself og blant annet en oversikt med bilder av de "godkjente" øvelsene.

Han er kritisk til at folk forandrer på trenings filosofien hans, men når det gjelder streching ser jeg ikke noe galt i at du benytter metoder som er bedre for deg enn de metodene han har gitt eksempler på. Poenget er at du strecher.
"Do you really think that eating 3000 calories with 225 grams of protein and doing the Weider "confusion training principle" to keep your body offguard will somehow magically make your 175lbs into 250lbs of rock granite monstrosity?
....Get your act together and think this all out or quit your complaining and dreaming and take up tennis." -DC

www.myspace.com/thomasfonn

Gå til:  

Kosttilskudd - bruker du for mye?

Kosthold11.12.201939

Hvor mye kosttilskudd bruker du egentlig?
Progresjon er viktig for å få resultater av treningen.
Dette er 500 kcal!

Sunn proteinrik julebakst

Kosthold05.12.2019249

Er du i gang med bakingen til jul? Prøv dette.
Se studien.