Skrevet av Emne: Hjelp til treningsprogram.  (Lest 841 ganger)

Utlogget eyzo

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 34
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 34

Hjelp til treningsprogram.
« : 15. mai 2006, 18:29 »
Russetiden er straks ferdig nå og jeg har hatt pause i treningen i denne tiden..
Jeg begynner med treningen igjen nå på Onsdag.. Og da er det 1 måne og 20 dager til jeg reiser til syden.. Og vil gjerne komme i form til den tid..

Er ikke allverdens med tid men skal prøve å gjøre det beste ut av det.. Det jeg ønsker er å få ned fettprosenten min litt og få mere markerte muskler.. Jeg vil ikke gå ned i vekt!

Noen som har forslag til program jeg bør følge? Har trent jevnt styrketrening i litt over to år så trenger vel ikke noe nybegynner program..

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: Hjelp til treningsprogram.
« #1 : 15. mai 2006, 18:34 »
Beklager om jeg virker litt krass nå, men har du ikke kunnskap nok til å enten:
Søke og finne haugevis av program
eller
Lage ditt eget program og heller legge ut det for kritikk

Så er du nok nybegynner, og burde kanskje prøve ut nybegynnerprogrammet her på forumet som er et utmerket program, nybegynner eller ei Smiley






Svak, bitter og dopingfri



Celdiir

  • Gjest
SV: Hjelp til treningsprogram.
« #2 : 15. mai 2006, 18:38 »
Er ikke allverdens med tid men skal prøve å gjøre det beste ut av det.. Det jeg ønsker er å få ned fettprosenten min litt og få mere markerte muskler.. Jeg vil ikke gå ned i vekt!

Akkurat dette punktet blir du til å slite litt med å få til. For å få musklene markerte er det fettprosenten som må ned. Den letteste måten til dette er økt aktivitet/diett. Hvilket resulterer i at du mister underhudsfettet ditt, og går ned i vekt.

Er mulig å øke i muskelmasse, samtidig som man ikke legger på seg noe mer fett, som resulterer i mer markeringer og mindre fettprosent. Dette krever at du følger en nøye planlagt diett, og det tar tid. Mye mer tid enn 1 måned og 20 dager. Du er altså nødt til å gå litt ned i vekt før sommeren. Men hva gjør vel det når du ser bra ut? Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!