Skrevet av Emne: jenter med store muskler?  (Lest 14376 ganger)

Utlogget Kungen++

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 154
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 154

  • Trainee
SV: jenter med store muskler?
« #15 : 03. juni 2006, 15:21 »
Enig med deg obey. Det er visse ting på damer som jeg syns er spesielt tiltrekkende, har de ikke det så er ikke jeg like keen. If you get my grip Tongue
"What you have to do is plant your feet, bite down on your mouthpiece and say, 'Let's go.'”

Snart utdannet Treningsinstruktør! Wink

andreassk

  • Gjest
SV: jenter med store muskler?
« #16 : 03. juni 2006, 15:27 »
Vi har jo ordene maskulin og feminin. Det burde egentlig vært slik at gutter så ut som gutter og jenter så ut som jenter. Uheldigvis er det noe som heter steroider og homsepatruljen, som plutselig forvandler jenter til store stygge monstre, og gutter til metroseksuelle, rosa pannebåndpåsittene snobber.

Men likevell så ser jeg det positive i det. Jeg bedømmer ei BB jente utifra fysikk, ikke om jeg kunne pult henne bak Esso'n eller ikke

Utlogget AlexanderFarmen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 174
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 174

SV: jenter med store muskler?
« #17 : 05. juni 2006, 00:15 »
Sant! Smiley

men spørsmålet i denne tråden er vel hvorvidt grensen går for at dama skal være attraktiv...? eller hva...?
----------------------------------------------------

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: jenter med store muskler?
« #18 : 05. juni 2006, 04:35 »
Sant! Smiley

men spørsmålet i denne tråden er vel hvorvidt grensen går for at dama skal være attraktiv...? eller hva...?

Svaret på det er veldig subjektivt, det er alltid noen som syns det er tiltrekkende.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget mac daddy

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 52
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 52

SV: jenter med store muskler?
« #19 : 05. juni 2006, 04:39 »
Jeg synes det er tiltrekkende med en veltrent og stram kropp, som sikkert fleste menner synes, men store muskler eller større enn mine:P er iallefall ikke det første jeg leter etter hos en dame

Utlogget AlexanderFarmen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 174
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 174

SV: jenter med store muskler?
« #20 : 05. juni 2006, 12:08 »
Svaret på det er veldig subjektivt, det er alltid noen som syns det er tiltrekkende.

ja, selvfølgelig..

derfor er det forsåvidt vanskelig å finne en "fasit" på spørsmålet, men emnestarteren spør vel hvor grensen går fra dama er attraktiv til hun blir for stor.. og om ingen gutter liker store jenter, som selvfølgelig er feil.. hehe.. det finnes alltid en som liker noe ingen andre liker, samme hva Tongue
----------------------------------------------------

Utlogget CM2

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 10
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10

SV: jenter med store muskler?
« #21 : 06. juni 2006, 15:47 »
Hvis det en rimelig antakelse at de fleste menn liker at kvinnene skal være mindre enn de selv, så vil jeg si at når du begynner å bli større og mer muskuløs enn de fleste mennene du møter så vil det bli litt vanskeligere å finne en kar. Tror det er få som ønsker at kjæresten er sterkere enn seg selv. Menn liker å føle seg som de store sterke beskytterne Smiley

Jo større en kvinne blir, jo større blir mennene som finner henne attraktiv?!?

Mesterinne

  • Gjest
SV: jenter med store muskler?
« #22 : 06. juni 2006, 15:52 »
Jeg ser ikke helt problemstillingen, jenter med muskler vil aldri falle for en tynn liten utrent gjøk som ikke liker muskeljenter  Wink

Utlogget kira

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 342
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 342

  • punish this
SV: jenter med store muskler?
« #23 : 06. juni 2006, 15:53 »
Hvis det en rimelig antakelse at de fleste menn liker at kvinnene skal være mindre enn de selv, så vil jeg si at når du begynner å bli større og mer muskuløs enn de fleste mennene du møter så vil det bli litt vanskeligere å finne en kar. Tror det er få som ønsker at kjæresten er sterkere enn seg selv. Menn liker å føle seg som de store sterke beskytterne Smiley

Jo større en kvinne blir, jo større blir mennene som finner henne attraktiv?!?


Hehe, det er mange "små" menn som tenner på jenter med muskler. Men se på det fra den andre vinkelen.

Jenter vil vel ikke være den mest maskuline parten i et forhold. Så jo større jenta blir, jo større må gutta være for at de skal virke attraktive.
pain is only weakness leaving your body

Proud member of Team Valhall


Utlogget CM2

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 10
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10

SV: jenter med store muskler?
« #24 : 06. juni 2006, 16:03 »
Hehe, det er mange "små" menn som tenner på jenter med muskler. Men se på det fra den andre vinkelen.

Jenter vil vel ikke være den mest maskuline parten i et forhold. Så jo større jenta blir, jo større må gutta være for at de skal virke attraktive.

Utfallet er ihvertfall det samme Wink

Utlogget Haymaker

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 114
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 114

SV: jenter med store muskler?
« #25 : 06. juni 2006, 16:04 »
Hva med de såkalte "føderne" (eller noe sånt). Som får kona til og ete og ete til hun veier 250 kg! Da kan de ta seg av henne og pleie henne som de vil.. Grisegutter!
I det stangen treffer gulvet brøler han triumferende. Den metroseksuelle mannen kan spise så mye sushi han bare orker. Det er jern som får testosteronet til å bruse. Det er her, i denne gymmen, man bygger menn. - KK Ingvild

Utlogget eh

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 195
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 195

SV: jenter med store muskler?
« #26 : 06. juni 2006, 16:27 »
fitness jenter offseason=nam

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: jenter med store muskler?
« #27 : 06. juni 2006, 17:20 »
Jawohl, dette er vel ikke _helt_ til topic, men føler nå for å poste det likevel.

*Jenter kan godt ha synlig triceps og biceps uten å være maskuline. Synlig som i "godt trent", ikke rippet konkuranseklar bodybuilder.

*At ei jente/dame har synlige mageruter er ikke maskulint, uansett hva alle dere 14-16-åringer sier. Når jeg da sier "mageruter på damer" tenker jeg ikke på ruter som i eksen til Coleman, men heller som i Linda Fodor. Forskjellen er vel åpenbar.

*Ei dame/jentes rumpe og lår kan også være muskuløse; igjen, ikke muskuløse som i eksen til Coleman, men muskuløse som i Linda Fodor (genialt eksempel), der du faktisk kan se at den flotte sprettrumpa er mer muskler enn fett.
Dvs, lår og rumpe som faktisk har den formen den har pga muskler, er lekkert. Intet mindre.

*"Fytti, hu der er jo breiere enn meg! Se på de skuldra og DEN ryggen". Javel? Stikk og løft noe jern, din kylling. Kanskje er ikke dama så enorm som du skal ha de til, kanskje er det bare du som veier 43 kg med "grei fettprosent" og at dama i virkeligheten bare er litt godt trent..?

*Blodårer på et kvinnfolk er, i mine øyne, ikke så veldig _pent_ å se på, men likevel ganske tøft. Er vel, for de fleste, lite interesant at dama skal gå rundt og ha sprekkeferdige blodårer året rundt, men det er det også veldig få som har. (Nei, smågutter, bodybuilderdamene er ikke rippa året rundt de heller, uansett hva kompisene dine har sagt) Når dama har ok fettprosent så vises som oftest ikke blodårene. (Dette gjelder vel også i en viss grad menn) Dermed forsvinner også problemet. Likevel, det er bare tøft at et kvinnfolk kan få frem blodårene om hun _vil_, dette pga kurant fettprosent og bra trente muskler. (Men om hun absolutt ikke vil skal hun seff få slippe å gjøre akkurat det... Wink )

*Hva man synes er passe med muskler på et kvinnfolk stiger jevnt og trutt med at ens egne muskler øker i volum. Er du en stælk på 43 kg med "grei fettprosent" så går du selvsagt etter damene som er i samme form som deg. Har du trent ei stund og kanskje er bittelitt større enn gjennomsnittet så går du kanskje for damene som er litt bedre trent og som tar litt mer vare på kroppen sin enn de bleikfeite/tynnfeite "bærtene" som sitter i sofaen og gafler i seg potetgull hele uka, unntatt i helga, da de er på fylla.

Feel free til å quote og fylle inn punkt.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

2strong

  • Gjest
SV: jenter med store muskler?
« #28 : 06. juni 2006, 17:35 »
Som jeg har sagt tidligere så er jenter med muskler kjempeflott !
Så lenge de holder seg unna steroider, så kan de løfte så tungt og mye som de orker for min del... Resultatet kan ikke bli noe annet en bra uansett, så lenge man ikke tukler med hormonbalansen.

Hadde det vært opp til meg, så hadde alle jentene som trente sett på de tre store, og en pose magnesium som essensielt for å få kroppslig fremgang !  rofl


Utlogget Fitnessgutt

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 689
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 689

  • BPM Slave =)
SV: jenter med store muskler?
« #29 : 06. juni 2006, 17:41 »
Jeg synes det er tiltrekkende med en veltrent og stram kropp, som sikkert fleste menner synes, men store muskler eller større enn mine:P er iallefall ikke det første jeg leter etter hos en dame

Da bør du kansje skaffe deg større muskler Wink

Synes det er ganske halvdrøyt når fjortisser sier at ei jente med 35-40 armer har for store muskler. Det sier vel mer om gutten enn jenta. Personlig så må jeg nok falle i den fella at det ofte er gluteus og den fettklumpen på pecs som fanger blikket mitt først. Men det hadde ikke gjort noe om dama hadde knebøy lår, breie lats og curlet med 15kg's hantler Cheesy
Go female bodybuilders 2thumbsup
www.Oddibuilding.com
It aint the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!