Skrevet av Emne: FBMF - Folkebevegelsen mot fotball  (Lest 28691 ganger)

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
SV: FBMF - Folkebevegelsen mot fotball
« #150 : 03. juni 2006, 01:39 »
Jeg har triste nyheter. Mitt forsøk på å få Pepsi (Max) til å trekke sin støtte til Fotball VM har misslykkes. Jeg ser derfor ingen annen utvei, enn av vi i FBMF nå må boykotte Pepsi Max. Jeg vet det er ett tungt kors å bære, men VI må gå forran som ett godt eksempel.

Nei til Fotball (fanatikere og mediesirkuset) og nei til Pepsi (som er med på å forherlige den dårlige fotballkulturen som vi ser i dag) Grin

Jeg er med på å boikotte Pepsi Max på generelt grunnlag! -:)

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Ostreicher

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: FBMF - Folkebevegelsen mot fotball
« #152 : 03. juni 2006, 05:27 »
Har heldigvis ikke sett tråden for nå, men ser jo at det er tungt der nede. Hardt å være ålesunder altså. Men på en annen side så skjønner jeg deg også! Dere har jo over hodet absolutt ingen ting å juble for.

"Some people think football is a matter of life and death. I assure you, it's much more serious than that.”

Amen.

Utlogget Liemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 418
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 418

SV: FBMF - Folkebevegelsen mot fotball
« #153 : 03. juni 2006, 10:55 »
Så lenge disse er på lag med fotballen går det bra. Wink

http://bildr.no/view/3596

Om så resten av forumet er imot er for meg ubetydelig. Grin

Utlogget belsebub

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 202
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 202

SV: FBMF - Folkebevegelsen mot fotball
« #154 : 03. juni 2006, 11:13 »
Jeg tar med glede jobben som justisminister jeg  og dommer og bøddel

andreassk

  • Gjest
SV: FBMF - Folkebevegelsen mot fotball
« #155 : 03. juni 2006, 15:14 »
Ser dere har startet kampanjen allerede Wink

http://fotball.adressa.no/vm/article57674.ece

 :Smiley

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: FBMF - Folkebevegelsen mot fotball
« #156 : 03. juni 2006, 16:53 »
Ser dere har startet kampanjen allerede Wink

http://fotball.adressa.no/vm/article57674.ece

 :Smiley
Janne.... det  var DERFOR du ville leie 10 varebiler...

Utlogget Nickname

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 511
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 511

  • Relativt anonym
SV: FBMF - Folkebevegelsen mot fotball
« #157 : 03. juni 2006, 18:59 »
Hmm...  Skulle trodd at det å springe etter en ball er omtrent like meningsløst som å løfte store vekter opp og ned, løfte steiner over hodet (Det finnes gravemaskiner vet du) Bære tunge gjenstander en viss avstand for så å bære dem tilbake til neste deltager.

Sport er sport. Fotball er en sport som kombinerer presisjon, fysisk styrke, psykisk styrke, teknikk og taktisk perfeksjonering.

Jeg har møtt så mange personer som negativ til fotball og gjett hva: De fleste har aldri sett en fotballkamp. De fleste personer som ikke liker fotball har aldri gitt det en sjanse og baserer deres hat på fordommer.

Jeg sier ikke at fotball er en sport personer må like men jeg tviler på at fotball er, som mange har indirekte sagt, roten til all ondskap i verden.

 
Back From the Dead...

... or something like that.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: FBMF - Folkebevegelsen mot fotball
« #158 : 03. juni 2006, 19:18 »
Må innrømme at jeg ble litt rørt når jeg hørte kommentator opptaket (nrk streiker vettu) til en vm kamp der Hareide og de andre gutta (Hareide spilte) vant mot England... Så jeg må nok melde meg ut... Det var fotball det, den tiden en fotball var en fotball og en spiller var en spiller ingenting annet, nå er det mer mediesirkus og skadesyting en spill.






Svak, bitter og dopingfri



nann-rosita

  • Gjest
SV: FBMF - Folkebevegelsen mot fotball
« #159 : 03. juni 2006, 19:38 »
Hmm... Skulle trodd at det å springe etter en ball er omtrent like meningsløst som å løfte store vekter opp og ned, løfte steiner over hodet (Det finnes gravemaskiner vet du) Bære tunge gjenstander en viss avstand for så å bære dem tilbake til neste deltager.

Sport er sport. Fotball er en sport som kombinerer presisjon, fysisk styrke, psykisk styrke, teknikk og taktisk perfeksjonering.

Jeg har møtt så mange personer som negativ til fotball og gjett hva: De fleste har aldri sett en fotballkamp. De fleste personer som ikke liker fotball har aldri gitt det en sjanse og baserer deres hat på fordommer.

Jeg sier ikke at fotball er en sport personer må like men jeg tviler på at fotball er, som mange har indirekte sagt, roten til all ondskap i verden.

 

Nå har BÅDE madam President ( janne ) og meg selv spilt fotball selv.
Jeg spilte fotball i en god del år selv.

men jeg er lei mediesirkuset , som tar fra andre idretter sendetid.

jeg synes fotball er en oppskrytt idrett , som heller fokuserer på ( som tidligere nevt) spillernes privatliv , enn hva de faktisk gjør på banen.

Jeg synes det skulle vært mindre fotball på tv og i aviser, og heller mer gjevnt over hva man skriver om. kjenner en del journalister, og de "får ikke lov" å skrive om bygging, strongman, dansekonkurranser etc, fordi det er kun fotball sportsredaktøren krever..

Jeg er motstander av fotball, fordi den er en glorifisert idrett, og jeg har tidligere sammenlignet denne med ekstreme religiøse gruperinger. Og det står jeg fortsatt for!!

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
SV: FBMF - Folkebevegelsen mot fotball
« #160 : 03. juni 2006, 20:02 »
Nå har BÅDE madam President ( janne ) og meg selv spilt fotball selv.
Jeg spilte fotball i en god del år selv.

men jeg er lei mediesirkuset , som tar fra andre idretter sendetid.

jeg synes fotball er en oppskrytt idrett , som heller fokuserer på ( som tidligere nevt) spillernes privatliv , enn hva de faktisk gjør på banen.

Jeg synes det skulle vært mindre fotball på tv og i aviser, og heller mer gjevnt over hva man skriver om. kjenner en del journalister, og de "får ikke lov" å skrive om bygging, strongman, dansekonkurranser etc, fordi det er kun fotball sportsredaktøren krever..

Jeg er motstander av fotball, fordi den er en glorifisert idrett, og jeg har tidligere sammenlignet denne med ekstreme religiøse gruperinger. Og det står jeg fortsatt for!!

Trenger man å si det på en annen måte?Nei. Bow
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Ostreicher

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: FBMF - Folkebevegelsen mot fotball
« #161 : 04. juni 2006, 04:26 »
Jeg spilte fotball i en god del år selv.
Jeg er motstander av fotball, fordi den er en glorifisert idrett

Ble du tvunget?

Og en ting til! Du sier her at du står for det du sier. Gjelder ikke det alt? Husker jeg en gang leste at du skulle holde deg unna dette forumet. Er det én ting du virkelig kunne ha holdt ord på, så er det faktisk det.

På forhånd takk.

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: FBMF - Folkebevegelsen mot fotball
« #162 : 04. juni 2006, 04:30 »
Sitat
Nå har BÅDE madam President ( janne ) og meg selv spilt fotball selv.
Jeg spilte fotball i en god del år selv.

men jeg er lei mediesirkuset , som tar fra andre idretter sendetid.

jeg synes fotball er en oppskrytt idrett , som heller fokuserer på ( som tidligere nevt) spillernes privatliv , enn hva de faktisk gjør på banen.

Jeg synes det skulle vært mindre fotball på tv og i aviser, og heller mer gjevnt over hva man skriver om. kjenner en del journalister, og de "får ikke lov" å skrive om bygging, strongman, dansekonkurranser etc, fordi det er kun fotball sportsredaktøren krever..

Jeg er motstander av fotball, fordi den er en glorifisert idrett, og jeg har tidligere sammenlignet denne med ekstreme religiøse gruperinger. Og det står jeg fortsatt for!!

Er det fotballens skyld eller medias skyld at media fokuserer på spillernes privatliv? Er det Kronprinsessens (Den tidligere) skyld at Se&Hør skriver intime artikler om henne også da eller..? Jeg synes fotball er fint lite interessant og finner mer enn nok informasjon og oppdateringer om de idrettene JEG liker når jeg vil, men nå har ikke jeg en tv jeg er slave av da, tydeligvis i motsetning til mange her.. Wink Jeg kjenner mange journalister jeg også for øvrig, og ingen av dem har fått forbud mot å skrive om noe som helst, men aviser skal faktisk selge.. og fotball selger.. Smiley Selv om noen kanskje måtte ønske en mer fascistisk verden der et mindretall kan styre hva flertallet skal like, så er vi ikke helt der ennå..
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
SV: FBMF - Folkebevegelsen mot fotball
« #163 : 04. juni 2006, 12:56 »
Er det fotballens skyld eller medias skyld at media fokuserer på spillernes privatliv? Er det Kronprinsessens (Den tidligere) skyld at Se&Hør skriver intime artikler om henne også da eller..? Jeg synes fotball er fint lite interessant og finner mer enn nok informasjon og oppdateringer om de idrettene JEG liker når jeg vil, men nå har ikke jeg en tv jeg er slave av da, tydeligvis i motsetning til mange her.. Wink Jeg kjenner mange journalister jeg også for øvrig, og ingen av dem har fått forbud mot å skrive om noe som helst, men aviser skal faktisk selge.. og fotball selger.. Smiley Selv om noen kanskje måtte ønske en mer fascistisk verden der et mindretall kan styre hva flertallet skal like, så er vi ikke helt der ennå..
Det er ikke rart at andre idretter sliter med å komme frem i lyset når fotballen har tatt all interesse og plass i tidsskrifter,tv m.m.
Kan nevne Rally f.eks.Det ble populært først når Petter Solberg ble verdensmester.Vi andre som er interessert i sånn sport ble obs på denne prestasjonen allerede når Ford skrev kontrakt med han ca.4 år før han ble verdensmester.
Jeg mener fotballen tar så mye plass og energi til folk at de ikke har overskudd til å følge andre sporter,ennda der står det større respekt av de idrettslige prestasjoner enn i fotball.En ting til ,jeg forventer at en fotballspiller skal spille bra.Dette fordi han er lønnet for å spille,dvs.dette er jobben til vedkommede.Jeg forventer like bra arbeid fra han ,som sjefen min forventer av meg på jobb..
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: FBMF - Folkebevegelsen mot fotball
« #164 : 04. juni 2006, 13:31 »
Igjen: Er det fotballen som gjør dette eller er det mediene? Wink
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!