Skrevet av Emne: Norges Sterkeste Mann Info  (Lest 1808 ganger)

Utlogget Lene Alexandra

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 175
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 175

  • Viking Power
Norges Sterkeste Mann Info
« : 26. april 2006, 23:02 »
Heia alle sammen,

Jeg er inni siste innspurt for årets NSM-det kommer til å bli kjempegøy for alle sammen !

Jeg har med meg et team som er best på sine oppgaver. Lars Erik er inne igjen som sjef for utstyr og hjelpere-hans ord er lov ! (Selvsagt gjelder dette ikke meg Smiley )

Jeg hadde møte med TV teamet i dag-de er proffe karer som til daglig leverer produksjoner til TV2. De kommer med tv buss, vi har live kommentering av Truls Nebell-kjent fra tv, sammen med Knut Bjorvatten.

Hotel og alt som hører med til det står Anders Eidsgaard på Eidsgaard Hotel for. Jeg anbefaler på det sterkeste å booke hotel nå om dere vil til Gol den helgen. Ring Anders på tlf 32079300.

Helene Rask og Rask Models er fullt innstilt på å gjøre en mega innsats- huin kommer med flotte jenter !!

Jeg fikk tilslutt 10 modige og staute karer- håper dere gjør det bra  i oppkjøringen.
Min  bedre halvdel har vært syk i 10 dager nå-har fortsatt stemme som ei kjerring......men Svend er på bedringsvei nå  !.

Vi starter kl.12.00. kjører 3 øvelser. Pause. Så de 3 siste øvelsene. Vi håper å gå i dusjen kl.17.00. Etter det er det bare bankett og fest -juhu !!!

Det blir spennende å se hvem som blir top 6-disse blir med på landskamp mot Sverige-samt  top 3 får dra på internasjonale stevner om ønskelig !

Vi har stands dere kan benytte dere av å se på i pausene-samt konkurranser for både sterke menn og kvinner...........

Vil allerede her oppfordre dere med barn om å passe godt på dem-det er store tunge ting som flyttes på-dette er deres ansvar !

Ønsker dere alle hjertelig velkommen til Norges sterkeste mann lørdag 20 mai på Gol !

Litt små streset og vimsete for tiden Lene Alexandra Karlsen
Lene Alexandra Karlsenwww.viking.mobilblogg.no

Utlogget Julio Reyes

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 93
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 93

  • "X" Strongman Period: 2000-2006 "No Pain No Gain"
SV: Norges Sterkeste Mann Info
« #1 : 09. mai 2006, 15:09 »
11 dager igjen til NSM 2006

 Weightlifter2 Weightlifter3 Knebøy Markløft

Heia alle sammen,

Jeg er inni siste innspurt for årets NSM-det kommer til å bli kjempegøy for alle sammen !

Jeg har med meg et team som er best på sine oppgaver. Lars Erik er inne igjen som sjef for utstyr og hjelpere-hans ord er lov ! (Selvsagt gjelder dette ikke meg Smiley )

Jeg hadde møte med TV teamet i dag-de er proffe karer som til daglig leverer produksjoner til TV2. De kommer med tv buss, vi har live kommentering av Truls Nebell-kjent fra tv, sammen med Knut Bjorvatten.

Hotel og alt som hører med til det står Anders Eidsgaard på Eidsgaard Hotel for. Jeg anbefaler på det sterkeste å booke hotel nå om dere vil til Gol den helgen. Ring Anders på tlf 32079300.

Helene Rask og Rask Models er fullt innstilt på å gjøre en mega innsats- huin kommer med flotte jenter !!

Jeg fikk tilslutt 10 modige og staute karer- håper dere gjør det bra i oppkjøringen.
Min bedre halvdel har vært syk i 10 dager nå-har fortsatt stemme som ei kjerring......men Svend er på bedringsvei nå !.

Vi starter kl.12.00. kjører 3 øvelser. Pause. Så de 3 siste øvelsene. Vi håper å gå i dusjen kl.17.00. Etter det er det bare bankett og fest -juhu !!!

Det blir spennende å se hvem som blir top 6-disse blir med på landskamp mot Sverige-samt top 3 får dra på internasjonale stevner om ønskelig !

Vi har stands dere kan benytte dere av å se på i pausene-samt konkurranser for både sterke menn og kvinner...........

Vil allerede her oppfordre dere med barn om å passe godt på dem-det er store tunge ting som flyttes på-dette er deres ansvar !

Ønsker dere alle hjertelig velkommen til Norges sterkeste mann lørdag 20 mai på Gol !

Litt små streset og vimsete for tiden Lene Alexandra Karlsen
3*200kg Frontbøy
3*155kg Skråbenk
1*285kg Markløft m/drakt
7*52.5kg Skulderpress m/manualer

"There are apparently told in the oldest myths that the crazy barbarians can never succumb"

Utlogget alf kjetil

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 87
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 87

  • tren til melkesyren sprenger musklene
SV: Norges Sterkeste Mann Info
« #2 : 10. mai 2006, 18:43 »
hvilke øvelser er det snakk om? Help
trening er livet skal hevde meg om noen år ja!!

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Norges Sterkeste Mann Info
« #3 : 10. mai 2006, 21:25 »
øvelsene er vel fortsatt gjenstand for revidering, men sånn roughly tror jeg det blir:

Yoke oppunder 400 kg.. (380 kanskje)
Dekk på 400 og 500 kg...
Atlassteiner opp til 180 kg...
Keltisk Kors på 200 kg tror jeg..

Men ikke ta dette for 100%.. det er Fru Karlsen som arrangerer, og Kristiansand Strongteam som er crew.. jeg har egentlig bare noen små hint å basere min påstand på. Smiley

Vondt blir det lell!!  >Cheesy

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!